وزیر ارشاد:

تک تک هنرمندان ممنوع الکار مورد بررسی مجدد قرار خواهند گرفت/ تجدیدنظر کلی اتفاق خواهد افتاد





وزیر ارشاد گفت: تک تک هنرمندان ممنوع الکار مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و تجدیدنظر کلی اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدعباس صالحی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد هنرمندان ممنوع الکار گفت: بخشی که به عنوان هنرمندان ممنوع‌الکار تلقی می‌شود مواردش مختلف است تک تک هنرمندان ممنوع الکار مورد بررسی مجدد قرار خواهد گرفت و تجدیدنظر کلی اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: در خصوص هنرمندان خارج از کشور همانند هنرمندان داخلی ممنوع الکار با همین نگاه تجدیدنظر در شورا مورد بررسی قرار می‌گیرند.

وزیر ارشاد درباره خودکفایی در تولید کاغذ گفت: در خصوص چوب و کاغذ مازندران مراحلی طی شده است. اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده با استقرار معاونت‌های فرهنگی و مطبوعاتی ان‌شا‌الله روال کار مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در آینده در این خصوص گزارش کار خواهم داد.

وی عنوان کرد: اینکه در دولت قبل گفته‌اند به خودکفایی رسیدیم مربوط به کتب درسی و بخش محدودی مربوط به حوزه نشر می شود. اجازه بدهید گزارش جامع در این خصوص را بعدا بدهم.

صالحی در خصوص برنامه وزارت ارشاد برای قانونمند کردن سبک موسیقی رپ عنوان کرد: در این حوزه‌ها باید اجازه داد تا معاونت هنری مستقر شوند مجموعه جدید که استقرار پیدا خواهد کرد موضوعاتی که مقداری مورد تفاوت نظر هستند، تعیین تکلیف خواهد شد.

وزیر ارشاد با بیان اینکه انتصاب معاونت‌ها در حال طی کردن مسیر خود است، گفت: این مساله تا آخر مهر ماه تعیین تکلیف خواهد شد. مسیر انتصابات در وهله اول به استعلام‌ها بازمی‌گردد که در این دوره سه گانه شده و مقداری طول کشیده است. از سوی دیگر خود کمیته انتصابات نیز فعال است.

وی در ادامه اظهار کرد: مجموعه معاونت‌ها در حال طی کردن مسیر استعلام هستند. ان شاءالله تا پایان مهر ماه که قول داده‌ایم قطعی خواهد شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد در مورد سرنوشت سند تئاتر  گفت: این سندها یک آئین نامه اجرایی نیاز دارند در معاونت جدید آئین‌نامه اجرایی تهیه خواهد شد. هر سندی که مصوب می شود  آئین نامه اجرایی ان تهیه خواهد شد.



انتهای پیام/


source

توسط irmusic4.ir