سامانه ۰۹۶۲۹ با بیشترین اپراتور آماده رسیدگی به شکایات مردمی است





مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری از راه‌اندازی سامانه ۰۹۶۲۹ با بیشترین اپراتور در نوروز ۱۴۰۴ خبر داد. او گفت: این سامانه شبانه‌روزی با بیشترین اپراتور به‌صورت پیامک، تلفنی و وبسایت در ایام نوروز فعال است و درصورت ثبت شکایات مردمی حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پاسخگوی مردم است و به شکایات و انتقادات پاسخ داده می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا، سامانه ۰۹۶۲۹ یکی از سامانه‌های به‌روز مردمی است که از ۱۵ اسفندماه با بیشترین اپراتور پاسخگوی شکایات و انتقادات مردمی تا پایان تعطیلات نوروزی است.

«پرهام جانفشان» مشاور وزیر میراث‌فرهنگی و مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری با اعلام این مطلب گفت: با توجه به اینکه نوروز ۱۴۰۴ با ماه مبارک رمضان مصادف شده است در وهله نخست، حفظ شئونات ماه مبارک رمضان بر تمامی دفاتر و تاسیسات گردشگری واجب است که در این خصوص نیز اداره کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری اهمیت این موضوع را بخشنامه کرده است. از سوی دیگر، نگرانی‌هایی نیز مبنی بر ارائه کیفیت خدمات به مسافران نوروزی که از خدمات ستاد گردشگری در ایام نوروز بهره‌مند می‌شوند وجود دارد.

او گفت: از همین رو، سامانه ۰۹۶۲۹ مثل سالهای گذشته اما بسیار فعالتر به‌صورت تلفنی، پیامکی و وبسایت فعال است.

جانفشان تاکید کرد: این سامانه از ۲۵ اسفندماه به صورت شبانه‌روزی با بیشترین اپراتور نسبت به سالهای گذشته به‌صورت ضربتی و با حضور دائم همکاران که به صورت شبانه‌روزی کشیک هستند در معاونت گردشگری استان‌ها آماده ارائه ثبت و پیگیری شکایات مردمی هستند.

آنطور که مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری معتقد است، پس از اعلام و ثبت شکایات از سوی مردم بلافاصله موارد به معاونت‌های گردشگری استان‌ها ارسال و حداکثر ۲۴ ساعت بعد پاسخ داده می‌شود. این موضوعات می‌تواند در خصوص فروش تورهای گردشگری، مراکز پذیرایی و اقامتی و مجتمع‌های بین‌راهی و تمامی خدمات گردشگری باشد.

او همچنین تاکید کرد: برخی از شهروندان سالهای گذشته گلایه‌مند بودند که این سامانه آنطور که باید شکایات را پیگیری نمی‌کند، امسال با نظر وزیر میراث‌فرهنگی و معاون گردشگری این سامانه را تقویت کرده‌ایم و قرار است پاسخگویی در زمان کمتر و با اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود. به طوری که هم‌اکنون با افزایش سه برابری اپراتورها و به روزرسانی وب‌سایت ۰۹۶۲۹ از ۱۵ اسفندماه زمان پاسخ‌دهی و انتظاراتی که مردم دارند را نسبت به سالهای گذشته به روزتر کنیم.

او همچنین به تخلفات صورت گرفته در ماه رمضان اشاره کرد و افزود: دستورالعمل اماکن به کلیه واحدها با امضای معاونت گردشگری کشور ثبت شده و معاونت گردشگری مقررات خود را برای حفظ شئونات در ماه مبارک رمضان به صورت مکتوب اعلام کرده است چنانچه اگر تخلفی در ماه‌رمضان در باب روزه‌خواری صورت بگیرد وظیفه پیگیری تخلف با اماکن است اما برای پیشگیری از تخلفات به تاسیسات زیرمجموعه خود به صورت مکتوب نیز رعایت شئونات ماه مبارک رمضان اعلام شده است.



انتهای پیام/


source

توسط irmusic4.ir