به‌گزارش میراث‌آریا، محمد رزاقی با اشاره به تشدید نظارت و بازدیدهای سرزده از مجموعه‌های خدماتی بین‌راهی شهرستان، گفت: کارشناس گردشگری این اداره به همراه نماینده مرکز بهداشت از سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های بین‌راهی سطح شهرستان بازدید کردند و این بازدیدها در طول سفرهای تابستانه هم‌وطنان تداوم خواهد داشت.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گالیکش بیان کرد: این بازدیدها برای رعایت ارائه خدمات مناسب و جلب رضایتمندی مسافران و رعایت مسائل بهداشتی در نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی است.

او خاطرنشان کرد: به‌منظور ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات قابل‌ارائه به شهروندان و مسافران، خدمات جانبی پمپ‌بنزین‌های مستقر در شهرستان شامل خدمات نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سوپرمارکت، نظافت عمومی از نزدیک بررسی و پایش شده و تلاش می‌شود با همکاری مالکان و بهره‌برداران، این مجموعه‌ها شرایط ایمن، مطلوب و افزایش رضایت مراجعین مهیا باشد.

رزاقی افزود: بازدید مستمر از سرویس‌های بهداشتی در راستای پایش سلامت و نظافت و رفع نواقص موجود برای بهره‌برداری همگان و رفاه حال مردم و گردشگران توسط تیم‌های نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir