سئو سایت
جسیکا یک متخصص دیجیتال و بنیانگذار Valux, LLC، یک شرکت بازاریابی دیجیتال است که به کسب و کارها کمک می کند تحول دیجیتال را تکمیل کنند.
گتی
امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریابان در وضعیت مشابهی قرار دارند. همه‌گیری باعث ایجاد چالش‌های بسیاری شده، ایده‌های بازاریابی قبلی را به حالت تعلیق درآورده و حتی روش‌های کار ما را تغییر داده است. همانطور که ما به دنبال بازگرداندن کسب و کار خود هستیم، بازار هدف شما باید بداند که شما هنوز آنجا هستید.
بازاریابی برای اطلاع رسانی درباره کسب و کار شما و آنچه که باید ارائه دهید حیاتی است. این یک گزینه قبل از Covid-19 نبود، و مطمئناً اکنون هم نیست. با استفاده از اینترنت برای یافتن آنچه نیاز دارند، کمپین دیجیتال مارکتینگ مناسب می تواند به شما کمک کند تا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید و مردم را به سمت خود جذب کنید. مهمتر از همه، می توانید مشتریان خود را از آخرین وضعیت خود مطلع کنید.
در اینجا چهار زمینه برای تمرکز در استراتژی بازسازی کسب و کار شما وجود دارد:
1. سئوی خود را با بک لینک های با کیفیت تقویت کنید.
در مرحله بازگشایی، نزدیک کردن وب سایت شما به بالای صفحه نتایج جستجو ضروری تر می شود. راه‌های مختلفی برای تقویت بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) و دیده شدن بیشتر وجود دارد، از جمله استفاده از بک لینک. بک لینک ها لینک های ورودی از وب سایت های جداگانه هستند که به سایت شما باز می گردند. آنها یک جزء حیاتی در بهینه سازی موتور جستجو هستند.
بیشتر برای شما8 استراتژی برای کسب درآمد از TikTok بهترین تشک برای زوج ها صرف نظر از سبک خواب شما چرا کاربران TikTok از برگزاری Met Gala اینفلوئنسر خشمگین هستند به آنها اجازه دهید ویدیوی کیک بخورند که منجر به عذرخواهی می شودفقط بهینه سازی پیوندهای قدیمی این کار را نمی کند. لینک هایی که بازدیدکنندگان را به سایت شما می آورند باید معتبر و قابل اعتماد باشند. پیوندهای مشکوک در واقع می توانند به رتبه بندی شما آسیب بزنند، بنابراین کیفیت مهم است.
البته، اولین قدم باید تعمیر لینک های خراب در وب سایت شما باشد. نه تنها سئوی شما را بهبود می بخشد، بلکه تجربه کاربری شما را نیز بهینه می کند.
سپس، راه های زیادی برای دریافت بک لینک های اضافی به وب سایت شما وجود دارد. سایت‌هایی که پیوندهایی را به دیگران ارائه کرده‌اند، ممکن است مایل به ارائه پیوندی به شما نیز باشند، اگر بتوانید در ازای آن چیز مفیدی به آنها ارائه دهید. همچنین می توانید در ازای دریافت بک لینک، یک پست رایگان به وب سایت دیگری ارائه دهید. به عنوان مثال، یک وبلاگ نویس یا یک شرکت دیگر محتوای رایگان برای نمایش در سایت خود دریافت می کند و شما یک لینک با کیفیت به سایت خود دریافت می کنید.
روابط عمومی راه دیگری برای به دست آوردن لینک است، چه از سایت های مطبوعاتی و چه با ذکر نام در مقالات خبری. خود را به عنوان منبع خبرنامه روزانه معرفی کنید، یا یک بیانیه مطبوعاتی برای توزیع ایجاد کنید.
دریافت لینک به سایت شما بخش مهمی از افزایش سئوی شما و بیشتر دیده شدن سایت شما است. با لینک های باکیفیت، وب سایت شما در رتبه بالاتری قرار می گیرد و به احتمال زیاد بازدیدکنندگان بیشتری را شروع خواهید کرد.
2. در مورد مدیریت بازاریابی و بررسی های محلی خود به روز باشید.
بسیاری از مشتریان به دنبال کسب و کارهایی در نزدیکی مکان فعلی خود هستند. علاوه بر بهینه سازی برای موتورهای جستجو، باید برای جستجوهای محلی نیز بهینه باشید. این به افراد بیشتری که به صورت محلی جستجو می‌کنند کمک می‌کند تا زمانی که به آنچه شما ارائه می‌دهید نیاز دارند، بتوانند شما را پیدا کنند.
فهرست گوگل خود را اولویت بندی کنید زیرا اغلب اولین چیزی است که کاربران آنلاین در مورد کسب و کار شما می بینند. من اخیراً یک راهنمای ساده برای بهینه سازی لیست گوگل شما منتشر کرده ام که می توانید به آن مراجعه کنید. نکته کلیدی در حال حاضر این است که اطلاعات فهرست خود را به روز نگه دارید، به ویژه زمانی که ساعات کار یا خدمات در دسترس شما با مراحل بازگشایی کسب و کار شما تغییر می کند.
حضور آنلاین شما در مرحله بازگشایی بیش از هر زمان دیگری مهم است، بنابراین اجازه ندهید رقابت شما مشتریان شما را از بین ببرد. شهرت آنلاین خود را با نظارت دقیق بر بررسی های محلی مدیریت کنید تا از رقبای خود جلوتر بمانید. این همچنین یک راه خوب برای تعامل با مشتریان برای بهبود کسب و کار است.
3. در بازاریابی محتوایی خود به راه اندازی مجدد کسب و کار خود بپردازید.
کلید بازاریابی محتوا ایجاد محتوای با کیفیت بالا است که به بازدیدکنندگان شما (و کسب و کار شما) مرتبط باشد و چیز مفیدی ارائه دهد. کلمات کلیدی را نیز برای کمک به نمایش بیشتر محتوای خود بگنجانید. خود را به عنوان یک منبع خبره اطلاعات معرفی کنید. این به جذب مشتریان “خود واجد شرایط” که به دنبال خدمات یا محصولاتی هستند که شما ارائه می دهید، کمک می کند.
در طول مرحله بازگشایی، یک ویدیوی 15 تا 30 ثانیه‌ای «راه‌اندازی مجدد» را در نظر بگیرید تا به مشتریانتان کمک کند تا در جریان کسب‌وکار و رویه‌هایتان مطمئن باشند. فراموش نکنید که از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) برای جذب مشتریان استفاده کنید. این یکی از موثرترین راه ها برای تولید محتوای بیشتر با حداقل منابع است.
4. بازاریابی ایمیلی خود را مرتبط نگه دارید.
بازاریابی ایمیلی مقرون به صرفه و موثر است و ایمیل های شخصی سازی شده می توانند به ویژه سودمند باشند. به خصوص در این مدت، کسب و کار شما می تواند با مشتریان وفادار شما در ارتباط بماند و همچنان به مشتریان احتمالی دسترسی پیدا کند.
ارسال ایمیل به مشتریان خود راه خوبی برای اعلام بازگشایی و اطلاع آنها از ساعات کار، روزها، محدودیت ها و موارد دیگر است. با این حال، به خاطر داشته باشید که مشتریان شما ایمیل های بی شماری را در طول روز دریافت می کنند، بنابراین باید ایمیل های جلب توجهی ایجاد کنید که در میان پیام های دیگر «ما باز هستیم» متمایز باشد.
برای متمایز شدن، مخاطبان هدف خود و آنچه از شما به دنبال آن هستند را در نظر بگیرید. می توانید این مخاطبان را برای شخصی سازی بیشتر پیام های خود تقسیم بندی کنید. رفتارهای خرید ایمن را تشویق کنید و به مشتریان خود بگویید که چه خط مشی ها یا رویه های جدیدی را در این مدت اجرا کرده اید. این نشان می دهد که شما نگرانی های مشتریان خود را قبل از هر پیام تبلیغاتی در اولویت قرار می دهید.
داشتن یک کسب و کار عالی است، اما بهبودی از یک بحران نبردی است که هر صاحب کسب و کاری با آن می جنگد. بازاریابی دیجیتال برای اطلاع رسانی در مورد کسب و کار شما و آوردن افراد به سایت شما ضروری است. استراتژی‌های موفقی را اجرا کنید که به بازگشایی شما کمک می‌کند و شما را به مسیر فعالیت‌های رقابتی و درآمدزا باز می‌گرداند.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Jessica WongJessica بنیانگذار و مدیر عامل شرکت های معتبر بازاریابی و روابط عمومی Valux Digital و uPro Digital است. مشخصات اجرایی کامل جسیکا ونگ را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4