خلاقیت در دنیای کسب و کار مهم است. با این حال، ممکن است در نظر نگرفته باشید که … [+] در هنگام تشکیل شراکت های تجاری چقدر ارزش دارد.
Getty Imagesاز تناسب فرهنگی گرفته تا تجزیه و تحلیل کسب و کار، زمینه های بسیاری وجود دارد که تأثیر مستقیمی بر کارایی و طول عمر شراکت های تجاری دارد. اما در میان ارزیابی‌های فرهنگی و کاهش تعداد، نادیده گرفتن یکی دیگر از عناصر کلیدی مشارکت‌های تجاری قوی بسیار آسان است.
آن ویژگی؟
خلاقیت.
خلاقیت همیشه چیزی نیست که ما فوراً با دنیای تجارت مرتبط می‌کنیم، اما می‌تواند تأثیر بسیار واقعی بر شراکت‌های شما و پتانسیل موفقیت آن‌ها داشته باشد.
این موضوع در خلال گفتگوی اخیر با ییل اس. هاکوهن، شاعر تمام وقت، خلاق و دانشجوی فوق دکترا در تل آویو آشکار شد. او توضیح داد: «انتشار آثار خلاقانه یکی از اولین چیزهایی است که ما با خلاقیت مرتبط می‌کنیم. اما نوشتن و سایر اشکال بیان هنری انحصار خلاقیت را ندارد. یافتن راه‌حل‌های خلاقانه برای چالش‌هایی که با آن روبه‌رو هستید، می‌تواند به همان اندازه معتبر باشد، حتی اگر همیشه اینطور به آن فکر نکنیم. خلاقیت یک ذهنیت است که نباید به یک شکل محدود شود.»
با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا آمده است که چگونه خلاقیت می تواند مشارکت های تجاری شما را تقویت کند:
1. بهبود ارتباطات اجتماعی همکاری موفق اغلب به پیوندهای اجتماعی بین افراد درگیر بستگی دارد. تحقیقات منتشر شده در هاروارد بیزینس ریویو به یک آزمایش میدانی اشاره می کند که در آن یک گروه به طور تصادفی از کارگران با هم برای شرکت در یک فعالیت ذهنیت خلاق یا فعالیت خنثی منصوب می شوند. کسانی که در تمرین‌های خلاقانه شرکت کردند، نزدیکی اجتماعی بیشتری با همکاران خود احساس می‌کردند و احتمال کمتری داشت که رفتارهای گستاخانه‌ای داشته باشند.
اطلاعات بیشتر از ForMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب‌های پس‌انداز سود 5% در سال 2024 ByCassidy Horton Contributor نزدیکی اجتماعی در محیط‌هایی که حمایتگر و از نظر روانی ایمن در نظر گرفته می‌شدند بیشتر شد. در این محیط ها، شرکت کنندگان در مطالعه تمایل داشتند پس از تمرینات خلاقانه بر تعاملات مثبت تمرکز کنند. منطقی است که به طور مشابه ارتباطات اجتماعی بهبود یافته زمانی حاصل شود که شرکای تجاری نیز با هم در فعالیت های خلاقانه شرکت کنند.
2. تشویق به نوآوری یکی دیگر از مزایای قابل توجه خلاقیت این است که شما و شرکای تجاری تان را به نوآوری تشویق می کند. به هر حال، بخش بزرگی از این که چرا بسیاری از مشارکت‌ها در وهله اول شروع می‌شوند، تمایل به نوآوری و توسعه راه‌حل‌های جدیدی است که در حال حاضر در دسترس نیستند – یا سازمان‌ها به تنهایی می‌توانند به آن دست یابند.
یک رویکرد مشارکتی که به ورودی همه افراد درگیر احترام می‌گذارد، به احتمال زیاد ایده‌های منحصربه‌فرد، بدیع و مفیدی را ایجاد می‌کند. گرد هم آوردن افراد از هر دو طرف با پیشینه های مختلف می تواند طوفان فکری بهتری را از طریق پرسیدن سوالات بهتر و نزدیک شدن به راه حل های پیشنهادی از زوایای مختلف تشویق کند. این می تواند به راه حل های بهتر برای هر دو طرف منجر شود.
3. انطباق پذیری و انعطاف پذیری را تقویت کنید خلاقیت نه تنها توانایی شما را برای ایجاد راه حل های موثر با شریک زندگی خود افزایش می دهد – بلکه می تواند ماهیت نحوه برخورد شما با خود مشارکت را نیز بهبود بخشد. اگر همه چیز آنطور که می خواهید در شراکتتان به آرامی پیش نمی رود، تفکر خلاق می تواند کلید توسعه راه حل هایی باشد که همه چیز را به مسیر اصلی بازگرداند.
یک طرز فکر خلاق به شما امکان سازگاری و انعطاف پذیری بیشتری را در مشارکت شما می دهد و به شما این امکان را می دهد که ماهیت کاری را که با هم انجام می دهید و نحوه انجام آن را بر اساس تغییرات در کسب و کار یا کل بازار تغییر دهید. این می تواند بر همه چیز تأثیر بگذارد، از نحوه برقراری ارتباط گرفته تا اهداف و پروژه های خاصی که روی آنها کار می کنید. سازگاری و انعطاف پذیری به جای کنار گذاشته شدن با تغییر نیازها و محیط کسب و کار، مشارکت را قادر می سازد تا در صورت نیاز تکامل یابد.
4. افزایش رشد و بهره‌وری تحقیقات Deloitte نشان می‌دهد که برندهای با رشد بالا به احتمال زیاد قویاً موافق هستند که سازمان آنها ایده‌های خلاقانه را پرورش می‌دهد، ریسک‌پذیری را تشویق می‌کند و همکاری خلاقانه را ترویج می‌کند. قابل ذکر است، این سازمان‌ها خلاقیت را به تیم‌های انتخابی محدود نمی‌کنند، در عوض راه‌حل‌های خلاقانه‌ای را از شرکای استراتژیک، تامین‌کنندگان و حتی مشتریان خود پیدا می‌کنند. این سازمان ها با یک فرهنگ مستحکم، خلاقیت را از هر منبعی به رشد معنادار تبدیل می کنند.
یک مشارکت تجاری قوی و پایدار در آزمون زمان مقاومت می کند زیرا نتایج قابل اندازه گیری را ارائه می دهد که به سازمان های درگیر کمک می کند تا به اهداف خود دست یابند – و معمولاً به عنوان رویکرد مستقیم فرهنگ خلاق مشترک. وقتی خلاقیت در شراکت شما محور قرار می گیرد، احتمال اینکه به KPIهای مورد نظر دست یابید و همچنین رشد مداوم از تفکر خلاق مستمر بسیار بیشتر است.
5. چالش های جدید را در آغوش بگیرید تاکید بر خلاقیت می تواند طرز فکر شما را به طور کامل تغییر دهد وقتی شراکت شما با هر چالشی روبرو می شود. در حالی که مشارکت ها ذاتاً برای غلبه بر یک یا چند چالش برای یک سازمان طراحی شده اند، اکثر همکاری ها با موانع جدید (و اغلب پیش بینی نشده) در راه حل آن مشکل مواجه می شوند.
هنگامی که یک ذهنیت خلاق وجود داشته باشد، شما و شریک زندگی تان از چالش استقبال می کنید. این یک منبع دلسردی یا دلیلی برای این باور نیست که اهداف قابل دستیابی نیستند. در عوض، می‌تواند به عنوان انگیزه‌ای عمل کند که همه افراد درگیر را به تفکر خلاقانه‌تر و توسعه راه‌حل‌های هیجان‌انگیز و نوآورانه سوق دهد. با تغییر کامل نگرش افراد درگیر، شانس موفقیت تا حد زیادی افزایش می یابد.
شراکت های خود را تقویت کنید – به صورت خلاقانه مشارکت های تجاری موفق اغلب بر حل خلاقانه مشکلات متکی هستند. و همانطور که هاکوهن توضیح داد، تفکر خلاق می تواند عملاً در هر جایی وجود داشته باشد و برای رسیدگی به هر موقعیتی مورد استفاده قرار گیرد. این امر به ویژه در شراکت هایی که در آن گروه متنوعی از مردم گرد هم می آیند تا یک چالش را حل کنند، صادق است.
موثرتر کردن شراکت شما می تواند به تفکر خلاق و همکاری نیز بستگی داشته باشد. با استفاده از قدرت خلاقیت در هر فعالیت تجاری یا شراکتی، می‌توانید فرصت‌های بیشتری برای همکاری‌های موفق ایجاد کنید که برد-بردهای بلندمدتی را به ارمغان می‌آورند.
من را در لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Kate VitasekFollowingKate Vitasek یک مرجع بین المللی برای تحقیقات برنده جوایز خود در مورد روابط بسیار مشارکتی است. ویتاسک، یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه تنسی، توسط World Financial Review به عنوان یک تأثیرگذار قدرت و توسط مجله تجارت جهانی به عنوان یکی از “50+1 افسانه ای که بر تجارت جهانی تاثیر می گذارند” ستایش شده است، کیت در تلاش خود برای کمک مشتاق است. سازمان‌ها یاد می‌گیرند که چگونه با باز کردن هنر، علم و عمل روابط مشترک، کدهای همکاری را بشکنند. او بینش خود را در CNN International، Bloomberg، NPR، و Fox Business News به اشتراک گذاشته است و نویسنده هفت کتاب از جمله: Vested: How P&G، McDonald’s و Microsoft Are The Refining Winning in Business Relationships، Contracting in the New Economy، و Vested Outsourcing است. : پنج قانون که برون سپاری را متحول می کند. کیت را در لینکدین دنبال کنید یا در “> درباره او بیشتر بدانید

خمات سئو سایت

توسط irmusic4