آپدیت اندروید ۱۴ برای A13 4G 5G چه زمانی منتشر می‌شود؟ این یکی از پرتکرارترین‌ سوالات دارندگان گوشی های سامسونگ است. در ادامه قصد داریم در این مورد صحبت کنیم.

در شرایطی که آپدیت اندروید 14 سامسونگ به‌سرعت برای پرچمداران و موبایل‌های میان‌رده این شرکت در حال انتشار است، حالا سوالاتی در مورد زمان انتشار رابط کاربری One UI 6.0 و اندروید 14 برای سامسونگ A13 به وجود آمده و کاربران می‌خواهند بدانند که این اتفاق چه زمانی رخ خواهد داد. گفتنی‌ست، پیش از این نیز اندروید 13 برای گوشی Galaxy A13 عرضه شده بود و این، آخرین به‌روزرسانی رسمی سامسونگ برای این اسمارت فون خواهد بود.

زمان انتشار اندروید ۱۴ برای A13 در ایران

طبق برنامه همیشگی کره‌ای‌ها، گوشی‌های پرچمدار یا میان‌رده محبوب و پرفروش مانند گلکسی A54، به‌روزرسانی‌های جدید را زودتر را از بقیه دریافت می‌کنند. این اتفاق همین حالا عملی شده و تلفن‌های هوشمند این شرکت در حال دریافت به‌روزرسانی‌های مختلف هستند. به همین جهت می‌توان گفت که آپدیت اندرید 14 برای گوشی گلکسی A13، احتمالا تا پایان سال 2023 به این دستگاه نیز خواهد رسید.

رابط کاربری جدید سامسونگ، طراحی کاملا متفاوتی نسبت به گذشته دارد و بسیاری از بخش‌های آن مانند پنل Quick View، بخش اعلان‌ها، انیمیشن‌ها، ایموجی‌ها و … تغییر کرده‌اند. سامسونگ همچنین عملکرد بسیاری از اپلیکیشن‌های اصلی از جمله Camera (دوربین) را بهبود داده است تا تجربه‌ای بهتر از کار کردن با تلفن هوشمند برای کاربران رقم بخورد.

تمام اطلاعاتی که در اینجا بیان کرده‌ایم، همگی در حد حدس‌وگمان هستند و خیلی سخت می‌توان تاریخ دقیق را پیش‌بینی کرد. با این حال، می‌توان گفت که در بدترین حالت، اندروید ۱۴ برای A13 تا سال 1402 در ایران نیز ارائه خواهد شد.

source

توسط