شرکت جیلی، دومین خودروی تحت زیرمجموعه Geely Geometry خود را عرضه کرده است. کراس‌اوری جمع‌و‌جور و برقی با نام Geometry C که بر اساس جیلی Emgrand GS ساخته شده است. البته تغییرات قابل‌توجهی در طراحی آن ایجاد شده تا نظر خانواده‌های جوان و افرادی که برای اولین بار خودرو می‌خرند را به خود جلب کند‌.

نسبت‌های ظاهری جیامتری C مشابه امگرند GS است و به لطف چراغ‌های‌ باریک جلو و پانل در‌ها با طراحی نوین و خطوط بدنه، ظاهری زیبا و مدرن را ارائه می‌کنند.

دستگیره در‌ها با الهام از خودروهای تسلا طراحی شده‌اند و علاوه‌ بر زیبایی، به آیرودینامیک نیز کمک می‌کنند‌. در قسمت عقب خودرو نیز نسبت‌ها رعایت شدهو طراحی آن کاملاً به روز است و با چراغ‌های پیوسته و حروف GEOMETRY کامل شده است.

کابین جیلی جئومتری C

خودروهای چینی، پیشرفت بسیاری را در طراحی دارند و این پیشرفت در فضای داخلی نیز دیده می‌شود. فضای داخلی جیامتری C نیز مدرن و متوازن است. فضای داخلی خودروی قبلی جیامتری با دکمه‌های خازنی، برای کنترل عملکردهای مختلف خودرو، مجهز شده بود‌. این دکمه‌ها ظاهر خوبی داشتند اما کاربرپسند نبودند، به همین خاطر، برخی از دکمه‌های فیزیکی به مدل جدید بازگشته‌اند.

source

توسط