سئو سایت
من مدیر اجرایی Intero Digital هستم، تیمی متشکل از 400+ مبشر بازاریابی دیجیتال که راه حل های بازاریابی جامع و مبتنی بر نتایج را ارائه می دهد.

getty به عنوان یک حرفه ای با سابقه بازاریابی، خوشحالم که می بینم بسیاری از شرکت ها سئو را جدی می گیرند. با این حال، بسیاری از آنها روی جنگل تمرکز می کنند و نه درختان. آنها تمرکز زیادی بر روی دستیابی به نتایج گسترده SEO دارند، در حالی که از ایجاد و استقرار یک استراتژی بیش از حد محلی غفلت می کنند. این یک مسئله بزرگ است زیرا جستجوی محلی می تواند یک معدن طلای واقعی باشد اگر به جمعیت های محدود جغرافیایی خدمات می دهید.
سئوی محلی به سختی پدیده جدیدی است. چندین دهه است که وجود داشته است – حتی قبل از اینکه پروتکل جستجوی “[کلید کلیدی] نزدیک من” برقرار شود. و با تغییرات اخیر گوگل، قدرتمندتر از همیشه است.
برای مثال، به‌روزرسانی دسامبر 2022 Google را در نظر بگیرید که محتوا را نه تنها در EAT (تخصص، اعتبار و قابل اعتماد بودن) بلکه در EEAT ارزیابی می‌کند («E» اضافی به معنای «تجربه» است). هر چه محتوای محلی و غنی از کلمات کلیدی ارزشمندتر و مناسب‌تر منتشر کنید، احتمالاً با الگوریتم Google اعتبار و اعتبار بیشتری کسب خواهید کرد. در نتیجه، زمانی که مردم به دنبال چیزی هستند که شما در این نزدیکی ارائه می دهید، بیشتر مستعد ضربه زدن به برند شما هستند.
گوگل ارتقاهای دیگری را نیز انجام داده است که پیامدهای محلی نیز دارند. این در حمله به هرزنامه رفته و توانایی خود را برای سنجش محتوای عالی از زباله افزایش داده است. با این حال، تنها در صورتی سود خواهید برد که در یادگیری و به کارگیری آخرین روندهای سئوی محلی جدی باشید.
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب‌های پس‌انداز پربازده سپتامبر 2023 توسط کوین پین مشارکت‌کننده بهترین حساب‌های پس‌انداز با بهره 5 درصدی سپتامبر 2023 توسط ByCassidy Horton مشارکت‌کننده به‌نظر می‌رسد سفارشی بالاست؟ تو تنها نیستی. بسیاری از کسب و کارها پیشنهاد یادگیری نحوه بهینه سازی برای ترافیک محلی را بسیار زیاد می دانند. با این حال، فقط به دلیل وجود چالش‌های سئوی محلی، بازی شترمرغ خطرناک است. وقتی سئوی محلی را نادیده می گیرید یا آن را دست کم می گیرید، شرکت خود را در معرض خطر قرار می دهید. من شاهد انباشتن نظرات منفی، فهرست‌های نادرست و قدیمی «Google برای کسب‌وکار من» (GMB)، نتایج ناامیدکننده جستجوی تلفن همراه و فرصت‌های از دست رفته برای کلمات کلیدی مرتبط بوده‌ام – همه اینها به این دلیل است که یک برند استراتژی SEO محلی قطعی ندارد.
از طرف دیگر، من سازمان‌های کوچک را مشاهده کرده‌ام که بر صنایع خود تسلط دارند و به حضور محلی قوی آنلاین دست می‌یابند. چگونه؟ این تمایل آنها برای اتخاذ رویکردی جامع، متفکرانه و منسجم بود. اگرچه رقابت در بازارهای محلی می‌تواند شدید باشد، اما با برداشتن چند قدم کلیدی می‌توان پیشی گرفت.
تکالیف خود را انجام دهید. همه برنامه های بازاریابی موثر و سازنده با تحقیق شروع می شوند. با یک تحلیل عمیق از رقبای خود شروع کنید. حضور آنلاین آنها را بررسی کنید. ابزاری مانند Semrush یا Moz می تواند به شما کمک کند تا دریابید که وب سایت های رقبای شما برای چه کلمات کلیدی رتبه بندی می شوند. شما همچنین می توانید یک رویکرد ارگانیک داشته باشید و کلمات کلیدی مورد نظر خود را در گوگل جستجو کنید تا ببینید آیا رقبای شما رتبه خوبی برای آن عبارات دارند یا خیر.
اگر یک رقیب برای کلمات کلیدی مرتبط بالاتر از شما قرار دارد، وب سایت شرکت را بررسی کنید و بررسی کنید که کدام صفحات برای کلمات کلیدی که می خواهید برای آنها رقابت کنید بالاترین رتبه را دارند. این شرکت چه نوع محتوایی را منتشر می کند؟ (نکته حرفه ای: اشتراک در خبرنامه یا وبلاگ رقیب می تواند به شما کمک کند تا از آنچه در طرف دیگر حصار اتفاق می افتد آگاه شوید.)
یکی دیگر از زمینه های تحقیق، کلمات کلیدی محلی است که مشتریان بالقوه و مشتریان شما در جستجوهای خود استفاده می کنند. باز هم ابزارهایی وجود دارند که می توانند به این امر کمک کنند.
هنگام استفاده از کلمات کلیدی در وب سایت خود، نیازها و علایق خوانندگان خود را بر استفاده از کلمات کلیدی اولویت دهید. بدون اطلاعات ارزشمند، محتوا را با کلمات کلیدی بارگذاری نکنید، زیرا این امر می تواند به رتبه بندی برند و موتور جستجوی شما آسیب برساند. بهینه سازی تعادل با کمک.
به یاد داشته باشید که کلمات کلیدی را به فهرست GMB و سایر دارایی های آنلاین خود اضافه کنید و مرتباً آنها را بررسی کنید. کلمات کلیدی می توانند از نظر ارتباط و استفاده بیشتر از آنچه فکر می کنید تغییر کنند.
دقت فهرست‌بندی آنلاین را هدف بگیرید. در مورد فهرست GMB خود صحبت کنید، لطفاً در بالای آن بمانید. اگر قبلاً نمایه GMB ندارید، فوراً آن را تنظیم کنید. حتماً عکس‌ها، ویدیوها و سایر عناصر مارک را اضافه کنید. هرچه فهرست GMB شما قوی تر باشد، هم برای الگوریتم های موتورهای جستجو و هم برای کاربران انسانی جذاب تر خواهد بود.
پس از تکمیل فهرست GMB خود، برنامه‌ریزی کنید تا به طور معمول آن را مرور کنید. اگر آن را به شخصی اختصاص دهید و یک چک لیست به آن شخص بدهید، این فرآیند بسیار ساده تر است. به عنوان مثال، چک لیست شما ممکن است شامل بررسی نام کسب و کار، شماره تلفن، پیوندها، دسته‌ها و غیره باشد.
از اینکه تعداد لیست‌های GMB دارای ساعات اشتباه یا نادرستی دیگر هستند، تعجب خواهید کرد. اگر به اطلاعات GMB شما نتوان اعتماد کرد، به دست آوردن تسلط بر سئوی محلی غیرممکن است. (به عنوان یک یادداشت جانبی، تمام لیست های کسب و کار دیگر شما نیز باید به طور منظم بررسی شوند.)
عناصر محلی را به استراتژی محتوای گسترده‌تر خود اضافه کنید. اکنون کمی سرگرم کننده است: ایجاد محتوای محلی مانند پست‌های وبلاگ، مقالات، ویدیوها و پیام‌های رسانه‌های اجتماعی. گنجاندن برخی شخصیت‌های محلی در محتوای خود می‌تواند به شما کمک کند تا مشتریانی را که در محل شما زندگی می‌کنند یا کار می‌کنند، جذب کنید.
در حالی که فقط اضافه کردن نام شهرها برای تقویت کلمات کلیدی خوب است، به راه هایی فکر کنید که واقعاً نشان دهید که در آن منطقه سرمایه گذاری کرده اید. به عنوان مثال، برخی از شرکت ها دوست دارند در محتوای خود به رویدادهای محلی، جاذبه ها و مشاغل غیررقابتی اشاره کنند.
به عنوان بخشی از این مرحله، مطمئن شوید که محتوای تولید شده توسط کاربران محلی را در قالب نظرات مثبت بخواهید. بررسی های مثبت در فهرست GMB شما و سایر پلتفرم ها ارتباط شما را نشان می دهد. اگر نظر منفی دریافت کردید، به سرعت پاسخ دهید تا تعهد خود را به رضایت مشتری نشان دهید.
به جزئیات فنی توجه کنید. سئوی محلی نیز جنبه فنی دارد. مورد: شما باید مطمئن شوید که همه بک لینک های محلی شما به وب سایت شما کار می کنند. آنهایی که شکسته اند باید فورا تعمیر شوند.
همچنین باید مطمئن شوید که نشانه گذاری طرحی محلی را در وب سایت خود پیاده سازی کرده اید. این به موتورهای جستجو کمک می کند تا اطلاعات کسب و کار شما را به درستی درک کرده و در نتایج جستجو نمایش دهند.
در نهایت، مطمئن شوید که وب سایت شما برای جستجوی محلی موبایل کاملاً بهینه شده است. وقتی مردم به دنبال چیزی هستند که شما ارائه می‌دهید، می‌خواهید تجربه‌ای بی‌نظیر داشته باشند، چه روی لپ‌تاپ، رایانه رومیزی، تبلت یا تلفن همراه خود باشند.
وقتی صاحب کسب و کار یا بازاریاب هستید خوب فکر کنید. این کاملا طبیعی است. فقط فراموش نکنید که اگرچه سئوی محلی ممکن است قطعه کوچکی از کیک به نظر برسد، اما می تواند سودآوری شما را از راه های بزرگی تغذیه کند.
شورای آژانس فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Kelsey RaymondI مدیر اجرایی Intero Digital است، تیمی متشکل از 400+ مبشر بازاریابی دیجیتال که راه حل های بازاریابی جامع و مبتنی بر نتایج را ارائه می دهد. مشخصات اجرایی کامل کلسی ریموند را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط irmusic4