«ریچارد کلایدرمن» هنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس بار دیگر در راه تهران است.

– روزنامه کیهان خبر داد: ریچارد کلایدرمن هنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس بار دیگر در راه تهران است.

سینما اعتماد نوشت: روزنامه کیهان خبر داد: ریچارد کلایدرمن نوازنده پیانو با وجود اعتراضات، سال 1398 به ایران آمد و کنسرت برگزار کرد.

رسانه ها گزارش دادند که این موسیقیدان بار دیگر در راه تهران است! کلایدرمن یک بار نیز سال 1391 قرار بود به ایران بیاید که به خاطر اعتراض به خاستگاه صهیونیستی وی، کنسرت و سفر وی به کشورمان لغو شد.

شگفت انگیز است در اوج جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه و در حالی که خیلی از هنرمندان مستقل و آزاده در مقابل اسراییل ایستاده اند و حمایت از فلسطین به یک موج جهانی حتی بین هنرمندان مطرح تبدیل شده است، چرا یک نوازنده حامی اسراییل برنامه سفر به ایران دارد؟! این آهنگساز فرانسوی، چند سال قبل با سفر به سرزمین های اشغال شده، آهنگی با عنوان ای اسراییل را برای ابراز عشق و علاقه به رژیم صهیونیستی اجرا کرده بود! کلایدرمن همچنین در سال های 1991 و 1998 نیز آثاری را با عنوان یهودی تنهای اسراییل و 50 سال برای اسراییل عرضه کرده و برای اجرای کنسرت به اسراییل سفر کرده بود و از معدود موزیسین هایی است که آشکارا و به صراحت از رژیم صهیونیستی


برچسب ها: ریچارد کلایدرمن – رژیم اشغالگر قدس – رژیم اشغالگر – روزنامه کیهان – اشغالگر – جنایات رژیم صهیونیستی – صهیونیستی


آخرین اخبار سرویس:



کیهان نوشت: ریچارد کلایدرمن آهنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس به ایران می آید

کیهان نوشت: ریچارد کلایدرمن آهنگساز تبلیغاتچی رژیم اشغالگر قدس به ایران می آید




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.


source

توسط irmusic4.ir