پایه میکروفون

عکس از Linh Nguyen

این تصور وجود دارد که اگر می‌خواهید وارد سینما شوید، باید به لس آنجلس بروید، به همین ترتیب، اگر می‌خواهید نویسنده شوید، «باید» در شهر نیویورک زندگی کنید، یا حداقل در بنگر، مین.
و من شنیده ام که اگر به پادکست علاقه دارید، “باید” به شهر بزرگی مانند نیویورک یا واشنگتن دی سی بروید. پس از همه، این جایی است که موسسات پادکست مانند WNYC، Gimlet، NPR و Panoply مقر هستند.
همچنین همانطور که آدام راگوزی در مقاله ای در ماه مه 2016 برای Current اشاره کرد، اینفلوئنسرهای پادکست در حال زندگی، کار و ملاقات هستند:
اینجاست که امتیاز حضور در باشگاه، و قرار گرفتن در مکان مناسب – شهر مناسب – می‌تواند به افراد معدودی در تعیین شکل‌گیری چیزهای مهمی که همه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، نفوذ کند.»
اما جغرافیا برای اکثر پادکسترها چقدر مهم است؟
من در داکوتای جنوبی زندگی می کنم (می دانید، ایالت فوق العاده دور با کوه راشمور و تمام گاومیش ها) و تنها محدودیت جغرافیایی که تاکنون در پادکست با آن مواجه شده ام، عدم نزدیکی به کنفرانس هایی مانند جنبش پادکست، لس آنجلس بوده است. جشنواره پادکست و دی سی پادفست.
و من به هر حال نمی توانستم به آن ها بروم.
انعطاف پذیری کامل
به غیر از میکروفون و برخی حوله ها، بیشتر مواردی که برای پادکست نیاز دارید دیجیتال هستند و به راحتی آنلاین در دسترس هستند.
مثلا من همه چیز را با ایمیل هماهنگ می کنم. من یادداشت‌های نمایش را در Google Docs قابل اشتراک‌گذاری می‌نویسم. من با مهمانان سراسر جهان از طریق اسکایپ مصاحبه می کنم (و آنها از من نمی خواهند قبل از اینکه موافقت کنند در برنامه من حضور داشته باشند، تأیید کنم که آیا در نیویورک زندگی می کنم یا خیر). وب سایت و آیتونز من تمام دسترسی و مزایای سئوی مورد نیاز را به من می دهد. من قسمت های خود را در Libsyn میزبانی می کنم و آنها را از طریق RSS توزیع می کنم.
و هر کسی در هر جایی که به اینترنت متصل باشد می تواند به آنها گوش دهد.
برای پادکست نیازی به رفتن یا زندگی در نیویورک، لس آنجلس یا واشنگتن دی سی ندارید. شما حتی نیازی به استفاده از یک استودیوی ضبط حرفه ای ندارید.
در واقع، شما حتی نیازی به بلند شدن از رختخواب ندارید.
کجا پادکست می کند؟
من یک نظرسنجی غیررسمی و غیر رسمی در فیس بوک در انجمن She Podcasts با این سوال انجام دادم، “شما از کجا پادکست می کنید؟”
من بیش از 100 پاسخی را که دریافت کردم در حدود 20 گروه جمع آوری کردم و متوجه شدم که سه مکان اصلی ضبط، دفتر خانه، کمد و اتاق خواب/تخت خواب بودند:

* وزارت کشور: 34
* کمد: 16
* اتاق خواب/در تخت: 13
* استودیو قابل حمل: 7
* ماشین: 6
* استودیو حرفه ای ضبط: 6
* هر جا که ساکت ترین است: 5
* میز ناهارخوری: 5 عدد
* زیرزمین: 5
* «مَنْ أَرْبُ الْمَهْمانِ» : 3
* اتاق نشیمن: 3
* فضای باز (به عنوان مثال، ساحل، باغ): 3
* حمام: 2
* میز آشپزخانه: 2
* RV/موتورخانه: 2
* دفتر کار: 2
* بار/قهوه خانه: 2
* اتاق آرام در کتابخانه: 1
* اتاق خیاطی: 16 نفر از زنانی که مورد بررسی قرار گرفتم ترجیح دادند از یک استودیو حرفه ای ضبط کنند و در بیشتر موارد به نظر می رسید که قبلاً به این استودیوها دسترسی داشتند:
من سابقه تولید موسیقی را دارم و آن استودیو ایستگاه پادکست من شد. – میشل آن اونز
اکثریت در دفاتر خانگی (از جمله خودم) ضبط می کردند – و بسیاری از زنان خاطرنشان کردند که حتی استودیوهای ضبط خود را ایجاد کرده بودند:
“دفتر خانه با یک پتو روی سرم. حتی در تابستان!” – مارگو دونوهو
“من یک استودیوی ضبط داخلی با یک میکسر و دو میکروفون ایجاد کردم. کاملا ارزشش را داشت.” – جنی رویزا
فکر می‌کنم چیزی که من را بیش از همه شگفت‌زده کرد، تعداد زیاد اعضای She Podcasts بود که از کمد ضبط می‌کردند (که تیلور بردفورد، عضو She Podcasts اشاره کرد که “بهترین جاذب صدای رایگان تا کنون” بود) یا اتاق خواب (بسیاری از آنها اشاره کردند که زیر جلد ضبط می‌کردند. در تخت خواب) :
“من از کمد خود ضبط می کنم. تمام کت های زمستانی عایق صوتی عالی را ارائه می دهند!” – کتی پولکرابک
“کمد دیواری.” – میگن سی فوگارتی
“تخت خواب من!” – حداس بن تسور
دیگران ترجیح می دهند سفر کنند – هم برای پذیرایی از مهمانان خود و هم سبک زندگی در جاده:
“من ترجیح می دهم به مهمانانم بروم. آنها تمایل دارند در محیط خود احساس بهتری داشته باشند. اگر کسی در سراسر جهان است، ما در PJ خود اسکایپ می کنیم.” – کیتی وارد
ما بیش از دو ماه در این تابستان در غرب ایالات متحده سفر کردیم، بنابراین من آن نمایش ها را از RV خود در چندین ایالت انجام دادم. – بریتانی فلیکس
من همچنین از تعداد دفعاتی که از عبارت “قلعه بالش” استفاده شده لذت بردم:
“من یک “استودیو” قابل حمل دارم که واقعاً یک جعبه فوم برای میکروفون من است، یک میز برای قرار دادن آن، و یک پتو و قلعه بالش در اطراف من ساخته شده است.” – آندریا پریش گیر
فقط یکی از زنان مورد بررسی به شهر یا ایالتی که از آن پادکست داده است اشاره کرد:
“دفتر خانه من در گرین پوینت اکثر روزها، اما… با ساخت و ساز تقریباً مداوم و یک مهد کودک در کنار خانه، اغلب مجبور می شوم از حمام استفاده کنم. این ساکت ترین اتاق خانه است. بزرگترین مشکل؟ گربه لعنتی من. اگر من در دفتر را ببند، مثل اینکه در حال مرگ است، میو میو می کند.” – الکساندرا ام جیمیسون
شما می توانید از هر کجا پادکست کنید.
این یکی از چیزهای مورد علاقه من در مورد پادکست است، و چیزی که رسانه را بسیار بیشتر از رادیو، فیلمسازی و حتی روزنامه نگاری در دسترس نگه می دارد – انعطاف پذیر، مسافرت پسند و از نظر جغرافیایی بی ارتباط است.
این یک خبر عالی برای زمانی است که به شدت موفق شوید و جزیره خصوصی خود را بخرید. فقط مطمئن شوید که اتصال اینترنتی خوبی دارید.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. سارا رئا ورنر

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4