شیر ظرفشویی

آشپزخانه لوکس
ROHL Auth Lux
هفته گذشته بیش از 60000 نفر در اورلاندو، فلوریدا در نمایشگاه صنعت آشپزخانه و حمام (KBIS) به میزبانی انجمن ملی آشپزخانه و حمام گرد هم آمدند. جایی است که شرکت‌هایی که تجارت آشپزخانه و حمام را عرضه می‌کنند، اجناس خود را به طراحان داخلی، خرده‌فروشان و فروشندگان، معماران، سازندگان و بازسازی‌کنندگان به نمایش می‌گذارند. KBIS بخشی از هفته طراحی و ساخت با نمایشگاه بین المللی سازندگان NAHB است.
آشپزخانه ها در مرکز KBIS قرار دارند و در سال گذشته نیز تمرکز تحقیقات من بوده است. من در یک سری کارگاه های یک روزه AuthLux در مورد طراحی آشپزخانه و حمام لوکس که توسط ROHL، شرکت لوازم لوکس آشپزخانه و حمام، و بخشی از خانواده شرکت های Fortune Brands حمایت می شد، شرکت کردم.
یک نسخه گزیده یک ساعته از آن رویداد تمام روز در KBIS امسال ارائه شد، اما من فکر کردم که بینش های بیشتری را از یک بحث پانل AuthLux Summit در مورد طراحی آشپزخانه لوکس فردا که توسط طراح داخلی مستقر در دالاس، دنیس ماگاها برگزار شد، به اشتراک بگذارم. .
آشپزخانه ارزش یک خانه را آشکار می کند
آشپزخانه اکنون نمای خانه مدرن است. MaGaha گفت: “بیانیه نهایی طراحی خانه از آشپزخانه شروع می شود.” MaGaha در حالی که بحث را بر روی سه عنصر اساسی طراحی برای آشپزخانه مدرن متمرکز می کند – کابینت، لوازم خانگی و لوازم آب معرفی می کند. با گرایش به پلان های طبقه باز، آشپزخانه زمینه را برای تصمیم گیری های دیگر طراحی در خانه فراهم می کند.
اهمیت آشپزخانه برای صاحب خانه بی اهمیت است. در طراحی های امروزی خانه های طبقه باز، آشپزخانه به عنوان مکانی که سبک زندگی خانواده شروع می شود، در مرکز توجه قرار می گیرد. طبق گفته Realtor.com، آشپزخانه‌ها مهم‌ترین نقطه فروش در تصمیم خریداران خانه هستند و خانه‌هایی که دارای «آشپزخانه‌های لوکس» هستند، سریع‌تر به فروش می‌رسند و قیمت فروش بالاتری نسبت به خانه‌های با اندازه مشابه در همان کد پستی دارند.
پس جای تعجب نیست که طراحان داخلی بیشترین تقاضا را برای خدمات خود در بازسازی آشپزخانه پیدا می کنند. طبق بررسی شاخص بازار بازسازی انجمن ملی سازندگان خانه، حدود 80 درصد از پروژه های بازسازی خانه در آشپزخانه انجام می شود.
در اینجا چند نکته مهم از بحث میزگرد آمده است:
کابینت های مجلل باید به همان اندازه که از بیرون زیبا باشند، در داخل نیز زیبا باشند
کابینت ها عنصر زمین در آشپزخانه لوکس هستند، زیرا تمام عناصر دیگر بر روی آنها نصب شده یا درون آنها قرار می گیرند. علاوه بر این، آنها سبک طراحی آشپزخانه را تعیین می کنند. جیسون آرتوس از Rutt HandCrafted Cabinetry، مستقر در کانتی لنکستر، پی وی سی، توضیح داد: «امروز ما شاهد سبک های انتقالی و مدرن با ارجاعات معماری قوی هستیم که به طور فزاینده ای محبوبیت دارد.
آرتوس گفت: «به همین دلیل است که می‌بینیم کابینت‌های بدون قاب به سبک اروپایی در حال افزایش تقاضا هستند. کابینت‌های بدون قاب امکان ذخیره‌سازی اضافی با کشوها و کشوهای پهن‌تر را فراهم می‌کنند، زیرا قاب صورت متصل به جلوی جعبه کابینت ندارند و هیچ چوب مرکزی در وسط دو درب کابینت پایین نمی‌آید. کابینت‌های بدون قاب، زیبایی براق و ساده‌ای می‌دهند که دسترسی آسان‌تری به اقلام داخل آن فراهم می‌کند.
روند دیگری که آرتوس در انتخاب کابینت های لوکس می بیند، کشوهای بیشتر است، به جای کابینت های لولایی. کشوهای اضافی در آشپزخانه منجر به ذخیره‌سازی و سازماندهی در دسترس‌تر می‌شود، که اولویت اصلی مشتریان است تا مطمئن شوند که هر کدام از وسایل آشپزخانه جای خود را دارند. و هنگامی که آن کشوها یا کابینت ها باز می شوند، چراغ ها باید به طور خودکار روشن شوند تا مسیر را هدایت کنند.
و برای صاحب خانه های لوکس، بیرون به اندازه داخل در مورد کابینت ها مهم است. آرتوس گفت: «انتظار می‌رود کابینت‌های لوکس امروزی به همان اندازه که در نمای بیرونی ظاهر می‌شوند، در داخل نیز زیبا به نظر برسند. با نمای بیرونی تیره تر جفت شود.»
آشپزخانه های لوکس به معنای لوازم با کیفیت سرآشپز است
در حالی که کابینت شکل آشپزخانه مدرن را فراهم می کند، لوازم خانگی عملکرد آن را فراهم می کنند. و امروزه با اضافه شدن فناوری هوشمند به این ترکیب، این عملکرد با فناوری پیشرفته‌تر پیش می‌رود. انتخاب برندهای لوازم خانگی که عملکرد خود را به سبک انجام می دهند و در نوآوری جلوتر از منحنی هستند، کلیدی است.
خوانیتا گالیفورد، از ترمادور، بخشی از شرکت لوازم خانگی BSH، به اشتراک گذاشت که شرکت او از زمان تأسیس آن در سال 1916 در خط مقدم نوآوری آشپزخانه بوده است. این شرکت ترکیب اجاق دیواری و صفحه آشپزخانه را اختراع کرد و اولین کسی بود که فولاد ضد زنگ را معرفی کرد. و در سال 1948 اولین فرهای با کیفیت و عملکرد حرفه ای را برای صاحب خانه به ارمغان آورد و به دنبال آن اولین فر خود تمیز شونده در دهه 60 ساخته شد. وقتی صحبت از نوآوری لوازم آشپزخانه می شود، او گفت: «ترمادور پیشتاز بوده در حالی که برندهای دیگر از آن پیروی کرده اند».
گالیفورد توضیح داد که امروزه در لبه تکنولوژی پخت و پز، اجاق بخار/همرفت است. فر بخار پز یکی از سالم ترین روش ها برای پختن غذا است. اجاق‌های سنتی هنگام پختن غذا، رطوبت را از آن خارج می‌کنند، در حالی که در اجاق بخار، غذا در آب خودش پخته می‌شود و طعم آن را افزایش می‌دهد و مواد مغذی را حفظ می‌کند. برای پخت تنها در 90 دقیقه.
گالیفورد خاطرنشان کرد: و در آشپزخانه مدرن لوکس، یخچال نقش جدیدی به عنوان “مرکز نگهداری آشپزی” ایفا کرده است. «یخچال‌ها دیگر فقط برای نگهداری نیستند. صاحب خانه‌های امروزی به شخصی‌سازی نیاز دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد مجموعه‌ای از ترکیب‌های سردخانه‌ای را سفارشی کنند که دقیقاً راه‌حل‌های ذخیره‌سازی سرد مورد نظرشان را به آنها بدهد. بنابراین یک مفهوم مدولار در انبار سرد مورد نیاز است که به صاحب خانه اجازه می دهد فروشگاه مواد غذایی تازه، فریزر و ذخیره سازی شراب را برای نیازهای خود انتخاب کند.
از سینک و شیر آب گرفته تا دستگاه آب
و شاید نادیده گرفته‌ترین و در عین حال حیاتی‌ترین عملکرد در آشپزخانه شیر آب و سینک است که ROHL آن را به عنوان دستگاه آب تعریف کرده است. گرگ رول گفت: «پرکاربردترین وسیله در آشپزخانه در واقع ترکیب شیر/سینک است. یک خانواده 4 نفره 20 تا 30 بار در روز از دستگاه آب استفاده می کنند. ما طراحان را تشویق می‌کنیم تا به تخصیص مجدد بودجه‌ها به سمت این «دستگاه» که به شدت مورد استفاده قرار می‌گیرد فکر کنند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که برای کیفیت بهتر و راه‌حل‌های جذاب‌تر هزینه بیشتری کنند.»
برای کشف شیرآلات، لوازم و اتصالات لوازم آب که نیازهای قرن بیست و یکم را از نظر کیفیت، سبک و عملکرد برآورده می‌کنند، ROHL در سراسر جهان تلاش می‌کند تا محصولاتی را بیابد که نیازهای صاحبان خانه‌های لوکس را برآورده کند، مانند شیر آب آشپزخانه نوآورانه، که بنیانگذار آن کن رول است. در سال 1983 در اروپا کشف شد و محصولی شاخص برای برند ROHL شد.
از طریق همکاری نزدیک با شرکای خود در سراسر جهان، ROHL حفظ اصالت در مواد و صنایع دستی را در عین انطباق با نیازهای مدرن ضروری می داند. رول خاطرنشان کرد: “ما از نزدیک با مهندسان و طراحان صنعتی کار می کنیم تا الزامات مواد کم سرب را در نظر بگیریم، محدودیت های مصرف آب و جریان آب در کالیفرنیا و معیارهای IAPMO و EPA WaterSense را بدون مصالحه رعایت کنیم.”
آشپزخانه لوکس فردا
طراحی آشپزخانه فردا مستلزم ترکیب بسیاری از اجزای مجزای ارائه شده توسط تامین کنندگان مختلف با تخصص منحصر به فرد در یک بسته آشپزخانه منسجم است که زیبایی و عملکرد، کارایی و سبک را با هم ترکیب می کند. رول توضیح داد: «پیکربندی‌های سنتی آشپزخانه با کابینت‌های بالایی و پایینی با جزیره‌های آشپزخانه کامل جایگزین شده‌اند – که توسط سینک‌های بزرگ‌تر، شیرآلات و لوازم جانبی به زمین متصل شده‌اند.» امروزه و در آینده، ترکیب سینک/شیر آب چند منظوره همچنان پایه اصلی آشپزخانه خواهد بود که در کنار وسایل آشپزی و سردخانه قرار دارد و با کابینت‌های زیبا و معماری که سبک آشپزخانه را مشخص می‌کند، نصب می‌شود.
محل حضور آشپزخانه در خانه بدون شک است. با این حال شکل و عملکرد آن با فناوری، محصول و نوآوری‌های طراحی به تکامل خود ادامه می‌دهد. شاید کریستوفر پیکوک، یک طراح کابینت سطح بالا در نوروالک، سی تی تکامل آشپزخانه مدرن را به بهترین نحو بیان کرده است: “تقریباً ارزش ندارد که آن را آشپزخانه بنامیم – این اتاق نشیمن است که می توانید در آن آشپزی کنید.”
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. پاملا ان. دانزیگر به دنبال سخنران، نویسنده و محقق بازار پاملا ان. دانزیگر به دلیل تخصصش در مورد تأثیرگذارترین مصرف کنندگان جهان: ثروتمندان آمریکایی در سطح بین المللی شناخته شده است. او شرکت تحقیقاتی Unity Marketing را در سال 1992 تأسیس کرد و مدیر مشاور گروه بازاریابی آمریکایی است. او جایزه لوکس جهانی را برای برترین دستاوردهای صنعت لوکس ارائه شده در انجمن لوکس جهانی در سال 2007 دریافت کرد و در سال 2013 به عنوان زنان لوکس روزانه برای تماشا انتخاب شد. او یک ستون نویس در The Robin Report و یکی از همکاران ارشد در Forbes.com است. نویسنده و وبلاگ نویس پرکار، یازده کتاب، از جمله ملاقات با HENRYs: هزاره هایی که برای برندهای لوکس اهمیت دارند و کتاب آینده او با نویسنده همکار کن رول، برنامه شرکتی: نقشه راه شما از حرفه ای میان حرفه ای تا کارآفرین را تالیف کرده است. یک B.A. در ادبیات انگلیسی از دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا و مدرک M.L.S. از دانشگاه مریلند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4