به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «باگ» به کارگردانی علی معصومی به سومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «انیمور» که در شهر خاباروفسک روسیه برگزار می شود، راه پیدا کرد.

در این دوره از جشنواره، از بین ۲۳۰۰ پروژه ارسال شده به این جشنواره بین المللی، ۱۹۵ اثر انتخاب شده اند که انیمیشن «باگ» در فهرست نهایی قرار گرفته است.

سومین جشنواره بین المللی فیلم انیمیشن «انیمور» ۱ تا ۴ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۱ تا ۱۴ آبان ۱۴۰۳) در روسیه برگزار می شود.

انیمیشن «باگ» پیش از این در بخش مسابقه جایزه آکادمی دانشجویی اسکار و سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران حضور داشته و در چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران نیز به نمایش در می‌آید.

انیمیشن «باگ» که تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است، درباره تاثیر کنش‌ها و واکنش‌های والدین بر فرزندان در سنین پایین و ماندگاری آن تا بزرگسالی است.

عوامل این پویانمایی عبارتند از تهیه کننده و کارگردان: علی معصومی، صداگذاری: حسین قورچیان، موسیقی: آرون فرد، فیلمنامه: علی معصومی، ساخت عروسک: مریم ذوالفقاری، محیا معصومی، محسن عبدالعلی‌پور، طراح لباس: مریم ذوالفقاری، ساخت وسایل صحنه: محمود معصومی، انیماتور، طراح کاراکتر و فضاسازی: علی معصومی، تدوین: عباس سالارزهی، طراح پوستر و لوگو: آرزو محمدی، استودیو انیمیشن: ۲dpen، تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی.

source

توسط irmusic4.ir