به گزارش میراث آریا، ناصر رضایی مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی، امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه میزبان شهرام ملکی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ستاد جامع ارتباط مردمی (میز خدمت) بود و در جریان این بازدید به تشریح فعالیت‌های ارتباط مردمی پرداخت.

 مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان در جریان این بازدید، ضمن ارائه توضیحاتی راجع به سامانه فواد (سامانه فوریت‌های اداری) از دریافت گزارشات مردمی به شکل تلفنی، حضوری و آنلاین و پاسخگویی هم زمان این مرکز به سوالات مردمی سخن گفت.

 رضایی بخش عمده‌ای از مراجعات را مربوط به متقاضیان مسکن در شهرهای جدید عنوان کرد و از مردم خواست تا برای تسریع در تحویل واحدهای خود نسبت به تامین آورده اقدام کنند.

 به گفته او، دولت چهاردهم تمامی اهتمام خود را به کار بسته است تا واحدها با تامین خدمات پشتیبان مسکن در شهرهای جدید به مردم تحویل شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید نیز در این دیدار از صبوری مردم در همراهی با دولت برای تکمیل واحدهای مسکونی تشکر کرد و گفت: در دولت چهاردهم با تاکید وزیر راه و شهرسازی تلاش کرده‌ایم تا واحدها را با تامین خدمات پشتیبان به مردم تحویل دهیم.

 ملکی تصریح کرد: با وجود اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی مسکن، برای تامین خدمات پشتیبان مسکن، یک سوم وزارت راه و شهرسازی، یک سوم وزارت نیرو و یک سوم استانداری‌ها مسئولیت دارند، با این حال، تلاش کرده‌ایم تا در تامین این سرانه‌ها نقشی بیشتر از سایرین داشته باشیم.

 گفتنی است، در جریان این بازدید، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، پاسخگوی سوالات و درخواست‌های مردم در خصوص میزان آورده و همچنین زمان تحویل برخی از واحدهای مسکونی در شهرهای جدید بود.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir