یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 10:452024-09-01فرهنگي


دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY)، دو چهره زن را به عنوان برندگان جایزه ترویج خواندن «من می خوانم» معرفی کرد.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، در جریان سی ونهمین کنگره ادبیات کودکان دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان(IBBY) 2024 که در تریست ایتالیا برگزار شد، ایرنه واسکو کارشناس ادبیات کودک ، مدرس و نویسنده کلمبیایی به همراه بصرت کاظم چهره پاکستانی متخصص آموزش، نویسنده، فعال اجتماعی و همچنین مروج کتابخوانی توسط کودکان و نوجوانان به عنوان برندگان جایزه ترویج کتابخوانی من می خوانم (iRead) معرفی شدند.

جایزه ترویج کتابخوانی من می خوانم (IBBY-iRead) توسط بنیاد شنژن و دفتر بین المللی کتاب برای نسل جوان (IBBY) برای تشویق تعهد واقعی به هدف ترویج خواندن به امید گسترش این تعهد به دیگران در سراسر جهان ایجاد شده است.

هدف این جایزه تشویق سرمایه گذاری بیشتر افراد، سازمان ها و دولت ها در ترویج مطالعه کودکان و تحریک نوآوری های آموزشی است تا دسترسی به کتاب های کودکان را در جهت ترویج مطالعه کودکان به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در توسعه جهانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در چارچوب ماده 17 کنوانسیون حقوق کودک، بهبود دهد.


برچسب ها: بین المللی – ترویج کتابخوانی – کتابخوانی – جایزه – کتاب – ترویج خواندن – نسل جوان


آخرین اخبار سرویس:



معرفی دو چهره زن برای یک جایزه بین المللی

معرفی دو چهره زن برای یک جایزه بین المللی




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط irmusic4.ir