به‌گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده امروز شنبه ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در جریان بازدید سرزده خود از چندین طرح در حال اجرای تأسیسات گردشگری گفت: بازدیدهای دوره‌ای کارشناسان معاونت گردشگری استان از طرح‌های درحال اجرای تأسیسات گردشگری و ارائه مشاوره‌، انتقال تجربیات و راهکارهای لازم به سرمایه‌گذاران علاوه بر کاهش درصد خطای مهندسی و ساخت و ساز، به‌شکل‌ ویژه‌ای‌ رضایت گردشگران را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: این بازدیدها این امکان را فراهم می‌کند تا پیشرفت پروژه و کیفیت اجرای طرح‌ها را به‌طور منظم مورد بررسی واقع شده و سرمایه‌گذار با کارشناسان معاونت گردشگری در راستای رفع نواقصات و یا اجرای طرح در بهترین حالت خود، به گفت‌وگویی سازنده بپردازند.

او افزود: در بازدیدهای منظم دوره‌ای کارشناسان گردشگری با شناخت دقیق نیازها و ترجیحات گردشگران، می‌توانند به سرمایه‌گذاران کمک کنند تا پروژه‌ها و طرح‌های درحال اجرای خود را متناسب با این نیازها طراحی و اجرا کنند. این امر علاوه افزایش رضایت گردشگران، سوددهی معقولی نیز برای سرمایه‌گذار به‌دنبال خواهد داشت.

حمزه‌زاده با اشاره به اهمیت انجام بازدیدهای دوره‌ای  و تاثیر عمیق آن در توسعه گردشگری استان گفت: تعامل و همکاری نزدیک میان کارشناسان معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاران تأسیسات گردگشری به افزایش کیفیت پروژه‌ها، تطابق با نیازهای بازار و در نتیجه موفقیت بیشتر تأسیسات گردشگری کمک می‌کند.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir