به گزارش خبرگزاری تسنیم، فیلم کوتاه «خوانا بنویسید» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی علیزاده و تهیه‌کنندگی هاشم مسعودی و مجتبی احسانی که برنده جایزه بهترین فیلم اقتباسی از چهلمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شد، در کنداکتور پخش شبکه سه سیما قرار گرفت.

مرتضی علیزاده که امسال فیلم «بی‌بدن» را به‌عنوان اولین فیلم بلند کارنامه کارگردانی خود روی پرده سینماها داشت، پیش از این تجربه فیلم‌کوتاه «خوانا بنویسید» را با داستانی مرتبط با فعالیت منافقین در سال‌ها جنگ تحمیلی کارگردانی کرده بود.

این فیلم که به ناگفته‌های دفاع مقدس می‌پردازد، محصول مشترک انجمن سینمای جوانان ایران و سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که با مشارکت شبکه سه تلویزیون تهیه و تولید شده است.

حمیدرضا هدایتی، آرش ماهان کیا، آتا حسینی، مریم قاسمی و پژمان سرمایه‌خواه در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در خلاصه داستان آن آمده است: «اسماعیل نامه‌رسان ستاد اسراست و با نامه‌ای مواجه می‌شود که با رساندن آن دچار چالش می‌شود.»

دیگر عوامل فیلم کوتاه «خوانا بنویسید» عبارتند از آهنگسازی: مسعود سخاوت‌دوست، طراح صحنه و لباس: حسین حاجی ابراهیمی، مدیر تولید: سجاد اسدی، فیلمبردار: کیوان شعبانی، صدابردار: امین جعفری، تدوین: مجتبی احسانی، اصلاح رنگ: یحیی محمدعلی، طراحی و ترکیب صدا: سلمان ابوذر، جلوه‌های ویژه بصری: ارشاد اسلامی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان.

«خوانا بنویسید»‌ روز سه‌شنبه 3 مهر همزمان با ایام دفاع مقدس، ساعت 19:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir