به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ این شبکه رادیویی جمعه ۲۰ مهر به مناسبت بزرگداشت حافظ دومین مرحله پویش صباخوانی غزل‌های حافظ را در ویژه برنامه «صباخوان با یاد حافظ» آغاز می‌کند.

الهه سلحشور تهیه کننده این برنامه توضیح داد، سال گذشته اولین مرحله پویش «صباخوانی غزل‌های حافظ» به مناسبت شب یلدا برگزار شد؛ که آغاز دومین مرحله این پویش از روز جمعه ۲۰ مهر به مناسبت روز بزرگداشت حافظ در ویژه برنامه «صباخوان با یاد حافظ» اعلام می‌شود. 

در مرحله دوم این پویش علاقه‌مندان با مراجعه به تارنمای رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir می‌توانند یکی از چهل غزل دوره دوم را انتخاب کنند و بعد از خواندن غزل آن را بارگذاری نمایند. 

متن غزل‌ها به همراه خوانش صحیح آنها در تارنما موجود است. 

سلحشور درباره ویژه برنامه «صباخوان به یاد حافظ» عنوان کرد، این برنامه در بخش‌های مختلف نمایشی، اجرای مسابقه، گفتگو و اجرای استندآپ به گرامیداشت روز حافظ می‌پردازد. گفتنی است که در این ویژه برنامه میزبان حضوری تعدادی از صباخوان‌های مرحله اول هستیم، که در بخش‌های مختلف برنامه مشارکت خواهند داشت. 

برنامه «صباخوان با یاد حافظ» جمعه ۲۰ ساعت ۱۸:۳۰ به تهیه کنندگی الهه سلحشور و با اجرای مهبد قناعت‌پیشه و سارا عرب‌پوریان تقدیم شنوندگان می‌شود.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir