دستگاه‌های اجرایی برای خدمت در پایان ماه صفر آماده‌اند





استاندار خراسان جنوبی گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت رسانی مناسب به زائران حرم رضوی در پایان ماه صفر آمادگی لازم را دارند و حضور همه مدیران در تعطیلات پیش‌ رو ضروری است.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت میراث‌فرهنگی، جواد قناعت گفت: سال گذشته در مواکب خراسان جنوبی به حدود ۵۰ هزار نفر از زائران پاکستانی، افغانستانی و هندی خدمات ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه زائران پاکستانی سختی‌های مسیر چند هزار کیلومتری را به عشق امام‌ حسین (ع) تحمل می‌کنند، بر خدمات‌رسانی و میزبانی شایسته از این زوار در استان تاکید کرد و گفت: پذیرایی از این زائران مخلص و مظلوم لطف و ثواب دیگری دارد که نصیب خراسان جنوبی‌ شده است.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان برای خدمت رسانی مناسب به زائران حرم رضوی در پایان ماه صفر آمادگی لازم را دارند و حضور همه مدیران در تعطیلات پیش‌ رو ضروری است.

وی ادامه داد: معمولا موکب‌ها بعد از ایام اربعین و صفر جمع‌آوری می‌شود در حالی که خراسان جنوبی با توجه به وظیفه دینی و مذهبی خود پذیرای هزاران زائر است.

قناعت گفت: سال‌های اخیر خراسان‌ جنوبی در شهر کاظمین سنگ تمام گذاشته و مواکب استان خوب درخشیده اند لذا باید نقاط قوت و ضعف شناسایی و برای سال آتی رفع شود.

استاندار خراسان جنوبی گفت: بروشورهای معرفی استان، مکان‌های استقرار، جایگاه‌های سوخت و سایر تهیه و چاپ شده و در اختیار زائران به خصوص رانندگان کامیون قرار می گیرد و با همکاری دستگاه‌های مربوطه و فرمانداری سفر این زائران ساماندهی می شود.



انتهای پیام/


source

توسط irmusic4.ir