هدفون دی جی
Blue Yeti X – Desktop 03
Mark Anthony Reyesوقتی Blue Yeti Nano و Blue Blackout Spark SL را بررسی کردم، یک میکروفون آماتور بودم. من هنوز هستم. من بیشتر وقتم را صرف گوش دادن به محتوا می کنم، به جای اینکه آن را با دهانم بسازم، علاوه بر نکات شوخ، و درس های پر سر و صدا که به بچه هایم می پردازند. بنابراین وقتی نوبت به بررسی جدیدترین میکروفون Blue Microphones، Blue Yeti X رسید، از کسی کمک گرفتم که منیت کلامی و استعداد در حال شکوفایی او از عهده این کار بر می آمد – پسرم جاکوب، دانش آموز مدرسه فیلم خودخوار و عاقل. و خواننده رپ دوست داشتنی
جیک که در حال حاضر در دانشگاه بلمونت در نشویل تحصیل می‌کند، مشغول ساخت فیلم‌های دانشجویی، میکس و ایجاد آهنگ‌های پشتوانه برای نوازندگان بهتر از خودش و پوشیدن آن ژاکت جین است. بنابراین در حالی که من ترجیح می‌دهم محصولاتی را که صدا ارائه می‌دهند بررسی کنم، او در کار تولید صدا است. بنابراین در اینجا بررسی Blue Yeti X او است. مختصر و تیز و تجزیه شده برای مصرف شما.
بلند، مشکی، و براق با قسمت بالایی مخروطی شکل: میکروفون یو‌اس‌بی Yeti X. در میکروفون کاملاً جدید شرکت Blue Microphone، عملکرد با لوکس روبرو می شود.
برخلاف مدل قبلی خود، میکروفون Yeti USB، عملکردهای متعددی در حال حاضر اجرا شده است، بنابراین پانک های تنبل دیگر نیازی به یادگیری نحوه کار با DAW ندارند.
اگرچه Yeti X در مینیمالیسم و ​​سهولت استفاده پیشرفت می کند، به نظر من آن را بسیار موثرتر از سایر میکروفون های خازنی که در گذشته استفاده کرده ام می دانم. کمپرسور داخلی یک افزودنی خوب برای مصرف کننده است و هرگونه هزینه احتمالی آمپر، پدال و فیلترهای پاپ را کاهش می دهد.
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از نقض کاخ ریاست جمهوری در تلاش کودتای ادعایی دستگیر شد – در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در OrbitThunder در سال 2024 پناه می گیرند. من برای ضبط آواز در گذشته مالیات می‌دادم. کابل‌های XLR، Pre-Amps، و فیلترهای پاپ همیشه هنگام ضبط وکال ضروری بوده‌اند، اما Yeti X ثابت می‌کند که هیچ یک از این موارد ضروری نیست.
تصور کنید خانه ای بخرید اما با ماشین، همسر و بدون بچه همراه باشد: یتی ایکس این احساس را دارد.
به طور کلی، میکروفون Yeti X USB مفیدترین و موثرترین میکروفونی است که من در حرفه بسیار ناموفق خود در رپ استفاده کرده ام.
ضربات من ممکن است بیمار باشد، اما اشعار من که آنها را همراهی می کند معمولاً بسیار سالم هستند. ضبط های صوتی قبلی من یادآور کوکائین استیون تایلر است. در حالی که، آنها اکنون منسجم هستند و در ترکیب جریان دارند.
بسته بندی آن را به عنوان کاربردی ترین میکروفون برای پخش پادکست و پخش فهرست می کند، اما من می گویم که ممکن است برای صداپیشگان و خواننده های مشتاق نیز حیاتی باشد. این امر با حالت‌های متعدد موجود در میکروفون نشان داده می‌شود که آن را به تنهایی از رقبا متمایز می‌کند. تنظیمات پیش‌تنظیم داخلی امکان برداشت انفرادی، دوتایی، انتخاب جهت و برداشتن کل اتاق را فراهم می‌کند.
من دریافت جهتی را در هنگام ضبط آواز مفیدتر دیدم، اما کم کم کل اتاق را مسحورکننده دیدم. دو دوست که در پشت اتاق نشسته‌اند و روی گیتارشان پارازیت می‌زنند، یک خواننده در گوشه‌ای هماهنگ می‌کند، و یک خواننده اصلی مستقیماً جلوی میکروفون، همه صداها به راحتی در میکس شناور می‌شوند.
من از میکروفون Yeti X USB با Logic Pro X در مک استفاده کردم و سپس آن را با FL Studio نیز امتحان کردم. میکروفون هیچ مشکل تاخیری در هنگام انتقال برنامه ها نداشت و کیفیت صدای یکسانی را در تمام پلتفرم ها حفظ کرد.
قیمت بازار 169.99 دلار ممکن است برای برخی تند به نظر برسد، اما به مراتب بهترین میکروفون موجود در بازار است. وقتی می‌توانید همه چیز را در یک دستگاه مجهز به USB داشته باشید، چرا پول بیشتری را برای پیاده‌سازی لوازم جانبی خارجی روی یک میکروفون خازنی صرف کنید؟ این مانند قرار دادن رینگ های چرخشی در سوبارو اوت بک 1998 است، فقط غیر ضروری است.
یکی از مواردی که باید در مورد Yeti X که جیک به آن اشاره نکرد، اشاره کنم، نرم افزار VO!CE همراه Yeti X است که آن را از نظر گزینه های نرم افزاری از نسخه قبلی خود متمایز می کند. او برخی از عملکردها را لمس کرد، اما نرم افزار VO!CE برای سازندگان دارای نورسنجی LED با وضوح بالا برای بازخورد بصری و نورپردازی LED سفارشی شده است.
با چهار کپسول میکروفون خازنی (در مقابل سه کپسول برای Yeti قبلی)، این نرم افزار راهی را به سازندگان ارائه می دهد تا به سرعت صدای کامپیوتر و صدای میکروفون را که توسط میکروفون دریافت می شود تنظیم کنند. بسته نرم افزاری VO!CE تعداد زیادی جلوه های صوتی حرفه ای و گزینه های سفارشی را برای سازندگان ارائه می دهد.
اگر به مشخصات فنی و همچنین استفاده از میکروفون در یک موقعیت واقعی علاقه مند هستید، صفحه محصول را در اینجا بررسی کنید.
ماهیت این تمرین این است که در طول سال‌ها من بچه‌هایم را با فناوری بد کرده‌ام، بنابراین برای نظرات آنها در مورد استفاده از فناوری مطابق با امکاناتشان ارزش قائل هستم. اگر او به این نتیجه می رسید که میکروفون وحشتناک است، قطعاً این را می گفت. همانطور که مطرح می شود، به نظر می رسد Blue Yeti X یک میکروفون محکم و قابل اعتماد است که کیفیت خروجی را برای حداقل یک دانش آموز مدرسه فیلم تغییر داده است.
Blue Yeti X با قیمت 169.99 دلار به فروش می رسد و اکنون در دسترس است. واحد بررسی توسط سازنده ارائه شده است.
وب سایت من را بررسی کنید. کرتیس سیلور در پی پنجمین عروج. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4