به گزارش میراث آریا، رضا فلاح با اشاره به همراهی و حمایت های خیرین داوطلب با این جمعیت بیان کرد: در ۶ ماهه اول سال جاری در قالب ۲۰ کاروان سلامت در مناطق کم‌برخوردار به بیماران و نیازمندان خدمات بهداشتی و درمانی به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال ارائه شده است. 

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان افزود: ۲ هزار و ۵۰۵ نفر از خدمات مختلف این کاروان های سلامت و درمانی در سراسر استان بهره مند شدند.

او با اشاره به اهدای ۲ هزار و ۴۳۵ واحد خون توسط داوطلبان این جمعیت خاطرنشان کرد: ۹ هزار و ۹۳۶ نفر در قالب طرح هلال رحمت و با توزیع بیش از ۲ هزار سبد معیشتی و ۲۸ سفره افطاری بهره مند شدند.

فلاح با اشاره به اجرای ۵۳۱ فعالیت داوطلبی اجرا شده در سراسر شعب تصریح کرد: ۴۴ هزار نفر نیز از خدمات ایستگاه‌های سلامت در برنامه و مناسبت‌های مختلف بهره‌مند شدند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: همچنین در ایام محرم و صفر ۳۰۳ هزار و ۶۲ نفر از خدمات مختلف معاونت داوطلبان بهره‌مند شدند.

او در پایان با اشاره به بهره مندی ۲۲ هزار و ۶۹۹ نفر از سایر خدمات داوطلبان هلال احمر، افزود: ۲ هزار و ۳۰ نفر از اعضای داوطلب خانه‌های هلال استان در دوره‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه، پایه داوطلبی و … شرکت کردند.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir