مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین بزرگداشت «درویش رضا منظمی» موسیقی دان این استان در تاریخ 18 شهریورماه امسال خبر داد.

– آیین بزرگداشت درویش رضا منظمی موسیقی دان لرستانی برگزار می شود خرم آباد – مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری آیین بزرگداشت درویش رضا منظمی موسیقی دان این استان در تاریخ 18 شهریورماه امسال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعظم روانشاد عصر امروز شنبه در جلسه هیئت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی لرستان با استاندار لرستان، اظهار داشت: فرهیختگان و مفاخر سرمایه های اجتماعی و ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و موجبات مباهات فرهنگ ما هستند.

وی افزود: امروز یکی از مهم ترین وظایف و مسئولیت های نهادها و مؤسسات فرهنگی آشناکردن نسل جوان با آثار و اندیشه های شخصیت های بزرگ و تأثیرگذار است و بدون تردید تلاش و مجاهدت در این عرصه هویت ملی را تقویت می کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: برگزاری بزرگداشت مفاخر به افزایش شناخت مردم نسبت به گذشتگان و چهره های برجسته استان کمک می کند و در توسعه فرهنگی اثرگذار است.

روانشاد با بیان اینکه ساخت مستند و زندگی نامه بزرگان و بزرگداشت مفاخر استان از مهم ترین اقدامات انجمن آثار و مفاخر فرهنگی است، افزود: تاکنون چند بزرگداشت برای مفاخر استان برگز

source

توسط irmusic4.ir