به‌گزارش میراث‌آریا، مهدی رزمی صبح دوشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۴ در نشست شورای فنی استان بوشهر به ارائه گزارش وضعیت پروژه‌های راه‌سازی و نظارت‌های میدانی پرداخت و اظهار کرد: در بازدید میدانی اخیر کارگروه نظارت از محور جم – سیراف، ایراداتی از جمله ترک‌های سطحی، لغزش لایه‌های آسفالت و حالت ارتجاعی در روکش مشاهده شد که نیازمند اقدامات اصلاحی فوری است.

معاون نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با تأکید بر استفاده از مصالح مقاوم در مناطق کوهستانی افزود: در پروژه‌هایی مانند محور جم – طاهری و برازجان – کنارتخته باید از آسفالت مناسب نظیر MC استفاده شود تا ضمن افزایش کیفیت مسیر، از تحمیل هزینه‌های مجدد جلوگیری شود.

او خواستار اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی برای ارتقای کیفیت پروژه‌ها و تحقق رضایت مردم عزیز به عنوان بهره‌برداران شد.

در این نشست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گزارشی از شاخص‌های فنی راه‌های استان ارائه کرد. بر اساس این گزارش، در مجموع راه‌های استان نسبت به میانگین کشوری در وضعیت بسیار خوبی برخوردار است. شاخص PCI در استان بوشهر به جز شهرستان‌های دیلم و دیر نسبت به میانگین کشوری بهتر بوده و در وضعیت مطلوب قرار دارند؛ اما شاخص IRI که میزان ناهمواری سطح راه را نشان می‌دهد، در بسیاری از محورها نامطلوب است.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir