دوشنبه، 12 شهریور 1403 ساعت 12:452024-09-02فرهنگي


رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه گفت: ایران با 400 عنوان کتاب از 64 ناشر در سی وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو حضور دارد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود احمدوند رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه گفت: در این نمایشگاه، غرفه ایران توسط رایزنی فرهنگی ایران با مساعدت خانه کتاب و ادبیات ایران برپا می شود و بیش از 400 عنوان کتاب از 64 ناشر ایرانی با موضوعات آموزش زبان فارسی، اسلام شناسی، کودک و نوجوان، ایران شناسی، هنر، ادبیات پایداری و مقاومت، ادبیات کلاسیک و معاصر به علاقه مندان معرفی و عرضه خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه همزمان با سی وهفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو، دومین نمایشگاه بین المللی کتاب کودکان نیز برپا می شود، برخی از کتاب های غرفه ایران به آثار منتشر شده توسط ناشران کشورمان در این زمینه اختصاص یافته است.

رایزن فرهنگی ایران در روسیه گفت: رویدادهای متنوعی شامل کارگاه های آشنایی با خوشنویسی و نقاشی ایرانی، نشست های تخصصی، رونمایی و معرفی کتاب، دیدار با ناشران و نویسندگان از جمله برنامه های غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو است.

وی افزود: کتاب هایی که طی سال های گذشته از زبان فارسی به روسی ترجمه شده و توسط ناشران مختلف در این کشور منتشر شده ان


برچسب ها: نمایشگاه بین المللی کتاب – نمایشگاه بین المللی – ایران – نمایشگاه – جمهوری اسلامی ایران – کتاب – بین المللی


آخرین اخبار سرویس:



حضور ایران با 400 عنوان از 64 ناشر در نمایشگاه کتاب مسکو

حضور ایران با 400 عنوان از 64 ناشر در نمایشگاه کتاب مسکو




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط irmusic4.ir