آپدیت جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon فردا منتشر می‌شود

بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، ساخته استودیو فرام سافتور، با اضافه کردن مچ‌میکینگ Ranked برای بخش PvP، سال میلادی را به پایان می‌رساند.

بازیکنان می‌توانند در مسابقات رقابتی برای کسب جایگاه در جدول امتیازات با یکدیگر مبارزه کنند و حتی پلاک‌های نام خود را شخصی‌سازی کنند. تریلر آن را در یوتیوب ببینید.

پچ ۱.۰۵ همچنین بخش‌های جدیدی را برای سفارشی‌سازی Armored Core و سه نقشه PvP جدید برای نبرد اضافه می‌کند. علاوه بر رفع اشکال‌ها و باگ‌های معمول، تغییرات بالانس برای حالت PvP نیز لحاظ شده که در پچ نوت کامل فردا اعلام می‌شود.


مطلب پیشنهادی:۱۰ سکانس اکشن مدرن که واقعاً تماشایی هستندسینمای اکشن یعنی این
۱۰ سکانس اکشن مدرن که واقعاً تماشایی هستند

Armored Core 6: Fires of Rubicon هم‌اکنون برای Xbox One، Xbox Series X/S، PS4، PS5 و PC در دسترس قرار دارد. آمار فروش این بازی بسیار خیره‌کننده بود و در ژاپن با فروش بیش از ۱۶۳۰۰۰ نسخه در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت و به دومین عرضه بزرگ سری تبدیل شد.

Armored Core 6

داستان بازی حول یک ماده مرموز جدید جریان داشت که در یک سیاره دورافتاده به نام روبیکون ۳ کشف شد و به عنوان یک منبع انرژی، قرار بود به طور چشمگیری قابلیت‌های فناوری و ارتباطات بشر را ارتقا دهد. در عوض این ماده باعث فاجعه‌ای شد که سیاره و ستاره‌های اطراف را در شعله‌های آتش فرو برد و یک سیستم ستاره سوزان را تشکیل داد. 


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ژان کلود ون دام (فرانکی)فرانکی؛ عضلات بروکسل
بهترین فیلم های ژان کلود ون دام (فرانکی)


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

source

توسط