روابط عمومی شبکه یک، از معرفی هویت بصری جدید شبکه یک سیما خبر داد.
بر اساس این خبر، در هویت بصری جدید، خانواده رنگی، هویت شکلی، هویت حرکتی و هویت فونت تایپوگرافیها بررسی و بازطراحی شدهاند.
به گزارش ایسنا، علاوه بر طراحیهای صورتگرفته در حوزه بصری و گرافیک شبکه، مجموعه موسیقی مرتبط با بخشهای مختلف هویت بصری نیز با بهره از سازهای ایرانی تولید شده و مورد استفاده قرار گرفته است.
در انتخاب رنگها، سعی شده علاوه بر استفاده از رنگهای موجود در معماری ایرانی و اسلامی، به هارمونی و تناسب رنگها و فرمها توجه شود.
هویت بصری جدید شبکه، همزمان با حلول ماه پربرکت رمضان؛ بعد از اذان مغرب روز شنبه ۱۱ اسفندماه روی آنتن رفت.
انتهای پیام
source