نماینده جهاد اسلامی در تهران در انتقاد از مواضع خفت بار برخی کشورهای عربی نسبت به اسرائیل گفت: متاسفانه همچنان شاهد موضع بسیار ضعیف اسلامی و عربی هستیم، ما به خداوند تعالی ایمان داریم، همانطور که در قرآن آمده است «عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ» بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است.

به گزارش ایسنا، ناصر ابوشریف -نماینده جهاد اسلامی در تهران- شامگاه یک‌شنبه(۱۵مهرماه) در همایش بین‌المللی امت همدل با عنوان «وحدت و مقاومت جوانان مسلمان در آزادسازی قدس شریف» که در اطاق بازرگانی برگزار شد در انتقاد از مواضع خفت بار کشورهای عربی نسبت به اسرائیل گفت: متاسفانه همچنان شاهد موضع بسیار ضعیف اسلامی و عربی هستیم، ما به خداوند تعالی ایمان داریم، همانطور که در قرآن آمده است «عِبَادًا لَنَا أُولِی بَأْسٍ شَدِیدٍ» بندگان سخت جنگجو و نیرومند خود را بر شما برانگیزیم تا آنجا که در درون خانه‌های شما نیز جستجو کنند. و این وعده (انتقام خدا) حتمی است.

وی ادامه داد: خداوند در سوره صف می فرماید «یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا هَلْ أَدُلُّکُمْ عَلَی تِجَارَةٍ تُنْجِیکُمْ مِنْ عَذَابٍ أَلِیمٍ» ای کسانی که ایمان آورده‏‌اید آیا شما را بر تجارتی راه نمایم که شما را از عذابی دردناک می ‌رهاند .. تُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَتُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِکُمْ وَأَنْفُسِکُمْ ذَلِکُمْ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ تَعْلَمُونَ به خدا و فرستاده او بگروید و در راه خدا با مال و جانتان جهاد کنید این [گذشت و فداکاری] اگر بدانید برای شما بهتر است.

نماینده جهاد اسلامی‌ در تهران تاکید کرد: در نوار غزه بیش از هزار خانواده به طور کامل از بین رفتند و نام هفتصد خانواده به طور کامل از ثبت احوال حذف شده است، شهید اسماعیل هنیه بسیاری از اعضای خانواده و نوه هایش شهید شدند، شهید سید حسن نصرالله هم پسرش و خیلی از دوستانش به شهادت رسیدند و خودش هم در نهایت به شهادت رسید، ما شهدای زیادی را تقدیم کردیم و ان شاءالله ما در مسیر رسیدن به پیروزی قرار داریم. امیدواریم خداوند به زودی پیروزی آشکار را نصیب همه بگرداند.

اخراج آمریکا از منطقه خون بهای همه شهداست

در ادامه این‌ مراسم محمد حسین آنسی -فعال یمنی- در سخنانی اظهار کرد: اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی را در حالی گرامی می داریم که دروغ بزرگی که آمریکا و انگلیس ساخته و پرداخته بودند برای همه جهانیان برملا شد، دروغی به نام ارتش شکست ناپذیر که برادران ما در فلسطین با وجود تعداد کم و امکانات بسیار محدود توانستند بینی دشمن را به خاک بمالند و آن را به عبرتی برای دیگران تبدیل کنند.

وی خاطر نشان کرد: هر قطره خونی که در لبنان، فلسطین، یمن، عراق و حتی ایران ریخته شود، در حقیقت در راه رفع ظلم از ملت فلسطین است، این ملت‌ها گزینه حمایت از مظلومان را انتخاب کرده اند.

آنسی با تاکید بر ادامه حمایت مردم و نیروهای مسلح یمن از مردم و مقاومت غزه و لبنان تاکید کرد: اخراج آمریکا از منطقه خون بهای همه شهداست.

انتهای پیام

source

توسط irmusic4.ir