بهگزارش میراثآریا، محمدرضا جلدی امروز سه شنبه پنجم فروردین ۱۴۰۴ اظهار کرد: سامانه ۰۹۶۲۹ به منظور ثبت شکایات گردشگران و مسافرین نوروزی از تاسیسات گردشگری راه اندازی شدهاست.
رئیس اداره نظارت بر ارزیابی و خدمات گردشگری میراث فرهنگی استان تصریح کرد: طی بازه زمانی ۲۴ اسفند 1403 تا چهارم فروردین 1404 مجموعا ۲۳۴ فقره شکایت در این سامانه ثبت شده است که همه آنها را مورد پیگیری و رسیدگی قرار دادهایم.
او ادامه داد: استان کرمانشاه به واسطه پیگیری و رسیدگی جدی به شکایات گردشگران نوروزی رتبه عالی را در بین استانهای کشور کسب کرده است.
جلدی با بیان اینکه نظارتها به صورت شبانه روز بر تاسیسات گردشگری استان ادامه دارد، عنوان کرد: در ابتدا به واحد متخلف تذکر و در صورت تکرار تخلف اخطار و در نهایت به اداره نظارت بر اماکن عمومی و انتظامی و تعزیرات حکومتی جهت اعمال قانون معرفی میشود.
او در پایان گفت: و تمام تلاش ناظران استانی و شهرستانی در راستای بهبود کیفیت و ارائه خدمات مناسب در شان مسافران و گردشگران در طول ایام سال است.
انتهای پیام/
source