خانه موسیقی ایران به دلیل پرسش های متعدد سازندگان ساز، مزایای شرکت در چهارمین دوره نمایشگاه “سازخانه” را اعلام می کند.

 

به گزارش خانه موسیقی ایران، از جمله مزایای شرکت در چهارمین دوره نمایشگاه “سازخانه” به شرح زیر است.

۱. برا اساس مصوبه هیئت مدیران خانه موسیقی ایران، شرکت در نمایشگاه سازخانه به عنوان فعالیت مثبت سازندگان ساز محسوب شده و برای استمرار عضویت در خانه موسیقی و دارا بودن بیمه امتیازاتی خواهد داشت.

۲. برای آن دسته از سازندگان ساز که در طول یک سال اخیر موفق به دریافت گواهینامه هنری صلاحیت ساخت ساز نشده اند، حضور در نمایشگاه باعث صدور گواهینامه شرکت در نمایشگاه بوده و این گواهینامه برای صندوق اعتباری هنر معتبر خواهد بود.

۳. در انتهای نمایشگاه کتاب ویژه چهارمین دوره نمایشگاه “سازخانه” منتشر می شود و اسامی و فعالیت های هنری هر سازنده در کتاب چاپ و منتشر می شود.

۴. شرکت در نمایشگاه “سازخانه” برای هر سازنده ساز به منزله سه سال فعالیت حرفه ای تلقی می شود.

لازم به ذکر است چهارمین دوره نمایشگاه «سازخانه» از ۲۵ دی ماه تا ۲۹ دی ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه سازخانه در چهارمین دوره میزبان جلسات و نشست‌های تخصصی است که جزییات آن به زودی اطلاع‌رسانی می‌شود.

همچنین  قدم اول برای شرکت در این نمایشگاه ثبت نام و پر کردن فرم مرتبط با ثبت نام است که به دلیل اسثقبال سازندگان ساز مهلت ثبت نام تا ۲۰ آذر ماه تمدید شد.
علاقمندان و سازسازان محترم برای ثبت نام در این نمایشگاه می توانند به صورت حضوری به خانه موسیقی ایران مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین برای شرکت در این نمایشگاه فرم حضور را به شماره واتس آپ خانه موسیقی (۰۹۳۶۴۱۱۳۱۰۰) ارسال نمایند.

سومین دوره نمایشگاه سازخانه در شاخه‌های سازهای ایرانی، کلاسیک و ابداعی نهم تا ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ با نمایش آثار بیش از ۶۰ هنرمند سازنده ساز در گالری‌های ممیز، میرمیران، پاییز و زمستان خانه هنرمندان و نشست‌های پژوهشی تخصصی با استقبال علاقه‌مندان برگزار شد.

فرم شرکت در نمایشگاه را از این جا دانلود کنید.

 

فرم-چهارمین-نمایشگاه-ساز-۱۴۰۲مایشگاه سازخانه

source

توسط