تولید محتوا
شروع به کار ورزش کالج با ورزش حرفه ای در سراسر ایالات متحده رقابت می کند و از زمانی که قانون NIL در سال 2021 تصویب شد، فرصت ایجاد شده برای شرکت ها افزایش یافته است. این حکم پیشگامانه که به ورزشکاران کالج اجازه می دهد از نام، تصویر و شباهت خود سود ببرند (NIL) )، یک چشم انداز پویا و به سرعت در حال تحول را معرفی کرده است که آماده است انقلابی در استراتژی های بازاریابی در سراسر صنایع ایجاد کند. اگرچه این قانون در سال 2021 تصویب شد، اما ما هنوز در مراحل اولیه هستیم زیرا دیدیم که فضا پر از پلتفرم های مختلف NIL شده است که همگی برای مکان هایی برای تعامل با ورزشکاران در کنفرانس های اصلی Power 5 رقابت می کنند. علاوه بر این، فارغ التحصیلان برجسته گروه‌های NIL را با سرمایه‌های بسیار بزرگ تشکیل داده‌اند – به ارتباط دانشجویان ورزشکار با مشاغلی که به دنبال تبلیغ محصول خود هستند و همچنین کمک به کسب درآمد از تصویر آنها کمک می‌کنند.
دسترسی به منابع در حال آسان‌تر شدن است و دانش‌آموزان ورزشکار در حالی که با برخی از معروف‌ترین برندهای موجود در جهان شریک هستند، بیشتر از آنچه که بدانند باید با چه کاری انجام دهند، درآمد کسب می‌کنند. بازار NIL همچنان به رشد خود ادامه خواهد داد زیرا شرکت‌های بیشتری راه‌هایی برای نفوذ به فضا با استراتژی‌ها و مشارکت‌های بازاریابی هدفمند پیدا می‌کنند که به ورزشکاران دانشگاهی امکان می‌دهد پتانسیل درآمد خود را به حداکثر برسانند. فرصت بسیار زیادی برای افزایش آگاهی از برند و وفاداری در بین مصرف کنندگان وجود دارد و سرمایه گذاران باید به شرکت هایی که سود می برند و کسانی که می توانند عقب بمانند توجه کنند.
به عنوان مثال، پخش‌کننده‌ها در حال حاضر پشت فوتبال کالج هشت توپی هستند – علیرغم تبلیغات گسترده و پیروان فرقه‌ای در اطراف این ورزش، ما فکر نمی‌کنیم که شرکت‌های رادیو و تلویزیون سود خوبی کسب کنند. نبرد برای حقوق استریم شدید شده است و شرکت ها دلار بالایی را برای بسته ها پرداخت می کنند. این به این دلیل است که اجرای روزانه این کنفرانس ها پرهزینه است – حتی پس از این واقعیت که BIG 10 و SEC در سال مالی 2023 درآمد 879.9 میلیون دلاری و 852.6 میلیون دلاری کسب کردند. آخرین قرارداد حقوق رسانه ای بین Big 10، Fox، CBS و NBC منجر به پرداخت مجموع 7 میلیارد دلار از سوی پخش کنندگان به کنفرانس شد – مبلغی حیرت آور برای حق پخش تنها 2 مورد از 24 ورزش NCAA.
سوال این است که آیا این معاملات عظیم حقوق رسانه ای در سطح دانشگاهی ارزشش را دارد؟ آیا درآمد تبلیغاتی یک بسته پرداخت هنگفت را برای این کنفرانس ها تضمین می کند؟ احتمالاً نه، اما صدا و سیما واقعاً انتخابی ندارد. گروه‌های رسانه‌ای مانند Paramount Global (PARA)، Comcast (CMCSA) و Fox (FOX) برای ارتباط با یکدیگر می‌جنگند و هیچ اهرمی در مذاکره با این معاملات که به سود آنها می‌خورد، ندارند.
آتلانتا، GA – 08 ژانویه: آلاباما کریمسون تاید توپ را در نیمه دوم در برابر … [+] جورجیا بولداگ در مسابقات قهرمانی ملی CFP ارائه شده توسط AT&T در استادیوم مرسدس بنز در 8 ژانویه 2018 در آتلانتا، جورجیا. (عکس از کوین سی کاکس – Remote/Getty Images)
Getty ImagesMore FROMFORBES ADVISORبهترین نرم افزار مالیاتی سال 2022 بهترین نرم افزار مالیاتی برای خوداشتغالان سال 2022 محاسبه کننده مالیات بر درآمد: مالیات خود را برای ورزشکاران تخمین بزنید – ایجاد آن سودمند است اگر پخش کننده ها ببازند، پس چه کسی برنده می شود؟ امروزه، همه طرف‌ها در به اصطلاح اقتصاد سازنده محتوا و تأثیرگذار هستند. به زبان ساده، خلق کردن به صرفه است. از زمان کووید، اقتصاد سازندگان به یک اقتصاد خیره کننده 150+ میلیارد دلاری رسیده است و گلدمن ساکس تخمین می‌زند که ارزش آن تا سال 2027 به بیش از نیم تریلیون دلار برسد. TikTok و Instagram مملو از تولیدکنندگان محتوا هستند که با برخی از بزرگترین مارک‌های موجود در جهان شریک هستند. که به نوبه خود می توانند هر بار که در رسانه های اجتماعی حرکت می کنند به مصرف کننده آمریکایی دسترسی پیدا کنند.
قرار گرفتن دائمی در معرض تبلیغات به یکی از ابزارهای تجارب کوتاه مدت ما در رسانه های اجتماعی تبدیل شده است، و دانشجویان ورزشکار در حال کسب درآمد هستند. کسب چند هزار دلار از طریق مشارکت در یک برند برای این نوجوانان یک بازی را تغییر می دهد، اما فقط یک قطره در سطل است. برای حامیان در مقایسه با تبلیغات سنتی، هدف قرار دادن اینفلوئنسرها و جوامع آن‌ها ارزان‌تر و مؤثرتر است و به نوبه خود ارزش و تقاضا برای تبلیغات گسترده و بدون هدف را در شبکه‌های ملی کاهش می‌دهد.
علاوه بر این، ما استدلال می‌کنیم که دانشجویان ورزشکار تبدیل به اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی شده‌اند، نه به دلیل اجرای تلویزیونی‌شان، بلکه به دلیل دسترسی‌هایی که از طریق رسانه‌های اجتماعی به دست می‌آورند. ارتباط با طرفداران و نسل‌های جوان‌تر از طریق یک ویدیوی زندگی روزمره، یک هک برای توسعه برند شخصی یک ورزشکار و برای افزایش بازارپسندی است. ورزش تنها نقطه شروعی برای ایجاد نام برای خود است زیرا پتانسیل پرداخت برای تبدیل شدن به یک شخصیت رسانه های اجتماعی هر روز بالاتر و بالاتر می رود.
پتانسیل استفاده نشده ما شاهد پذیرش اقتصاد خالق در کل صنعت خرده فروشی هستیم. برندهای بزرگ می خواهند با ستاره های بالقوه آینده ارتباط برقرار کنند. برندهای کوچک می خواهند با ورزشکاران برجسته محلی شریک شوند. هر برند پوشاک و کفش، شرکت لوازم آرایشی، فست فود زنجیره ای، بانک شهر کوچک، شرکت بازی، این فهرست همچنان ادامه دارد، در نهایت باید از دانشجویان ورزشکار برای بازاریابی خود استفاده کنند. دسترسی به جمعیت های جوان و نسل هایی که به شدت تحت تأثیر اطلاعاتی که از طریق پیمایش مصرف می کنند، هرگز آسان تر نبوده است.
ظهور ورزش‌های غیرسنتی نیز پیشرفت جالبی برای نحوه هدف قرار دادن برندها و رسانه‌ها برای مخاطبان جدید خواهد بود. ورزش های غیر سنتی با ورزشکاران تأثیرگذار باعث می شود که محبوبیت این مسابقات که زمانی ناشناخته بودند افزایش یابد و زمینه را برای جمعیت جدیدی از ورزش دوستان فراهم کند. به قایقرانی، کورن هول (کیف برای مردم غرب میانه)، ترشی بال، راگبی، و غیره فکر کنید. همه بازارها با هواداران موجود اما با رویدادهایی که عموم مردم به آن توجه زیادی نمی کنند. اینجاست که شخصیت ها وارد بازی می شوند. اینفلوئنسرها سفیران ورزش خود می شوند و با گسترش این ورزش می توانند توجه بیشتری را برای حضور خود در شبکه های اجتماعی جلب کنند. در اینجا یک همسویی واقعی از علایق وجود دارد که فقط به افزایش محبوبیت عرصه ورزش های غیر سنتی کمک می کند. حرکت رو به جلو، وسعت بیشتر در بازار منجر به شخصیت‌های بیشتر رسانه‌های اجتماعی می‌شود که فقط به معنای فرصت‌های کسب درآمد بیشتر برای برند شخصی یک ورزشکار و چشم‌های بیشتر در خطوط تولید جدید است.
با توجه به آنچه گفته شد، متا و گوگل باید همچنان از مزایای شکوفایی اقتصاد سازندگان بهره ببرند. برای متا، درآمد قابل توجهی از تبلیغات از اینستاگرام و فیس بوک حاصل می شود زیرا شرکت ها همچنان به هزینه های تبلیغاتی، پست های حمایت شده و استفاده از پخش زنده ادامه می دهند. برای گوگل، موتور جستجو و ارائه‌های تحلیلی گسترده آن‌ها دست برتر است و شرکت‌هایی که معاملات NIL را بررسی می‌کنند، چاره‌ای جز دوستی نخواهند داشت. با قابلیت‌هایی که هر دو شرکت به برندها و سازندگان ارائه می‌دهند، همچنین قابل توجه است که به نظر نمی‌رسد تقاضای مصرف‌کنندگان برای این پلتفرم‌ها به این زودی‌ها کاهش یابد.
هند – 2022/07/25: در این تصویر تصویری، یک لوگوی Tiktok که در یک تلفن هوشمند اندرویدی نمایش داده می‌شود … [+] با آرم اینستاگرام در پس‌زمینه. (تصویربرداری عکس توسط آویشک داس/SOPA Images/LightRocket از طریق گتی ایماژ)
تصاویر SOPA/LightRocket از طریق تصاویر گتی جذب شده در صفحه نمایش ما بر اساس نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو در سال 2023، 46 درصد از نوجوانان 13 تا 17 ساله ایالات متحده گفتند که “تقریباً دائما” آنلاین هستند و 47٪ از والدین گفتند که زمان زیادی را صرف تلفن های خود می کنند. از آنجایی که این ارقام به طور پیوسته در طول سال‌ها افزایش یافته‌اند، این نشانه‌ای است که تبلیغات هدفمند از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی باید تأثیری بزرگ بر ترجیحات مصرف‌کننده نسبت به تبلیغات سنتی‌تر و زنده تلویزیونی داشته باشد. این امر برای پخش‌کنندگانی که حق پخش بازی‌های بزرگ BIG 10 و SEC را دارند، نوید خوبی نخواهد داشت، زیرا برندها همچنان از طریق رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات هزینه می‌کنند.
در نتیجه همان نظرسنجی مرکز تحقیقات Pew در سال 2023، می‌بینیم که از هر 5 نوجوان، 1 نفر تقریباً دائماً در یوتیوب یا TikTok هستند و اینستاگرام و اسنپ‌چت از آنها فاصله زیادی ندارند. دارندگان پلتفرم برای رشد تنظیم شده‌اند، زیرا نسلی که در برنامه‌ها از طریق تلویزیون رشد می‌کنند، به تعامل روزانه خود ادامه می‌دهند. متا (META) که مالک اینستاگرام است و شرکت آلفابت (GOOG) صاحب یوتیوب، احتمالاً طی سال‌ها شاهد افزایش مداوم درآمد تبلیغاتی خواهند بود. در نظر بگیرید که در سال 2023، یوتیوب حدود 31.5 میلیارد دلار از تبلیغات درآمد کسب کرد که تقریباً 10.25٪ از درآمد گوگل را تشکیل می دهد، در حالی که پیش بینی می شود اینستاگرام برای سال 2024 حدود 70 میلیارد دلار از تبلیغات درآمد داشته باشد.
خریداران امروزی هنوز به طور کامل با این پلتفرم ها درگیر هستند. افرادی که از آنها پیروی می کنند مستقیماً بر رفتارهای خرج کردن آنها تأثیر می گذارد و فرصت زیادی برای این برندها وجود دارد تا ارتباط شخصی با مصرف کنندگان داشته باشند. کسی را در نظر بگیرید که در یک شنبه فوتبال کالج بارها و بارها همان تبلیغات را تماشا می کند. حالا، کسی را در نظر بگیرید که در حال تماشای استریم زنده اینستاگرامی یک بازیکن 5 ستاره است که تخفیف هایی برای کت های او برای هر مسابقه شنبه می پوشد. من فکر می کنم یک برنده آشکار وجود دارد.
اقتصاد مقیاس در حالی که اکوسیستم NIL به توسعه خود ادامه می دهد، بعید نیست که فکر کنیم مارک های تثبیت شده و عظیمی مانند نایک (NKE) و آدیداس (ADDYY) راهی برای ادغام عمودی نام تجاری خود با همه بازیکنان از مدارس قبلاً وابسته خود پیدا کنند. بازیگران بزرگ در صنعت نوشیدنی همچنین دارای یک باند کاملاً برای تبلیغ نوشیدنی‌های ورزشی و انرژی‌زای جدید هستند. به شرکت هایی مانند Monster Beverage (MNST) و PepsiCo (PEP) فکر کنید که به طور مداوم طعم های جدیدی را به بازار می آورند و به کانال های بازاریابی قابل اعتماد نیاز دارند. با وجود مارک‌های بزرگ آماده خرج کردن، پلتفرم‌های NIL نیز شکل گرفته‌اند تا به تسهیل معامله کمک کنند – که نمونه‌ای از رشد در بازار NIL و به معنای پرداخت‌های بیشتر برای دانشجویان ورزشکار است.
چند مثال Opendorse، MarketPryce، و OpenSponsorship هستند که به ورزشکاران کمک می‌کنند تا با کسب‌وکارها برای تبلیغ محصول خود هماهنگ شوند و در عین حال به مذاکره در مورد ارزش‌های معامله نیز کمک کنند. همراه با پلتفرم‌های مختلف، فناوری برای ارزیابی ارزش یک ورزشکار بر اساس تعامل رسانه‌های اجتماعی و سایر معیارهای مربوط به نحوه عملکرد آنها در میدان پدیدار شده است – به این معنی که ورزشکاران بینش بیشتری در مورد ارزش واقعی آنها برای یک مشارکت بالقوه به دست می‌آورند. . دانش بیشتر به معنای اهرم بیشتر برای دانشجویان ورزشکار است و بزرگ‌ترین برندها سود خواهند برد – حتی پس از اینکه مجبور شدند مبالغ غیرقابل تصوری را برای دانشجویان سال اول کالج بپردازند.
Buzzer نهایی چشم انداز NIL نشان دهنده یک تغییر دگرگون کننده در تقاطع ورزش دانشگاهی و بازاریابی است. با نفوذ روزافزون پلتفرم‌های دیجیتال، دانشجویان ورزشکار در حال تبدیل شدن به چهره‌های اصلی در تبلیغ برند هستند و از حضور آنلاین خود برای تعامل با مخاطبانی استفاده می‌کنند که بیش از همیشه به تلفن‌های خود چسبیده‌اند. این تغییر مدل‌های تبلیغاتی سنتی را به‌ویژه برای پخش‌کنندگان به چالش می‌کشد، در حالی که فرصت‌های رشد قابل‌توجهی را برای برندهایی ارائه می‌دهد که با اقتصاد خالق سازگار هستند. همانطور که فضای NIL به تکامل خود ادامه می دهد، شرکت هایی که از نظر استراتژیک با این پویایی های جدید همسو می شوند، مزیت رقابتی در دستیابی به مصرف کنندگان به دست می آورند و ارزش این را دارد که مراقب نحوه اجرای این بازی باشیم.
من را در توییتر دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Steven DudashFollowingمن رئیس IHT Wealth Management، یک شرکت مستقل مدیریت ثروت مستقر در شیکاگو، با دفاتر و مشتریان در سراسر کشور هستم. من در سال 1999 وارد این صنعت شدم و برای یکی از برندهای بزرگ خانه سیم کار کردم. آنجا ماندم تا سال 2014، زمانی که شرکت مستقل خودم، IHT را راه اندازی کردم. در طول سال‌ها، من به چندین عنوان حرفه‌ای – از جمله CFP® (برنامه‌ریز مالی معتبر) و CRPC (مشاور برنامه‌ریزی بازنشستگی خبره) دست یافته‌ام – و در آن زمان، بینش ارزشمند و دیدگاه منحصربه‌فردی از چگونگی رویدادهای ملی و جهانی به دست آورده‌ام. بر بازارها، سرمایه گذاری و سایر روندها در دنیای مالی تاثیر می گذارد.”>

توسط irmusic4