به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد.
در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند.
– رضا صدیق: نماد شدن فاطمه معتمدآریا میان بازیگران زن، حاصل انحصار دهه 60 است / آرش خوشخو: ادبیات جاسوسی در ایران صفر است رضا صدیق، منتقد فیلم، روزی روزگاری آبادان فاطمه معتمدآریا را حاصل انحصار دهه 60 دانست و خوشخو نقطه ی ضعف سینمای جاسوسی در ایران را به مشکل در ادبیات جاسوسی نسبت داد .
به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نهم شهریورماه، حوالی ساعت بیست ودو، برنامه ی هفت با اجرای بهروز افخمی آغاز شد.
در بخش اول هفت به فیلم بهروز افخمی همراه با رضا صدیق و امیر قادری به بررسی روزی روزگاری آبادان پرداختند.
رضا صدیق، منتقد فیلم در این برنامه به بررسی عملکرد فاطمه معتمدآریا در این سال ها و به عنوان بازیگر این فیلم پرداخت و گفت: فاطمه معتمدآریا حاصل اتفاقات اجتماعی سیاسی دهه 70 است؛ یعنی خروجی خواست طبقه متوسط شهری و کلان شهری که تبدیل به سیمایی (متفاوت) در سینمای ایران می شود.
معتمدآریا به نحوی یک نماد در فیلم های مختلفی که ایفای نقش کرده؛ نماد زن مطالبه گر دهه 70 و اواسط دهه 80.
source