حضور خودروهای برقی بی وای دی در یورو 2024

یوفا، بی وای دی را به عنوان شریک رسمی E-Mobility در مسابقات قهرمانی EURO-2024 که از ۱۴ ژوئن تا ۱۴ جولای در آلمان برگزار می شود معرفی کرد و خودروهای برقی بی وای دی در آن حضور خواهند داشت.

بی وای دی وسایل نقلیه الکتریکی را در طول مسابقات در اختیار ذینفعان قرار خواهد داد. پیش از این، فولکس واگن شریک خودرویی یوفا بود.

هدف یوفا برای امسال، سازماندهی پایدار ترین مسابقات قهرمانی اروپا تا به امروز است. به همین دلیل این اتحادیه تصمیم گرفت با بی وای دی ، بزرگترین سازنده خودرو های بر پایه انرژی های نو در جهان همکاری کند. علاوه بر این، در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳، بی وای دی از تسلا پیشی گرفت و به بزرگترین تولیدکننده خودرو های برقی تبدیل شد. به یوفا برگردیم، هدف آن ارائه طیف گسترده ای از خودرو های بر پایه انرژی های نو از بی وای دی برای شرکت کنندگان EURO-2024 است.

خودروهای برقی بی وای دی

پیش از این، فولکس واگن شریک اصلی یوفا بود. این شریک خودرویی مسابقات فوتبال تیم های ملی یوفا از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۲، از جمله EURO-2020 بود. در سپتامبر ۲۰۲۳، فولکس واگن اعلام کرد که شریک EURO-2024 نخواهد شد. همان طور که اکنون می بینیم، جای آن توسط بی وای دی گرفته شد.

مایکل شو، مدیر عامل BYD اروپا بیان کرد: “بی وای دی از شراکت با UEFA EURO 2024 هیجان زده است و مفتخر است که اولین شریک E-mobility برای این رویداد ورزشی معتبر است که ما را قادر می سازد آخرین پیشرفت های خود در خودرو های الکتریکی را به مخاطبان گسترده نشان دهیم.”

علاوه بر ارائه خودروهای برقی بی وای دی به ذینفعان EURO-2024، بی وای دی آخرین مدل های خودرو های بر پایه انرژی های نو خود را در مکان های منتخب UEFA EURO-2024 به نمایش خواهد گذاشت. لیست دقیق مدل ها باید مشخص شود. با این حال، انتظار می رود که بی وای دی آخرین مدل های یانگ وانگ (YangWang) از جمله یانگ وانگ U8 ، یانگ وانگ U9 و یانگ وانگ U7 را که اخیرا معرفی شده است را به نمایش بگذارد.

خودروهای برقی بی وای دی در نمایشگاه

گای لوران اپشتاین، مدیر بازار یابی یوفا می گوید: “ما هیجان زده هستیم که به بی وای دی ، یک برند پیشگام با شجره ۲۹ ساله در فناوری های پیشرفته باتری با شهرتی برای نوآوری جهانی در وسایل نقلیه بر پایه انرژی های نو و بزرگترین شرکت خودرو های برقی جهان، به عنوان شریک UEFA EURO 2024 خوش آمد می گوییم.”

بی وای دی همچنین برای افرادی که می خواهند از پخش زنده مسابقات لذت ببرند، محوطه های طرفداری رسمی ایجاد خواهد کرد. همچنین این خودرو ساز اعلام کرده است که صد ها رویداد را در بیش از ۲۳۰ فروشگاه بی وای دی در ۱۹ کشور اروپایی برگزار خواهد کرد تا این تورنمنت معتبر را همراه با هواداران فوتبال و مشتریان جشن بگیرد.

source

توسط