به‌گزارش میراث‌آریا، وحید امیری روز یکشنبه ۲۹ مهرماه در جلسه رسیدگی به شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان گفت: در این جلسه شکایات وارده به سه دفتر خدمات مسافرتی استان با حضور نماینده این مجموعه‌ها و اعضای جلسه بررسی شد.

معاون گردشگری کرمانشاه افزود: این اشکال‌ها در قالب سه شکایت بود که با حضور نماینده‌ها و شکات بررسی و منجر به رای شد که در ۲ مورد دفاتر متعهد به پرداخت زیان مسافران شدند و یک مورد نیز شکایت مطروحه نیز رد شد.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه دفاتر خدمات مسافرتی نقش پیشران در صنعت گردشگری استان را دارند ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران توسط فعالان این حوزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امیری با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران بهترین تبلیغ برای استان است، گفت: نظارت بر تاسیسات گردشگری با دقت و جدیت بدون هیچ‌گونه چشم پوشی انجام می‌شود.

معاون گردشگری استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای جلب رضایت گردشگران به کار خواهیم گرفت، اظهار کرد: حمایت از حقوق گردشگران یکی از اصول اولیه توسعه گردشگری استان است.

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: دفاتر خدمات مسافرتی جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری استان دارند و ما در کنار نظارت، حمایت‌های لازم را از فعالان این حوزه خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir