رضا سپهوند، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ۱۶مرداد ماه با مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران دیدار کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با میراث‌آریا به زمینه‌های فرهنگی و تاریخی لرستان اشاره کرد و گفت: لرستان ۲۵۰۰ اثر تاریخی دارد که مربوط به ۵۶ هزار سال پیش، تا عصر مفرغ، تا هخامنشیان، ساسانیان و صفویان است، همچنین در سال ۱۳۹۲ نیز به‌عنوان پایتخت گردشگری ایران انتخاب شده است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به جاذبه‌های مختلف تاریخی، طبیعی و گردشگری این استان، بسته‌های کاملی برای سرمایه‌گذاری در ساختن هتل، بوم‌گردی و طبیعت‌گردی در بام خرم‌آباد، آبشارها، سد ایوشان، سد مخملکوه، آب گرم نورآباد، سراب کهمان، تنگ شیرز، دریاچه گهر و … تهیه شده است.

او تصریح کرد: راه‌اندازی هر چه سریعتر شعبه توسعه گردشگری در استان لرستان می‌تواند زمینه توسعه سرمایه‌گذاری با حضور بخش خصوصی در این حوزه را تسهیل کند.

سپهوند گفت: دستگاه‌های اجرایی استان نیز آماده هرگونه همکاری برای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری در لرستان دارند.

لرستان با ۲۵۰۰ اثر تاریخی یکی از استان‌های مهم در حوزه گردشگری است/ دستگاه‌های اجرایی آماده همکاری برای تسهیل شرایط سرمایه‌گذاری هستند

علی همتی مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران نیز آمادگی این شرکت را برای بررسی ظرفیت‌های مذکور و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری لرستان اعلام و تصریح کرد:  کارشناسان این شرکت به زودی برای بررسی و امکان‌سنجی سرمایه‌گذاری به لرستان سفر می‌کنند.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir