|
شنبه، 13 مرداد 1403 ساعت 16:402024-08-03فرهنگي
مربی فرهنگی مرکز تخصصی ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد گفت: محتوا باید خط اول ماجرای نشر کتاب کودک باشد، زیرا اگر تعداد زیادی کتاب جذاب و پُرکشش داشته باشیم قطعا در درازمدت اثر بسیار خوبی خواهد گذاشت. – ایسنا/خراسان رضوی مربی فرهنگی مرکز تخصصی ادبیات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشهد گفت: محتوا باید خط اول ماجرای نشر کتاب کودک باشد، زیرا اگر تعداد زیادی کتاب جذاب و پُرکشش داشته باشیم قطعا در درازمدت اثر بسیار خوبی خواهد گذاشت. عاطفه رنگ آمیز طوسی در گفت وگو با ایسنا در خصوص داشته ها و نداشته های بازار نشر کودک، اظهار کرد: من به عنوان مربی کودکان و نوجوانان که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی فعالیت می کنم با تعدادی از کتاب ها روبه رو هستم که ناشر آن ها این مجموعه است و کتاب ها را به نویسندگان و شاعران مختلفی که مورد تایید بوده نیز سفارش داده است و آن ها هم کتاب هایی را به رشته تحریر درآورده و در اختیار کودکان و نوجوانان نیز قرار گرفته است. وی افزود: همچنین نویسندگان و شاعرانی هم وجود دارند که آثار خود را برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ارسال کردند که پس از تایید نیز به چاپ رسیده است و میان کتاب هایی که سفارش داده شده و از روی نیازسنجی بوده تا کتاب هایی که مولفان برای ای برچسب ها: کانون پرورش فکری کودکان – کودکان و نوجوانان – کانون پرورش فکری – نوجوانان – کودک – پرورش فکری – کتاب |
آخرین اخبار سرویس: |
محتوا باید خط اول ماجرای نشر کتاب کودک باشد
محتوا باید خط اول ماجرای نشر کتاب کودک باشد
همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
source