به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر رسانه‌ اداره‌کل هنرهای نمایشی، با پیگیری‌های صورت گرفته، رضا آشفته صبح امروز چهارشنبه ۱۸ مهر به بخش وی‌آی‌پی بیمارستان (ساختمان پنجم طبقه سوم) لقمان منتقل شد تا در این بخش ادامه درمان وی انجام شود.

پس از بستری‌شدن در این بخش، بررسی‌ روند درمان وی توسط کادر پزشکی انجام و در صورت نظر مساعد خانواده این منتقد، مقدمات انتقال او به بیمارستان دیگری هم فراهم می‌شود.

رضا آشفته از شنبه گذشته برای پس از مدت کوتاهی که از ترخیص‌اش گذشته بود، دوباره به دلیل عوارض ناشی از جراحی قبلی، بیماری دیابت و کلیه در بیمارستان بستری شد که طی ۲ روز گذشته عوارض پوستی هم به مشکلات قبلی‌اش اضافه شده بود.

اجرای ویژه «قضیه تفنگ چخوف» برای همراهی با رضا آشفته

نمایش «قضیه تفنگ چخوف» برای کمک به هزینه‌های درمان رضا آشفته، شنبه ۲۱ مهر روی صحنه می‌رود.

نمایش «قضیه تفنگ چخوف» نوشته احسان بدخشان و کارگردانی اشکان پیردل‌زنده و تهیه‌کنندگی ریحانه راد و امیر موسی کاظمی که دور دوم اجرای خود را از ۵ مهر در تئاتر هامون آغاز کرده است، روز شنبه ۲۱ مهر در ساعت ۱۸ برای همراهی با رضا آشفته روی صحنه می‌رود.

کلیه عواید این اجرا به درمان رضا آشفته نویسنده و منتقد نام آشنای تئاتر کشور که این روزها به دلیل بیماری در بیمارستان بستری است اختصاص پیدا می‌کند.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه محمدعلی الحمد، مهران اکبری، نیکو پشوتن، عماد جاویدپور، محمد معتضدی، پرستو الماس، یگانه منصوری، سیاوش کریما، سارا عزیزی، نیلان نکویی و درسا مهری هستند.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت و مشارکت در این امر خیر، می‌توانند به سامانه تیوال مراجعه کنند.

source

توسط irmusic4.ir