ایسنا/همدان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: ایران اسلامی انتقام سخت خود را با تدبیر از صهیونیسم جنایتکار خواهد گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان  سه‌شنبه ۳ مهرماه در آیین تکریم و معارفه رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان همدان، اظهارکرد: انقلاب اسلامی با تدابیر حکیمانه امام خمینی(ره) و حضور شجاعانه جوانان پرورش یافته مکتب سرخ حسینی رقم خورد و در کمترین زمان به جهان صادر و الگوی جبهه مقاومت و آزادی خواهان شد.

وی با بیان اینکه دشمن هرگاه مشاهده کند نیروهای مسلح تضعیف شده، به فکر حمله به کشورمان می‌افتد، تصریح کرد: صدام جنایتکار نیز زمانی جنگ هشت ساله را بر ایران اسلامی تحمیل کرد که تصور می کرد انقلاب اسلامی ما نوپا است، غافل از اینکه باز مردم غیور عزیزمان از سراسر کشور به خطوط مختلف جبهه های نبرد حق علیه باطل آمدند و دشمن بعثی را بیرون راندند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه نقش و اقتدار نیروهای مسلح بر کسی پوشیده نیست، افزود: باید روز به روز بر قدرت دفاعی و این اقتدار افزوده شود تا دشمن تصور حمله را هم در ذهن خود راه ندهد.

پورخاقان با اشاره به اینکه طوفان الاقصی در ۱۵ مهر سال گذشته نشان داد که جبهه مقاومت آن عزم راسخ را از صدور انقلاب اسلامی ما گرفته، تصریح کرد: اگر امروز شاهد وحشی گری‌ها و افسارگسیختگی‌های رژیم جعلی صهیونیسم هستیم همه به خاطر شکست سخت و غیرقابل جبران ناپذیر صهیونیسم در آن عملیات بود که نشان داد اسرائیل غاصب حتی با حمایت‌های امریکای جنایتکار قدرتی ندارد و قدس شریف به‌زودی به فضل الهی به مانند خرمشهر آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین سازمان قضایی نیروهای مسلح به منظور صیانت از اقتدار این نیروها و جلوگیری از نفوذ دشمن در انحراف این اقتدار پای کار است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور همچنین گفت: همان گونه که تمامی نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس بر پایه وحدت از این مرز و بوم دفاع کردند، امروز نیز مقتدرانه به مانند انجام عملیات غرورآفرینانه وعده صادق جواب به شهادت رسیدن شهید هنیه را با تدبیر و نه عجولانه خواهند داد.

انتهای پیام

source

توسط irmusic4.ir