توسط مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی؛

پنجمین کارگاه نقاشیخط «خدآن آرت» برگزار شد





مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه کارگاه تخصصی نقاشیخط (خدآن آرت۵) با تدریس استاد روح‌الله دلخانی را برگزار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از  روابط عمومی بنیاد رودکی، این کارگاه یک روزه به همت مرکز آموزش هنری این بنیاد و به مناسبت گرامی‌داشت هفته خوشنویسی برگزار شد و مورد استقبال هنرجویان هنرهای تجسمی قرار گرفت. 

«خدآن آرت» در هر دوره به صورت تخصصی و با تمرکز بر موضوعات مختلف در خلق آثار هنری برگزارمی‌شود؛ در پنجمین دوره از این کارگاه نیز به موضوعات اسکراچ برد، بداهه‌نگاری و آنات احوال هنرمند در اجرای اثرهنری پرداخته و طی آن ۱۲ اثر توسط استاد دلخانی خلق شد. 

برگزاری این کارگاه‌های تخصصی در حوزه تجسمی (نقاشیخط) به صورت دوره‌ای و با طرح موضوعات مختلف در مرکز آموزش هنری بنیاد رودکی ادامه خواهد داشت. 

اهمیت فضای منفی نسبت به فضای مثبت در اثر، هندسه پنهان و نقش آن در خلق آثار هنری مدرن با تاکید بر خطوط کاربردی و بررسی زوایای متعدد هندسه‌های نهانی از موضوعاتی است که در دوره‌های گذشته این کارگاه به آن‌ها پرداخته شده بود. 

روح الله دلخانی متولد سال ۱۳۵۹ در تهران دارای گواهینامه استادی از انجمن خوشنویسان ایران، رکورد دار خلق ریزترین خوشنویسی جهان، استاد دانشگاه، کیوریتور، محقق و منتقد آثار هنری، مولف کتاب و درسنامه رشته‌های هنر، مبدع خطوط سُرور و ژوفا و دارای بیش از ۲۶ عنوان مقام برتر و ممتاز در جشنواره‌های ملی و بین المللی است.



انتهای پیام/


source

توسط irmusic4.ir