شیرآلات توکار

اعتبار عکس: گتی
گتی
اگرچه خودروهای برقی هنوز هم سهم کمی از بازار خودروهای جدید ایالات متحده را به خود اختصاص می دهند، اما در حال افزایش هستند. بر اساس وب سایت ردیابی InsideEVs.com، 361,307 خودروی برقی در سال گذشته فروخته شد که نسبت به کل سال 2017 افزایش چشمگیر 81 درصدی را نشان می دهد. و با توجه به اینکه چندین مدل جدید برای سال 2019 معرفی شده اند، این زمان عالی برای خرید یک سواری برقی است.
حتی اگر هیچ شرایط محیطی خاصی ندارید، رانندگی با یک خودروی الکتریکی می‌تواند راه بسیار ارزان‌تری باشد، به‌ویژه با توجه به اینکه قیمت بنزین به میانگین ملی حدود 3.00 دلار در هر گالن رسیده است. به عنوان مثال، آژانس حفاظت از محیط زیست می‌گوید هیوندای Ioniq Electric که در رانندگی ترکیبی شهر/بزرگراه معادل 136 مایل بر گالن است، برای دویدن 15000 مایل، بر اساس نرخ متوسط ​​قدرت، سالانه 500 دلار هزینه برای مالک دارد. EPA تخمین می زند که مالک Ioniq Electric در مدت پنج سال 5750 دلار کمتر از کسی که یک وسیله نقلیه متوسط ​​را در همان مسافت رانندگی می کند، هزینه سوخت می کند.
علاوه بر این، شما پول نقد را به صورت مداوم پس انداز خواهید کرد زیرا هزینه های تعمیر و نگهداری خودروهای برقی بسیار کمتر از هزینه های یک وسیله نقلیه با موتور معمولی است. برای شروع، شما هرگز مجبور نخواهید بود برای تعویض روغن و مایعات یا تنظیم، یک خودروی برقی را به مغازه ببرید. خودروهای الکتریکی از یک جعبه دنده ساده تک سرعته استفاده می کنند که قطعات متحرک بسیار کمتری نسبت به یک جعبه دنده اتوماتیک معمولی دارد. خودروهای برقی بیشتر از اقلام فرسوده مانند شمع‌ها، سوپاپ‌ها، صدا خفه کن/ لوله اگزوز، توزیع‌کننده، استارت، تسمه‌های محرک، شیلنگ‌ها و مبدل کاتالیزوری اجتناب می‌کنند. بازدیدهای منظم از سرویس معمولاً محدود به چرخاندن لاستیک ها و بررسی لنت ترمز و سایر اجزاء است.
بهترین از همه، انتخاب هرگز بزرگتر نبوده است. در حال حاضر کمتر از 17 خودروی تمام الکتریکی در بازار وجود دارد که شامل مدل های جدیدی مانند آئودی e-tron و جگوار i-Pace در انتهای طیف قیمتی بالاتر و هیوندای کونا الکتریک مقرون به صرفه تر است. ، کیا نیرو الکتریک و نیسان لیف پلاس با برد بیشتر.
محصول فعلی خودروهای الکتریکی از نظر اندازه و قیمت از اسمارت EQ ForTwo کوچک در حدود 24000 دلار تا تسلا مدل S با قیمتی در حدود 100000 دلار متغیر است. با این حال، اکثر خودروهای برقی در محدوده 30000 دلار قیمت دارند. و این قبل از استفاده از یک بار اعتبار مالیاتی فدرال اعطا شده به خریداران خودروهای برقی است. این رقم برای اکثر مدل ها 7500 دلار باقی می ماند، اگرچه برای مدل های تسلا و شورولت بولت EV به 3750 دلار کاهش یافته است. به این دلیل که این خودروسازان در حال حاضر به فروش 200000 خودروی برقی رسیده اند که بر اساس قانون فعلی باعث حذف تدریجی اعتبارات یک ساله می شود. لایحه‌ای در کنگره وجود دارد که اعتبارات مالیاتی کامل را برای همه خودروسازان تمدید می‌کند، اما کاخ سفید پیشنهاد کرده است که آنها به طور کلی حذف شوند، بنابراین ما پیشنهاد می‌کنیم سریع عمل کنید تا اطمینان حاصل شود که همچنان می‌توانید از مزایای کاهش قیمت قابل توجه استفاده کنید.
علاوه بر این، تعدادی از ایالت‌ها و شهرها مشوق‌های خود را به خریداران خودروهای برقی ارائه می‌دهند، در برخی مناطق نیز برای کسانی که یک واحد شارژ خانگی نصب می‌کنند، کمک مالی ارائه می‌دهند.
ما همچنین به نقطه‌ای می‌رسیم که «اضطراب محدوده» کم‌رنگ‌تر می‌شود. در حالی که برخی از خودروهای برقی هنوز در محدوده عملیاتی حدود 100 تا 150 مایل با شارژ شناور هستند، آخرین مدل‌ها می‌توانند مسافت را طی کنند و هشت خودرو سد 200 مایلی را می‌شکنند. تسلا با مدل‌های 3، S و X خود پیشتاز است که می‌توانند در هر جلسه شارژ به مسافتی نزدیک یا بالاتر از 300 مایل برسند. هیوندای کونا الکتریک و کیا نیرو الکتریک مقرون به صرفه تر به ترتیب ظرفیت مسافت 258 و 239 مایلی را ارائه می دهند، در حالی که شورولت بولت EV 238 مایل است و نیسان لیف پلاس آینده با هر شارژ کامل 226 مایل را طی خواهد کرد.
اما اگر بتوانید با برد کوتاه‌تر از آن بگذرید، در میان تعداد رو به رشد خودروهای برقی دست دوم، قیمت‌های واقعی را خواهید یافت. اگرچه مدل‌های تسلا با سرسختی ارزش فروش مجدد خود را حفظ می‌کنند، بسیاری از خودروهای الکتریکی دو و سه ساله را خواهید دید که در محدوده 10000 دلار به فروش می‌رسند. ما مدل های قدیمی نیسان لیف را دیده ایم که قیمتی کمتر از 5000 دلار دارند. با این قیمت‌ها، یک خودروی الکتریکی کارکرده می‌تواند دومین یا سومین خودروی فوق‌العاده در ناوگان یک خانواده باشد و می‌تواند راهی مقرون‌به‌صرفه برای رفت و آمد به ایستگاه راه‌آهن شهری باشد. علاوه بر این، خودروهای برقی مستعمل مایل‌های کمتری نسبت به حالت عادی طی می‌کنند و بنابراین معمولاً سایش و پارگی کمتری را تحمل می‌کنند.
ممکن است بخواهید اجاره یک خودروی الکتریکی را به عنوان یک راه ارزان تر در نظر بگیرید. گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که نزدیک به 80 درصد از تمام خودروهای برقی اجاره ای هستند. پیش پرداخت ها و هزینه های ماهانه معمولاً کمتر از تأمین مالی معمولی است و خودروسازان اغلب معاملات اجاره ای تبلیغاتی را با کاهش هزینه های داخلی ارائه می دهند. شرکت لیزینگ معمولاً اعتبار مالیاتی فدرال فوق الذکر را به قیمت معامله اعمال می کند که به نوبه خود پرداخت های ماهانه را کاهش می دهد. اجاره یک وسیله نقلیه الکتریکی به مدت دو یا سه سال می تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که با آخرین فن آوری همراه خواهید بود.
حتی اگر مدلی با برد بلندتر می‌خرید، مواقعی پیش می‌آید که بخواهید برق الکتریکی خود و تکان‌های اضافی ولتاژ را از خانه دور کنید. خوشبختانه تعداد ایستگاه های شارژ با یک کلیپ سریع در حال افزایش است. بر اساس آخرین برآوردهای وزارت انرژی، نزدیک به 21000 ایستگاه شارژ عمومی EV در سراسر ایالات متحده وجود دارد که معمولاً در پارکینگ‌های عمومی، پارکینگ‌های خرده‌فروشی، در نمایندگی‌های خودروهای جدید و حتی در برخی از خیابان‌های شهر نصب می‌شوند. بسیاری در حال حاضر چیزی را به نام شارژ سطح 3 ارائه می کنند که می تواند باتری یک خودروی برقی معین را در حدود 30 دقیقه به 80 درصد ظرفیت آن برساند. به نوبه خود، تسلا شبکه سوپرشارژرهای خود را به طور انحصاری برای مدل های خود حفظ می کند، خودروسازان پورشه و فولکس واگن در حال برنامه ریزی برای سیستم های شارژرهای پرسرعت خود هستند.
توجه داشته باشید که احتمال کمی وجود دارد که مجبور شوید باتری خودروهای برقی را جایگزین کنید، که در میان بسیاری از مصرف کنندگان نگران کننده است. مقررات فدرال الزام می‌کند که سلول‌های برق خودروهای برقی حداقل به مدت هشت سال یا 100000 مایل تحت ضمانت قرار گیرند. هیوندای این را به پوشش مادام العمر در کونا الکتریک گسترش می دهد. باتری EV به مرور زمان تحلیل می‌رود، اما تاکنون گزارش‌های گسترده‌ای مبنی بر نیاز خودروهای برقی نسل قبلی که به سلول‌های برق جدید نیاز دارند، ندیده‌ایم. با مراقبت مناسب، باتری اساساً یک جزء ماندگار وسیله نقلیه است.
در حالی که یک وسیله نقلیه الکتریکی از پرتاب آلاینده‌های تشکیل‌دهنده مه دود و گازهای گلخانه‌ای به جو اجتناب می‌کند، منتقدان سریعاً به این نکته اشاره می‌کنند که تأثیر کلی خودروهای الکتریکی بر محیط‌زیست به طور کلی به منبع محلی برق بستگی دارد. اثر خالص آنها در کالیفرنیا، نیویورک، و شمال غربی اقیانوس آرام، جایی که منابع انرژی تجدیدپذیر رایج است، کمتر است، و کمتر در ایالت های مرکزی ایالات متحده مانند کلرادو، کانزاس و میسوری که کارخانه های برق با سوخت فسیلی رایج ترین هستند. با این حال، یک مطالعه اخیر که توسط اتحادیه دانشمندان نگران انجام شده است به این نتیجه رسیده است که وسایل نقلیه الکتریکی معمولاً در هر 50 ایالت نسبت به وسایل نقلیه معمولی آلودگی کمتری دارند.
و حتی اگر امروز چیزی در بازار وجود ندارد که شما را هیجان زده کند، با ما همراه باشید. خودروسازان سرمایه گذاری زیادی روی این فناوری می کنند و در حال آماده سازی ناوگانی از مدل های جدید با باتری برای آینده ای نه چندان دور هستند. شرکتی به نام Electra Meccanica فروش یک خودروی الکتریکی تک سرنشین جدید به نام SOLO را آغاز خواهد کرد که با قیمت 15500 دلار به فروش می رسد، دارای برد 100 مایلی است و در یک مدار معمولی 110 ولتی خانگی در کمتر از شش ساعت شارژ می شود. همچنین در اواخر امسال شاهد یک کیا سول EV اصلاح‌شده به همراه یک مینی الکتریک جدید و مدل‌های باطری پریمیوم مانند استون مارتین، مرسدس بنز، پورشه و برند Polestar ولوو خواهیم بود.
روز زمین مبارک.
همچنین در فوربس …

گالری: 17 پیشنهاد اجاره خودروی جدید زیر 200 دلار در ماه 17 تصویر مشاهده گالری
Jim GorzelanyFollowingمن یک روزنامه نگار کهنه کار مصرف کننده در شیکاگو هستم که وقف ارائه اخبار، دیدگاه ها، راهنمایی ها و بررسی های به موقع برای کمک به به حداکثر رساندن سرمایه گذاری خودروی شماست. علاوه بر ارسال پست در Forbes.com، من به طور منظم در Carfax.com، Motor1.com، MyEV.com همکاری می کنم و اغلب در مورد موضوعات خودرو برای سایر نشریات و وب سایت های ملی و منطقه ای می نویسم. کار من همچنین در روزنامه‌های سراسر ایالات متحده منتشر می‌شود که توسط CTW Features منتشر می‌شود.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4