شاتر استاک

موفقیت برند یک شبه به دست نمی آید. یک برند با چالش های روزانه مانند رقابت، مسائل مربوط به ثبات، رقیق شدن پیام و موارد دیگر مواجه می شود. افراد معمولی اغلب حتی برندهایی را که به طور روزمره با آنها در تعامل هستند، نمی شناسند.
این چالش را امتحان کنید: وقتی صبح از خواب بیدار می‌شوید و روال خود را شروع می‌کنید، شمارش کنید که با چند برند تعامل دارید. اولین چیزی که صبح به آن نگاه می کنید چیست؟ احتمالاً گوشی اپل یا اندروید شما. شاید از ورق‌های Crate & Barrel خود بیرون بیاورید و با در دست داشتن محصولات Unilever به حمام بروید. یک پیراهن Banana Republic و شلوار جین Lucky Brand در حالی که در فید فیس بوک یا اینستاگرام خود پیمایش می کنید و دندان های خود را با خمیر دندان Crest مسواک می زنید، می پوشید. و این فقط 20 دقیقه اول روز است!
چالش های یک برند مدرن
کارشناسان دیجیتال مارکتینگ تخمین می زنند که اکثر آمریکایی ها روزانه در معرض 4000 تا 10000 آگهی قرار می گیرند. در برخی موارد، ما یک فرآیند غربالگری را برای آنچه که با آن درگیر هستیم شروع می‌کنیم و شروع به نادیده گرفتن مارک‌ها و پیام‌های تبلیغاتی می‌کنیم، مگر اینکه چیزی باشد که به آن علاقه شخصی داشته باشیم. بازاریابی برای نیازها یا علایق شما؟ آیا آنها پیام روشنی دارند؟ چگونه با شما ارتباط برقرار کردند؟
همه برندهایی که ما با آنها در تعامل هستیم، روزانه با بسیاری از چالش‌های زیر مواجه می‌شوند: ثابت ماندن، متمایز شدن در برابر رقابت، تداوم تجربه مشتری، و سرلوحه نگه داشتن خود. این چالش‌ها فرصت‌های خوبی برای اصلاح برند یا تلاش‌های تبلیغاتی شما ایجاد می‌کنند که در نهایت می‌تواند منجر به کسب سهم بازار بیشتر در فضای شما شود.
و اگر برندهای روزمره با چالش‌هایی مواجه شوند، با افزایش انتظارات مخاطبان و سهامداران، برندهای لوکس و ممتاز با فشار بیشتری مواجه می‌شوند.
ایجاد یک برند ممتاز از ابتدا
وقتی به مشتریان و برندها کمک می‌کنیم در طول فرآیند توسعه برند، یک قدم جلوتر از رقبا باشند، همه این چالش‌ها را در نظر می‌گیریم.
به عنوان مثال، یک مشتری توسعه املاک و مستغلات ما با تیم ما برای انجام تحقیقات بازار، نامگذاری، پیام رسانی، نام تجاری، توسعه وب سایت و رویدادهای پیشگامانه همکاری می کند تا انحصاری توسعه جدید خود را ارتقا دهد. در شعاع یک مایلی توسعه، رونق اقتصادی رشد کسب‌وکار و جریان مداوم درآمد تا 1 میلیارد دلار وجود دارد. مشتری ما فرصت را دید و از آن استفاده کرد. با توسعه یکی از اولین دارایی های بلندمرتبه در این منطقه رو به رشد، آنها برای ایجاد نام و نام تجاری منحصر به فرد، منحصر به فرد، مجلل و غیرمنتظره به چالش کشیده شدند.
ما برای درک اهداف پروژه، بررسی بازار، اولویت‌بندی پیام‌های مخاطب، طوفان فکری و در نظر گرفتن گزینه‌های نام‌گذاری و تعیین جهت برند، فرآیند کشف را با مشتری آغاز کردیم. این فرآیند تحقیقاتی کامل، بینش‌های محکمی را به همراه داشت و منجر به ایده‌ها و اجراهای ارزشمند برای برندی شد که مخاطبان آن خواهان تجربه‌ای استثنایی و سبک زندگی انحصاری هستند.
ایجاد نام و برندی که با مخاطب هدف شما طنین انداز شود، نیازمند تحقیق، استراتژی، خلاقیت و اجرا است. تحقیقات مداوم پیام برند و استراتژی های بازاریابی تصفیه شده را در لبه برتر نگه می دارد و در نهایت تجربه مشتری را تقویت می کند و بر چالش های روزانه غلبه می کند.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟ تمایز برند باعث موفقیت می شود
در انجام تحقیقات و استراتژی مناسب برای ساخت یک برند، چالش در تشخیص نام تجاری شما ساده تر می شود. زمانی که برند شما از طریق تحقیقات بازار و استراتژی فشرده و پیام‌رسانی با مخاطبان مورد نظر شما طنین انداز می‌شود، تلاش برای ایجاد آگاهی و اعتماد پیرامون نام شما کاهش می‌یابد زیرا نام تجاری شما قابل ربط‌تر می‌شود. این احساس اعتماد و ارتباط برای برندهایی که به دنبال موفقیت در بازار دیجیتال شلوغ هستند، کلیدی است.
Jon Simpson مالک Criterion.B، بر استراتژی مشتری و فرهنگ شرکت نظارت دارد. ">

اصول بازاریابی عصر دیجیتال

توسط irmusic4