به‌گزارش میراث‌آریا، اسدالله عباسی امروز یکشنبه اول مهرماه 1403 در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه برای ساخت باغ موزه دفاع مقدس در روزهای آینده باید تمامی موانع برطرف شود، گفت: باغ موزه دفاع مقدس در هفته‌ دفاع مقدس به بهره‌برداری می‌رسد از این رو اگر موانعی وجود دارد بدون توجه به بوروکراسی اداری باید این موانع را رفع کنیم.

استاندار گیلان با بیان اینکه دین اسلام و قرآن در طول تاریخ با فداکاری رزمندگان اسلام ماندگار شده است، افزود: در دوره دفاع مقدس تمامی کشورهایی که اکنون از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند، به رژیم بعث عراق انواع سلاح‌های کشتار جمعی را می‌دادند تا علیه ملت ایران استفاده کرده و جمهوری اسلامی ایران را سرنگون کنند ولی هیچگاه موفق نشدند.

او با اشاره به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه بیان کرد: در یک سال گذشته در فلسطین و غزه ۱۱ هزار دانش آموز به شهادت رسیده، ۱۷ هزار دانش آموز مجروح شده و ۷۰۰ هزار دانش آموز مدرسه ندارند ولی صدای هیچ نهاد بین‌المللی در نیامده است.

 به گفته عباسی، جنایات رژیم صهیونیستی نشان از این است که استکبار در حال تلاش برای نابودی اسلام است، لذا باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، کشورهای اسلامی به یک وحدت رسیده و امت اسلامی را تشکیل دهند زیرا تنها راه موفقیت‌ در مقابل کفر تحقق همین امر است.

او حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را از جمله صدقات حسنه دانست و گفت: باید آیندگان را با فداکاری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس آشنا کنیم زیرا دشمن در صدد برای از بین بردن هویت ایرانی اسلامی است و یکی از روش‌های مقابله این برنامه استکبار ساخت برنامه‌های فرهنگی بیشمار است.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به ساخت موزه دفاع مقدس به بهترین نحو ممکن، گفت: همانطور که گیلان در ایثار، شهادت و فداکاری دارای جایگاهی والایی است، باید در موزه دفاع مقدس نیز به بهترین نحو عمل کنیم که قطعا این چنین نیز خواهد بود زیرا ما مسؤولان و مردمان مدیون شهدا و امام شهدا هستیم.

در پایان این جلسه از مدیران کل دستگاه‌های برتر در حوزه ایثار و شهادت «فعال در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس» تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir