تاپ لاین از آنجایی که نگرانی‌ها در مورد اینکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ۷۷ ساله و جو بایدن، رئیس‌جمهور ۸۱ ساله، در بحبوحه اشتباهات لفاظی مکرر از زمان اعلام کمپین‌های انتخاباتی‌شان برای دوره ریاست‌جمهوری بیش از حد پیر هستند، در اینجا فهرستی از برجسته‌ترین گاف‌های اخیر آورده شده است.
رئیس جمهور ایالات متحده جو بایدن قبل از سوار شدن به Air Force One در منطقه Hagerstown با خبرنگاران صحبت می کند … [+] فرودگاه در Hagerstown، مریلند، در 5 مارس 2024. (عکس از MANDEL NGAN/AFP از طریق Getty Images)
AFP از طریق Getty Images حقایق کلیدی بایدن (9 مه) رئیس جمهور گفت کاندیس پارکر – دو بار با ارزش ترین بازیکن WNBA و دارنده مدال طلای المپیک که پس از 16 فصل حضور در لیگ از Aces بازنشسته شد – “یکی از بهترین ها در نظر گرفته خواهد شد. بر اساس متنی از اظهارات او، در حالی که از Aces به خاطر قهرمانی WNBA در سال 2023 در کاخ سفید تقدیر می کند.
ترامپ (9 مه) رئیس جمهور سابق در مصاحبه با Telemundo سن پسر 18 ساله خود بارون را اشتباه گرفت و به تلویزیون گفت: “او بسیار جوان است، من می گویم 17 سال دارد” و در عین حال به این خبر واکنش نشان داد. بارون در ماه جولای به عنوان نماینده کنگره ملی جمهوری خواهان انتخاب شد (بارون در ماه مارس 18 ساله شد).
بایدن (26 آوریل) بایدن یک ادعای مورد مناقشه را تکرار کرد که او را در حالی که در ایوان با یک خانواده سیاهپوست که در حال نقل مکان به لینفیلد، دلاور بودند، در حالی که در حال جداسازی و تجمع معترضان در بیرون از ایوان ایستاده بود، دستگیر شد. پلیس او را به خانه بازگرداند – بررسی‌های قبلی چندین رسانه در مورد ادعای مکرر بایدن، مقالات روزنامه‌ای را در سال 1959 کشف کرد که در آن از دستگیری‌ها در تظاهرات خارج از دو خانه از خانواده‌های سیاه پوست در نزدیکی محل زندگی بایدن در آن زمان گزارش شده بود. هیچ مدرکی وجود ندارد که بایدن در میان بازداشت شدگان باشد.
بایدن (24 آوریل) به نظر می رسد بایدن در طول یک سخنرانی در مقابل اتحادیه کارگری ساختمان آمریکای شمالی دستوری را از تله پرومپتر خود برای “مکث” با صدای بلند خواند: بایدن گفت: “تصور کنید چه کار می توانیم انجام دهیم، چهار سال دیگر، مکث کنید.” جمعیت شروع به سردادن شعار «چهار سال دیگر» کردند، یک فریاد مکرر بایدن.
بایدن (17 آوریل) بایدن دو بار در جریان بازدید از یک بنای یادبود جنگ جهانی دوم در اسکرانتون، پن، به افتخار عمویش، آمبروز فینیگان، پیشنهاد کرد که جسد او ممکن است توسط مردم خورده شده باشد، و گفت: «[H] سرنگون شد. در گینه نو، و آنها هرگز جسد را پیدا نکردند، زیرا قبلاً تعداد زیادی آدمخوار در آن قسمت از گینه نو وجود داشتند. اما در گزارش رسمی ارتش در مورد مرگ او آمده است که هواپیمای نیروی هوایی او در اقیانوس در سواحل گینه نو سقوط کرد و نه جسد او و نه هواپیما پیدا نشد.
بایدن (16 آوریل) در مصاحبه ای با یکی از شعبه های محلی CBS در بیرمنگام، آلا، بایدن گفت: “من به اسرائیلی ها توضیح دادم که در حیفا حرکت نکنید” – احتمالاً به رفح، شهر جنوبی نوار غزه اشاره می کند. میلیون ها فلسطینی پناه گرفته اند و ایالات متحده به اسرائیل هشدار داده است که تهاجم بالقوه ویرانگر را انجام ندهد. حیفا یک شهر بندری بزرگ در شمال اسرائیل است.
ترامپ (25 مارس) ترامپ همچنین ادعا کرد که “نفر برتر” در NYSE “بسیار بسیار ناراحت” و “ناراحت شده” از اینکه TMTG در بورس معامله نکرده است، و ادعا کرد “او گفت “من به دلیل نیو تجارت را از دست می دهم. یورک، زیرا مردم نمی‌خواهند در نیویورک باشند و نمی‌خواهند وارد بورس نیویورک شوند، اما مشخص نیست که ترامپ به چه کسی اشاره می‌کند، زیرا هم رئیس بورس، لین مارتین، و شارون بوون، رئیس هیئت مدیره، زن هستند.
ترامپ (25 مارس) در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از جلسه استماع محاکمه او در مورد پول خاموش، ادعا کرد که شرکت رسانه و فناوری ترامپ که مالک شبکه اجتماعی Truth اوست و پس از تصویب یک معامله در هفته گذشته به صورت عمومی منتشر شد، تصمیم گرفت در این مورد معامله نکند. بورس نیویورک به دلیل پرونده های دادگاهی در حال انجام او: “بورس سهام نیویورک بدجوری می خواهد ما را داشته باشد، و من به آنها گفتم “ما نمی توانیم بورس نیویورک را انجام دهیم، در نیویورک با شما خیلی بد رفتار می شود.” اما ترامپ مدیا معاملات خود را از روز سه شنبه در بورس نزدک که در نیویورک نیز قرار دارد آغاز کرد.
ترامپ (16 مارس): در یک گردهمایی در دیتون، اوهایو، ترامپ بار دیگر به اشتباه به باراک اوباما رئیس جمهور سابق اشاره کرد، این بار احتمالاً خود را با اوباما اشتباه گرفته است، اگرچه هنوز مشخص نیست که منظور او چه بوده است: «جو بایدن در برابر باراک حسین اوباما پیروز شد. آیا کسی تا به حال نام او را شنیده است؟” ترامپ پیش از این که از جمعیت پرسید، بایدن در هر ایالت نوسانی اوباما را شکست داد اما در هر ایالت دیگر کشته شد.
ترامپ (9 مارس): ترامپ در یک سخنرانی در رم، جورجیا، در حالی که در مورد درخواست خود از زنان خانه دار حومه شهر صحبت می کرد، مدعی شد «در نظرسنجی ها تقلب شده است»، پیش از آن که ناگهان عقب نشینی کرد و گفت: «به این بیانیه آخر توجه نکنید، من نظرسنجی ها را بسیار دوست دارم».
بایدن (سخنرانی ایالت اتحادیه، 7 مارس): رئیس جمهور لیکن رایلی، دانشجوی مقتول در پردیس دانشگاه مدیپول جورجیا را به اشتباه شناسایی کرد و او را “لنکن” خطاب کرد، در حالی که سنجاقی با نام او در دست داشت.
بایدن (نطق وضعیت اتحادیه، 7 مارس): رئیس جمهور به طور خلاصه گفت که شورش کنگره 2021 در 6 ژوئیه رخ داد، قبل از اینکه خود را اصلاح کند و بگوید “6 ژانویه”.
بایدن (سخنرانی دولت اتحادیه، 7 مارس): پس از صحبت در مورد محدود کردن قیمت داروهای تجویزی، بایدن اظهاراتی غیرمنتظره کرد و از کنگره دعوت کرد تا با او پرواز کند و قیمت‌های پایین‌تری برای داروهای خود در تورنتو، برلین، مسکو ببیند. -یعنی ببخشید، خب، احتمالاً حتی مسکو.
ترامپ (۲ مارس): به نظر می‌رسید ترامپ باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق را با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا اشتباه گرفته است – با این ادعا که پوتین در طول یک راهپیمایی در ویرجینیا «بقدر کمی برای اوباما احترام قائل است که او شروع به پرتاب کردن کلمه هسته‌ای» کرده است، که حداقل هشتمین بار است. در ماه های اخیر این اتفاق افتاده است.
ترامپ (24 فوریه): در سخنرانی در کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران، به نظر می‌رسد ترامپ از بایدن حمایت می‌کند و به حاضران گفت که با ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در ترجیح بایدن بر ترامپ موافق است.
ترامپ (24 فوریه): در همان سخنرانی CPAC، ترامپ به نظر می رسد نام همسرش ملانیا ترامپ را فراموش کرده است، و به تشویق بلند جمعیت با گفتن “مرسدس، خیلی خوب است” پاسخ داد – اگرچه کمپین او ادعا کرد که اینطور است! اشاره به مرسدس شلاپ، مفسر سیاسی و همسر مت شلپ، رئیس اتحادیه محافظه‌کاران آمریکا (سازمان‌دهنده CPAC)، که او بعداً در سخنرانی به او اشاره کرد.
بایدن (8 فوریه): بایدن از عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر به عنوان “رئیس جمهور مکزیک” یاد کرد، در یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او گزارش تند رابرت هور، بازپرس ویژه رابرت هور را که بایدن را “مردی سالخورده” نشان می داد به چالش کشید. حافظه ضعیف.»
بایدن (7 فوریه): بایدن دو بار هنگام سخنرانی در رویدادهای مبارزات انتخاباتی در نیویورک، آنگلا مرکل صدراعظم آلمان را هلموت کهل، رهبر فقید آلمان، چند روز پس از اشتباه گرفتن امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه با فرانسوا میتران، رئیس جمهور فقید خود در طی یک سخنرانی در لاس وگاس نامید. .
ترامپ (19 ژانویه): ترامپ تنها رقیب باقی مانده خود در رقابت های مقدماتی حزب جمهوری خواه، نیکی هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی، را با نانسی پلوسی، رئیس سابق مجلس نمایندگان از کالیفرنیا، در طی یک سخنرانی کمپین انتخاباتی نیوهمپشایر اشتباه گرفت و به جمعیت گفت: نیکی هیلی مسئول امنیت بود» در 6 ژانویه 2020، زیرا او بارها و بدون مدرک به دنبال این بود که ادعا کند پلوسی پیشنهاد او را برای اعزام نیروهای بیشتر به کاپیتول در آن روز رد کرده است.
بایدن (20 نوامبر): رئیس جمهور هنگام تلاش برای شوخی در مراسم عفو بوقلمون سالانه کاخ سفید، که در 81 سالگی او برگزار شد، به اشتباه تیلور سویفت را “بریتنی [اسپیرز]” نامید.
ترامپ (23 اکتبر): ترامپ در یک سخنرانی مبارزات انتخاباتی نیوهمپشایر رهبران ترکیه و مجارستان را گیج کرد و یک مرجع جغرافیایی را خراب کرد و به جمعیت گفت که ویکتور اوربان، نخست وزیر راست افراطی مجارستان، رهبر ترکیه است، و اظهار داشت که ترکیه در یک سخنرانی مشترک است. “جبهه” با روسیه (نه مجارستان و نه ترکیه با روسیه هم مرز نیستند و رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان است).
بایدن (11 سپتامبر): بایدن به دروغ گفت که در 12 سپتامبر 2001 در نیویورک بوده است، در حالی که یک سخنرانی سالگرد برای سربازان در آلاسکا ایراد می کرد و مدعی شد که خسارات وارده را در زمین صفر روز پس از حملات بررسی کرده است (سن بایدن در آن زمان). در واقع از Ground Zero در 20 سپتامبر 2001 بازدید کرد).
بایدن (27 ژوئن): بایدن بارها و بارها جنگ های اوکراین و عراق را با هم مخلوط کرده است، از جمله دو بار در 24 ساعت در ماه ژوئن، پس از اینکه در ماه نوامبر به جمعیتی در فلوریدا گفت که تورم با “جنگ در عراق” گره خورده است، سپس به سرعت خود را اصلاح کرد. گفتن «ببخشید، جنگ در اوکراین»، اشتباهی که لحظاتی قبل از اینکه او به اشتباه بگوید پسرش بو بایدن که یک سال در عراق در گارد ملی ارتش دلاور خدمت کرده بود، در آنجا درگذشت (بو بایدن بر اثر سرطان مغز در ایالات متحده درگذشت. در سال 2015).
پیشینه کلیدی بایدن مسن ترین رئیس جمهور تاریخ است و اگر ترامپ دوباره در ماه نوامبر انتخاب شود، دومین رئیس جمهور مسن تر خواهد بود. اگرچه این دو تنها چهار سال از هم فاصله دارند، اما نظرسنجی ها نشان می دهد که سن بایدن نسبت به ترامپ نگرانی بسیار بیشتری برای رای دهندگان دارد. درصد کسانی که در مورد ترامپ یا هر دو نامزد یکسان گفتند. نگرانی های مربوط به سن، که به دلیل اشتباهات لفاظی مختلف نامزدها تشدید شده است، به درخواست ها برای کنار رفتن یک یا هر دو نامزد از رقابت دامن زده است، از جمله مقاله فوریه و پادکست نویسنده نیویورک تایمز ازرا کلاین. ترامپ – شاید. با آگاهی از این که انتقاد از سن بایدن ممکن است ریاکارانه به نظر برسد، بارها گفته است که بایدن آنقدر پیر نیست که بتواند رئیس جمهور شود، اما بسیار “بی کفایت” است. در همین حال، بایدن با برجسته کردن گام‌های اشتباه ترامپ در مسیر مبارزات انتخاباتی و شوخی‌سازی درباره سن خود، به دنبال تغییر فیلمنامه درباره نگرانی‌های مربوط به سن خود بوده است. بایدن در اوایل سال جاری در برنامه «آخر شب با ست مایرز» به ترامپ حمله کرد که ظاهراً ملانیا و مرسدس شلاپ را با هم مخلوط کرده است و به میرز گفت که ترامپ «تقریباً به اندازه من سن دارد، اما او نمی‌تواند به خاطر بیاورد. نام همسرش.»
اشتباهات کلامی تانگنت بایدن با سفرها و زمین خوردن ها در طول مدت تصدی او، اغلب در پله های ایر فورس وان، همراه بوده است که نگرانی ها را در مورد آمادگی روحی و جسمی او تشدید کرده است. در یکی از رویدادهای نگران‌کننده، بایدن در جشن فارغ‌التحصیلی آکادمی نیروی هوایی در کلرادو در ژوئن سال گذشته به شدت روی صحنه سقوط کرد، حادثه‌ای که تیم او دلیل آن را کیسه شن روی صحنه می‌دانست.
بر اساس میانگین نظرسنجی Real Clear Politics، طبق نظرسنجی‌های Real Clear Politics، طبق نظرسنجی‌ها، بایدن کمتر از نیم درصد از ترامپ عقب‌تر باشد، ForBiden و ترامپ در ماه نوامبر برای یک مسابقه مجدد تاریخی و مورد مناقشه آماده هستند.
ContraExperts نسبت به مطالعه لغزش‌های کلامی نامزدها در مسیر مبارزات انتخاباتی هشدار داده‌اند و استدلال می‌کنند که لزوماً نمی‌توان آنها را به کهولت سن نسبت داد. S. Jay Olshansky، استاد دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه مدیپول ایلینویز در شیکاگو، به رویترز گفت: “ما اشتباه می کنیم. احتمال لغزش با افزایش سن افزایش می یابد. این ربطی به قضاوت ندارد.” وی افزود: «کسی در مورد گردش ترامپ به راست در حالی که باید به چپ می‌پیچید نظر می‌دهد؟ معامله بزرگ. سکندری خوردن؟ پیوستن به باشگاه. یک کلمه اشتباه گفته شده؟ برای همه ما اتفاق می افتد. هیچ یک از ما از یک دوربین 24 ساعته جان سالم به در نمی برد.”
رئیس منتقد بایدن که به 36 سال حضورش در سنا تمایل زیادی به گاف‌ها دارد، در پاسخ به گزارش هور به خبرنگاران گفت: «می‌دانم دارم چه کار می‌کنم لعنتی». دکتر کوین اوکانر، پزشک کاخ سفید نوشت، او نتایج معاینه فیزیکی سالانه خود را در اوایل سال جاری منتشر کرد که نشان داد او “یک مرد 81 ساله سالم، فعال و قوی است که همچنان تناسب اندام” برای خدمت به عنوان رئیس جمهور است. این آزمون شامل امتحان شناختی نمی‌شد، چیزی که کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید استدلال می‌کرد که ضروری نیست و به خبرنگاران گفت: «او هر روز یک آزمون شناختی را پشت سر می‌گذارد» و با اشاره به سختی‌های ریاست‌جمهوری. در همین حال، ترامپ مدعی شده است که اوباما و بایدن و هیلی و پلوسی را عمدا اشتباه می‌گیرد و ادعا می‌کند هیلی و پلوسی «قابل تعویض» هستند و به توطئه بی‌اساس جناح راست اشاره می‌کند که اوباما مخفیانه در حال کشیدن رشته‌های کاخ سفید است.
واقعیت شگفت‌انگیز ترامپ و متحدانش مکرراً از بایدن خواسته‌اند تا تحت آزمایش‌های شناختی قرار گیرد، اما بعید است که هر تلاشی برای اجباری کردن این آزمایش‌ها بر اساس شرایط مندرج در قانون اساسی برای تصدی پست ریاست‌جمهوری، از نظر قانونی موفق شود. ترامپ بارها گفته است که در دو آزمون شناختی شرکت کرده است، اما نتایج رسمی هیچ یک از این گزارش ها را منتشر نکرده است.
فوربسبایدن پس از تلاش کارکنان برای جلوگیری از سقوط های بزرگ از پله های نیروی هوایی می لغزد – زیرا گاف ها نگرانی هایی را در مورد سن او ایجاد می کند – سارا دورن

گاف های آخر هفته فوربس ترامپ: «مرسدس» برای ملانیا، به طور تصادفی از بایدن حمایت می کند، و موارد دیگر توسط زکری فولک

هفته گاف های فوربس ترامپ: بایدن و دیسانتیس اشتباهات ترامپ را برجسته کردند نوشته سارا دورن

فوربس بایدن در این 7 ایالت کلیدی در نوسان از ترامپ عقب تر است – نظرسنجی توسط سارا دورن یافته است، همانطور که مهمترین رای دهندگان بایدن می گویند که او خیلی پیر است

فوربس بایدن با برجسته کردن گاف های ترامپ توسط سارا دورن، فیلمنامه نگرانی های مربوط به سن را تغییر می دهد.

فوربس در اینجا آورده است که چرا امتحانات اجباری شناختی برای روسای جمهور بعید است – همانطور که ترامپ می خواهد بایدن آزمایش شود توسط سارا دورن سارا دورن به دنبال سارا دورن گزارشگر خبری فوربس است که سیاست را با تمرکز بر انتخابات و کنگره کنگره پوشش می دهد. او در سال 2022 به فوربس پیوست و در نیویورک مستقر است. او درباره انتخابات میان دوره ای 2022، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری 2024، تحقیقات کمیته 6 ژانویه مجلس نمایندگان، برکناری تاریخی کوین مک کارتی، رئیس سابق مجلس نمایندگان، سخنرانی سال 2023، دخالت دونالد ترامپ در انتخابات فدرال فدرال و پرونده های اسناد طبقه بندی شده و پرونده پول در منهتن پوشش داده است. . دورن در سال 2012 از دانشگاه مدیپول دیتون در رشته روزنامه نگاری فارغ التحصیل شد. قبل از پیوستن به فوربس، او برای نیویورک پست و مجله سیتی و ایالتی نیویورک سیتی و سیاست ایالتی را پوشش می داد. او را برای به‌روزرسانی‌ها و تحلیل‌ها در مورد رقابت ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، رقابت‌های کلیدی سنا و مجلس نمایندگان و تحولات کنگره و کاخ سفید دنبال کنید.”>
Zachary FolkI گزارشگر مستقر در بروکلین است که اخبار فوری را پوشش می دهد. من قبلاً اخبار مربوط به جنایات، سیاست و اخبار محلی شهر نیویورک را برای مترو و نیویورک پست پوشش می دادم. من فارغ التحصیل دانشگاه مدیپول پیتسبورگ و دانشگاه مدیپول کلمبیا هستم.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4