به گزارش میراث آریا، توحید دلاورقوام امروز ۱۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: همزمان با چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل، دو کارگاه آموزشی با هدف توانمندسازی شاغلان این حوزه برگزار می‌شود.

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: کارگاه راهبرد بازاریابی در صنایع‌دستی که به دغدغه اصلی هنرمندان این حوزه یعنی موضوع فروش آثار می‌پردازد در روز چهارشنبه ۱۷ مرداد ماه با تدریس حسین وثوقی ایرانی عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی اردبیل و فعال حوزه صنایع‌دستی در محل نمایشگاه برگزار خواهد شد.

او تاکید کرد: همچنین دیگر کارگاه آموزشی برنامه‌ریزی شده که در روز پنج شنبه ۱۸ مرداد ماه در همین محل برگزار می‌شود با تدریس کریم میرزایی استادیار گروه هنرهای تجسمی دانشگاه هنر اسلامی تبریز به چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی صنایع‌دستی ایران می‌پردازد.

دلاورقوام ادامه داد: چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی و هنرهای سنتی اردبیل از ۱۵ تا ۱۹ مرداد ماه با حضور ۱۴۰ غرفه از ۳۱ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اردبیل دایر است و توجه به آموزش و ارتقا کیفیت محصولات صنایع‌دستی در کنار نمایش و فروش محصولات از جمله اهداف و برنامه‌‎های ما در این رویداد است.

انتهای پیام/

source

توسط irmusic4.ir