در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم که فرق و تفاوت بالم لب و تینت لب با هم چیست و قبل از این باید بگوییم که روز هایی که رژ لب های سنگین و حاوی سرب تنها گزینه شما برای استفاده از رنگ لب بود گذشته است! با وجود تفاوت هایی که دارند و فرق هایی که در مقایسه با آرایش لب در گذشته ایجاد کرده اند، بالم لب ها – برق لب ها – تینت لب ها و … کاری کرده اند که صنعت زیبایی آرایشی و بهداشتی به طور مداوم در حال پیشرفت باشد و هر روز محصولات جدیدی تولید و وارد عرصه بازار شود.

محصولات زیبایی و رنگی لب در حال حاضر بیش از هر زمان دیگر محبوب شده اند. هر محصول طراحی شده مخصوص لب از فرمول ها و پوشش منحصر به فرد خود بستگی دارد، شما می توانید از آن ها به عنوان تغذیه کننده و یا رنگ دهنده و براق کننده استفاده کنید. در این راه داشتن آگاهی کافی، شما را به سمت خرید محصول مدنظر جذب می کند!

و اما فرق و تفاوت بالم لب و تینت لب چیست ؟

تینت لب چیست و چه کاربردی دارد ؟ بالم لب چیست ؟ تفاوت بالم لب و تینت لب در چیست ؟ سوالاتی است که روزانه با آن مواجه می شویم، در این مقاله ما کاربران را با تفاوت و فرق بالم لب ها به عنوان تضمین کننده سلامت لب ها و تینت لب ها که امروزه به یک محصول ترند و پر طرفدار برای آرایش لب ها تبدیل شده است، آشنا می کنیم. شما می توانید با درک کاربرد و ویژگی های هر کدام از این دو محصولات، هر آنچه که از محصول لب خود انتظار دارید را هنگام خرید در دست داشته باشید و در نهایت یک انتخاب درست انجام دهید.

بالم لب چیست ؟

بالم لب یکی از هزاران محصولات لب است که بدون توجه به شرایط برای تمامی افراد مناسب و قابل استفاده است. چه مرد چه زن فرق نمی کند، تقریبا در جیب یا کیف لوارم آرایشی هر فرد یک عدد بالم لب وجود دارد. حفظ سلامت پوست لب، آبرسانی و مرطوب کردن آن اولین هدف ساخت بالم لب ها می باشد. پس از هر بار استفاده از بالم لب شما احساس نرمی و تغذیه شدن پوست لب خود را خواهید داشت. در تولید و ساخت این محصول از مواد کاملا طبیعی و ارگانیک مانند گیاهان الیام بخش و روغن های گیاهی استفاده می شود که در نتیجه علاوه بر از بین بردن حالت خشکی پوست، به الیام زخم ها نیز کمک شایانی می کند.

برخی از بالم لب ها با spf موجود در فرمولاسیون خود، پوست لب های شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کنند. در پایان لازم به ذکر است که معمولا این محصولات فقط حالت نرم و لطیفی به لب می دهند و مانند یک تینت لب عمل نمی کنند و بیشتر رنگ طبیعی پوست لب را حفظ می نمایند و این اولین و برجسته ترین تفاوت و فرق بالم لب و تینت لب است.

بالم لب چیست

تینت لب چیست ؟

اگر توجه کرده باشید امروزه تینت لب ها به یک محصول پر طرفدار و محبوب خانم ها در صنعت زیبایی و آرایشی تبدیل شده است؟ اما دلیل این محبوبیت چیست؟

تینت لب یک محصول مخصوص لب است که عملکردی مشابه برق لب و رژ لب مایع دارد اما طبیعی تر! این محصول بافتی مایعی و ژله ای دارد و بسیار سبک است، به گونه ای که پس از استفاJده بعد از چند ثانیه خشک می شود و شما بر روی لب های خود هیچ گونه احساس سنگینی یا چسپندگی نمی کنید. ثبات رنگ تینت لب ها به حدی بالاست که تحت هیچ شرایطی پس زده نمی شود.

لازم به ذکر است که این محصول بر پایه آب ساخته شده و در ترکیبات خود هیچ گونه سرب و مواد شیمیایی ندارد. تنوع رنگ تینت لب ها بسیار محدود تر از دیگر لوازم آرایشی لب است و اکثرا با رنگ های نارنجی، قرمز و صورتی تولید و طراحی شده اند.

تینت لب چیست

تفاوت و فرق بالم لب و تینت لب

صنعت زیبایی و تولید لوازم آرایشی به سمت ساخت محصولات طبیعی و نچرال پیش می رود و همین سبب شده افراد برای حفظ سلامت و زیبایی پوست لب خود از محصولاتی مانند بالم لب و تینت لب استفاده نمایند. در مطالب بالا به اختصاص در ارتباط با ویژگی های تینت لب و بالم لب صحبت کردیم، اگر شما نیز می خواهید تفاوت های اصلی بین این دو محصول را درک کنید، کافی است، نکات کلی ادامه مطالب را مطالعه نمایید.

  • بالم لب ها به صورت اختصاصی جهت حفظ سلامت پوست لب طراحی شده و به منظور این کار در ترکیبات خود حاوی آبرسان، تغذیه کننده و مرطوب کننده قوی می باشند، در مقابل بالم لب ها، تینت لب ها بیشتر جهت رنگ دهی به پوست لب ساخته شده اند، البته توجه داشته باشید تینت لب ها نیز در ترکیبات خود حاوی مقدار بسیار کمی آبرسان و مرطوب کننده می باشند.
  • تینت لب ها با رنگ های نچرال و جذاب خود لب ها را برجسته تر و خوش حالت تر نشان می دهند در صورتی که بالم لب ها تنها حالت براقی به لب می دهند و اکثرا بی رنگ تولید و طراحی شده اند.
  • بالم لب یک محصول درمانی و تغذیه کننده بافت های لب می باشد در حالی که تینت ها تنها جنبه زیبایی و رنگ و رو بخشیدن به پوست لب را دارند.
  • بالم لب ها معمولا بر پایه روغن های گیاهی ساخته می شود و کمی حالت چرب به پوست می دهند اما تینت لب ها بر پایه آب ساخته شده اند و پس از چند ثانیه کاملا خشک و مات می شوند و ماندگاری بسیار بالاتری نسب به بالم لب ها دارند.

سخن پایانی

حال اگر می خواهید نسبت به خرید تینت لب و یا خرید بالم لب اقدام کنید، مطمئنا انتخاب بهتری خواهید داشت چراکه مطالعه مقاله مختصر و کاربردی بالا دید بهتری از تفاوت بالم لب و تینت لب به شما خواهد داد. در پایان باید بگوییم که در دسته بندی های فروشگاه اینترنتی خرید لوازم آرایشی بانه گالری بالم لب ها و تینت لب های بسیار زیبا و کاربردی و با کیفیتی وجود دارد که با قیمت مناسب خدمت شما عزیزان عرضه می شوند.

source

توسط