شیرآلات ساختمانی
یکی از قوی‌ترین روند بازسازی ساختمان‌های مسکونی و بازسازی در سال‌های اخیر، رشد طراحی سلامتی بوده است. این در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام امسال مشهود بود. این نمایشگاه تجاری عظیم، که از سال 2014 با نمایشگاه بین المللی سازندگان حتی بزرگتر در هفته طراحی و ساخت ترکیب شد، مملو از محصولات جدیدی بود که برای ارتقای سلامت و رفاه صاحبان خانه طراحی شده بود.
در حالی که سلامت و تندرستی توصیف‌های گسترده‌ای هستند که به راحتی می‌توانند خود را به ادعاهای مبالغه‌آمیز و متورم «شستشوی خوب» نشان دهند، محصولاتی که معیارها را برآورده می‌کنند معمولاً با یک یا چند جنبه از این پنج جنبه طراحی سلامتی مطابقت دارند. همه به خوبی در زمین نمایش حضور داشتند.
تناسب اندام و سلامتی
محصولاتی که به شما کمک می‌کنند غذاهای سالم‌تری مانند سینک‌ها و سینک‌های آماده‌سازی به سبک سرآشپز یا اجاق‌هایی با قابلیت سوس‌وید، بخارپز یا سرخ‌کن هوا تهیه کنید. که بهداشت شخصی شما را بهبود می بخشد مانند صندلی های بیده و توالت؛ و اینکه ریکاوری مرتبط با ورزش مانند دوش بخار، سونا و سر دوش ماساژ را تسهیل می کند، همگی در این دسته قرار می گیرند.
برخی از نسخه‌های قابل‌توجه KBIS 2020 شامل مجموعه جدید 36 اینچی Dual-Fuel Pro Range Signature Kitchen Suite با کمک بخار و ویژگی‌های آشپزی Sous Vide بود. توالت بدون لمس جدید Kohler که با کاهش تماس با سطح، انتشار میکروب را کاهش می دهد و شیر آشپزخانه Aquno شرکت Hansgrohe با دو سر اسپری، از جمله یکی برای محصولات.
ویژگی‌های آشپزی Sous Vide و بخارپز با جنبه سلامتی و سلامتی طراحی سلامتی مطابقت دارد.
Signature Kitchen Suite ایمنی و امنیت
ایمنی و امنیت بسیار فراتر از سیستم های هشدار خانگی است. آنها شامل ویژگی های پیری در مکان هستند که فضایی را برای سالمندان برای زندگی مستقل ایمن تر می کند. بهبود تهویه آشپزخانه و حمام؛ شناسایی نشت و ابزارهای حفظ حریم خصوصی داده ها.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از نقض کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد – در اینجا آنچه باید بدانید آمده است که فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. سیستم تشخیص نشت Uponor’s Phyn برای اقامتگاه های یک خانواده یا چند خانواده قطعا ایمنی را افزایش می دهد. میله‌های دستگیره نور شب LED Evekare همچنین استفاده از حمام را برای سالمندان و افراد دارای چالش حرکتی ایمن‌تر می‌کند. در همان رده، میله‌های دستگیره جدید Moen نشان دادند که یک فضا می‌تواند در رنگ‌های طلایی برس خورده محبوب و مشکی مات شیک باشد و در عین حال ایمن باشد.
خواص ضد باکتریایی در پنکه جدید حمام متناسب با جنبه ایمنی و امنیت سلامتی … طراحی [+].
Broan-NuToneAccessibility
با افزایش سن نسل Baby Boomer در خانه، دسترسی به آن اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند، اما میلنیال‌های فعال و ماجراجویانه ورزش‌دوست و Gen Z صاحب خانه می‌شوند. ویژگی‌های کابینت، وسایل و لوازمی که می‌توانند توسط افرادی که از آسیب‌دیدگی پرستاری می‌کنند یا افرادی که مبتلا به آرتریت یا پارکینسون هستند استفاده کنند، به طور فزاینده‌ای مورد تقاضا هستند.
برخی از نسخه‌های قابل‌توجه در نمایشگاه امسال شامل سینک مزرعه‌داری فولادی ضد زنگ با عمق دوگانه Dart Canyon ADA بود. (این وسایل که سینک سرآشپز نیز نامیده می شوند، در دسته بندی سلامت و تناسب اندام نیز قرار می گیرند.)
جنرال الکتریک قابلیت دسترسی به اجاق فرنچ درب را – که در بین کاربران ویلچر محبوب است – از برند ممتاز مونوگرام به خط کافه‌های معتدل‌تر خود با اجاق گاز تک دیواری 30 اینچی هوشمند همرفتی فرانسوی خود آورده است.
سینک آشپز مناسب ADA با جنبه دسترسی طراحی سلامتی مطابقت دارد.
ElkayFunctionality
عملکرد شامل ویژگی هایی است که استفاده از پخت و پز، تمیز کردن و بهداشت را برای همه آسان تر می کند. این چه ارتباطی با طراحی سلامتی دارد؟ اگر کارهای مربوط به ویژگی‌های خانه شما آسان‌تر و زمان‌برتر باشد، استرس کمتری ایجاد می‌کند و زمان بیشتری برای انجام کارهای سالم‌تر و لذت‌بخش‌تر در خانه یا خارج از منزل ایجاد می‌کند.
برخی از محصولات افزایش دهنده عملکرد در KBIS امسال شامل شیر آب هوشمند U by Moen با قابلیت تنظیم دما، شخصی‌سازی و ولوم صدا توسط کنترل صوتی بود. با دستورات از پیش تعیین شده ساده، می توانید به آن بگویید بطری آبرسانی یا فنجان سیپی کودک شما را دوباره پر کند.
راه اندازی رسمی آبکش شیشه ای نصب شده روی سینک توسط Delta Faucet (که قبلاً در سال 2018 به عنوان راه اندازی Indiegogo نشان داده شده بود)، تمیز کردن بطری ها و فنجان ها را سریع تر، آسان تر و به طور بالقوه کامل تر می کند. شیر آب سینک حمام کشویی سری Kayra این شرکت، بهداشت و نظافت را راحت‌تر می‌کند.
یکی از ترندهای بزرگ در نمایشگاه، فناوری توزیع مواد شوینده برای لباسشویی ها و ماشین های ظرفشویی بود. جنرال الکتریک، میله و گرداب همه آن را نشان می دادند. این قابلیت مخصوصاً برای لباسشویی ها کاربرد دارد، جایی که مقدار مواد شوینده اغلب حدس زده می شود. برای کسانی که روزانه ورزش می کنند، تمیز کردن موثر شلوار یوگا، شورت دوچرخه، جوراب های پیاده روی یا سوتین ورزشی خود بدون فکر زیاد (و حفظ وسایل خود برای مدت طولانی تر) قطعاً یک مزیت سلامتی است.
لوازم جانبی سینک آبکشی شیشه ای با جنبه عملکردی طراحی سلامتی مطابقت دارد.
شرکت شیرآلات دلتا راحتی و شادی
اینجاست که سلامت عاطفی و جسمی با هم ترکیب می‌شوند و به رویکرد شما نسبت به هر دو بستگی دارد. راحتی شامل جزئیاتی مانند حوله گرم کن، کف گرمایش تابشی، نور شبانه روزی، رایحه درمانی و ویژگی های کروماتراپی در وان یا دوش شما است. شادی به معنای تجربه لذت در خانه است، حتی در هنگام انجام کارهای پیش پا افتاده مانند شستن لباس یا گرم کردن مجدد شام. قطعاً بر لذت بخشیدن به آن ها با جزئیات سرگرم کننده، مجلل و/یا شیک تأکید شده است. شما آن را در گسترش سفارشی‌سازی در دسترس صاحبان خانه در ایجاد شیرآلات، وسایل و وسایلی که شخصیت آنها را بیان می‌کنند، مشاهده می‌کنید.
سفارشی سازی به طور گسترده در نمایشگاه امسال نمایش داده شد. بریزو و رول آن را با انواع دسته و روکش‌ها به شیرهای حمام خود آوردند. داکور آن را به رنگ های لوازم خانگی، و شرکت حمام Hammock و ویکتوریا + آلبرت آن را به فضای بیرونی وان آوردند. سر دوش تقویت‌شده با رایحه‌درمانی Moen به صاحبان خانه اجازه می‌دهد تا با کارتریج‌های قابل تعویض، انتخاب کنند که کدام رایحه برایشان جذاب است.
برای طرفداران دیزنی، موتیف یخچال میکی موس جدید اسمگ لبخندی را به همراه خواهد داشت و آنهایی که استعدادهای هنری دارند از شخصی سازی کامل وسایل خود با توانایی Trueform Concrete برای تبدیل دید خود به یک واقعیت زیبا لذت خواهند برد.
دستگاه موتیف کارتونی متناسب با جنبه راحتی و لذت طراحی سلامتی است.
Smeg USAF مرا در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4