به‌گزارش میراث‌آریا، فهیمه روشن سه‌شنبه ۱۳ خردادماه با اشاره به اینکه همکاری و هماهنگی دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌های کرمانشاه نقش کلیدی در ماندگاری گردشگران و رونق صنعت گردشگری این استان دارد، اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی به عنوان پیشران توسعه گردشگری، با ارائه خدمات تخصصی سفر و گردشگری، می‌توانند به جذب و نگهداشت گردشگران کمک کنند و در نتیجه باعث افزایش زمان اقامت و درآمد پایدار برای منطقه شوند.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه جامعه هتل‌داران کرمانشاه، افزود: تقویت همکاری‌ها، سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها، آموزش کارکنان و ارتقای کیفیت خدمات، ظرفیت راهبردی مهمی برای توسعه گردشگری است که می‌تواند تحولات اساسی در این حوزه ایجاد کند و زمینه جذب گردشگران بیشتر را فراهم آورد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه کرمانشاه دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی فراوانی است اما زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی کافی برای ماندگاری گردشگران ندارد، همکاری دفاتر خدمات مسافرتی و هتل‌ها در ایجاد و بهبود این زیرساخت‌ها، معرفی بهتر جاذبه‌ها و ارائه خدمات با کیفیت، می‌تواند موجب تبدیل کرمانشاه از یک استان عبوری به مقصد گردشگری شود.

روشن در خاتمه تصریح کرد: حرکت به سمت نوآوری و خلاقیت در دفاتر خدمات مسافرتی و هماهنگی با هتل‌ها برای ارائه خدمات متنوع و با کیفیت، از عوامل مهم در توسعه پایدار گردشگری کرمانشاه است.

معاونت گردشگری استان کرمانشاه در سال جدید با برگزاری جلسات مختلف با جامعه هتل‌داران، دفاتر خدمات مسافرتی و… در تلاش است تا با رویکردی جدید با معرفی بهتر کرمانشاه و بالا بردن جذب و ماندگاری گردشگری گام موثری در اشتغال و اقتصاد استان کرمانشاه بردارد.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir