طراحی داخلی و نمای ساختمان با بهره گیری از هوش مصنوعی کم کم جای پای خود را در عرصه معماری باز کرده است. ما نیز در حوزه معماری نمی توانیم چشم خود را بر روی این گونه پیشرفت ها ببنیدیم. وب سایت ها و نرم افزار های گوناگونی وجود دارند که به شما در خلق زیباترین نمای ساختمان یا زیباترین دکوراسیون داخلی کمک می کنند که در این بخش به معرفی یک سایت طراحی نما با هوش مصنوعی و یک سایت طراحی داخلی با هوش مصنوعی می پردازیم. ابتدا تصاویری از یک پروژه معماری طراحی شده با هوش مصنوعی را برای شما به نمایش می گذاریم تا با قدرت هوش مصنوعی در خلق تصاویر طراحی داخلی و طراحی نمای ساختمان آشنا شوید.

طراحی داخلی و نمای ساختمان با هوش مصنوعی

نمای ساختمان

سایت  newarc.ai یکی از سایت های کاربردی در خصوص طراحی نمای ساختمان است که پس از ثبت نام می توانید اسکیس اولیه نمای خود را به این سایت تحویل دهید و با مشخص کردن نوع متریال و خواسته های خود تصویر نهایی را تحویل بگیرید. ما نیز از این سایت استفاده کردیم و نتایج خوبی در تصاویر نهایی به دست آوردیم.

سایت طراحی خانه با هوش مصنوعی

برای طراحی داخلی با هوش مصنوعی می توانید از سایت roomgpt.io استفاده کنید. این سایت تصاویر خلاقانه و منحصر به فردی با توجه به سبک مورد علاقه شما ارائه می دهد. برای استفاده از این سایت لازم است ابتدا در وب سایت ثبت نام نمایید سپس تصویر دکوراسیون منزل خود را ارسال نمایید و پس از مشخص کردن سبک معماری (سبک مدرن ، کلاسیک و …) و موقعیت عرصه بندی (آشپزخانه ، پذیرایی ، سرویس و … ) تصویر نهایی را دریافت نمایید.

طراحی داخلی

تصاویری که از این پروژه مشاهده می کنید توسط هوش مصنوعی طراحی شده است.

برنامه هوش مصنوعی دکوراسیون داخلی

طراحی داخلی با هوش مصنوعی

سایت طراحی نما با هوش مصنوعی

نظر شما در مورد طراحی داخلی و نمای ساختمان با بهره گیری از هوش مصنوعی چیست؟ دیدگاه ارزشمند خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

source

توسط