بهگزارش میراثآریا، ساجده کردستاننژادی اظهار کرد: در روزهای اخیر، همزمان با لغو یا تعلیق برخی پروازها در مسیرهای داخلی و خارجی، شاهد افزایش مراجعات مردمی به دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری برای پیگیری وضعیت بلیتهای خریداریشده و استرداد وجوه پرداختی بودهایم.
دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری خوزستان با اشاره به این شرایط ادامه داد: درک میکنیم که شرایط پیشآمده برای برخی مسافران ناراحتکننده و نگرانکننده است، اما از هماستانیهای عزیز و مسافران تقاضا داریم با صبوری، دفاتر خدمات مسافرتی را که در این میان صرفاً نقش واسطه فروش بلیت را ایفا کردهاند، یاری کنند تا پیگیری مطالبات از مسیر قانونی و از راه مراجع ذیربط انجام شود.
او افزود: در حال حاضر، بخش زیادی از وجوه خرید بلیت در اختیار شرکتهای هواپیمایی است و دفاتر مسافرتی به عنوان نماینده فروش، در انتظار پاسخ و تعیینتکلیف نهایی از سوی ایرلاینها هستند. در این میان، دفاتر نیز مانند مسافران در انتظار شفافسازی و بازپرداختها هستند.
کردستاننژادی تأکید کرد: هدف اصلی دفاتر گردشگری، حفظ اعتماد و رضایت مردم است و ما همچنان در کنار مسافران خواهیم بود. با پیگیریهای لازم از سوی مراجع مرتبط، امیدواریم فرآیند بازگشت وجوه با هماهنگی کامل انجام شود.
انتهای پیام/
source