سید علی اصغر شکرایی زاده در حاشیه بازدید میدانی از ساختمان در حال احداث اورژانس اجتماعی بخش دیشموک در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرکز اورژانس اجتماعی بخش دیشموک با هماهنگی بهزیستی و مشارکت بنیاد علوی، در زمین تأمین شده از سوی بهزیستی در مساحت ۲ هزار متر مربع و با زیربنای ۲۵۰ متر مربع در حال اجرا است.

وی تصریح کرد اعتبار این پروژه ۴ میلیارد و پانصد میلیون تومان و مدت قرار داد پیمانکار یک سال است.

شکرایی زاده بیان کرد: مرکز اورژانس اجتماعی این بخش با هدف کنترل و کاهش آسیب‌ها و بحران‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی احداث می‌شود.

شکرایی زاده یکی از مهمترین اولویت‌های اورژانس اجتماعی را در دسترس بودن خدمات تخصصی برای مردم دانست و گفت: بهبود و ارتقای توانمندی‌های افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده اجتماعی در حاشیه شهر و بخش‌ها و مکان‌های کم برخوردار از اهداف است.

رئیس بهزیستی کهگیلویه ساخت اورژانس اجتماعی دیشموک را در راستای مسؤولیت اجتماعی بهزیستی عنوان و خاطر نشان کرد: اورژانس اجتماعی در زمره وظایف بهزیستی در جهت خدمت رسانی به مردم دیشموک است.

شکرایی زاده عنوان کرد: اعتبارات این پروژه با رایزنی‌های نماینده مردم شهرستان کهگیلویه از محل مشارکت‌های مردمی به دیشموک تأمین و تاکنون ۳ میلیارد از آن را بنیاد علوی تقبل کرده است.

گفتنی است با توجه به سرعت اجرای خوب پروژه توسط پیمانکار، این اورژانس در مدت کمتر از یکسال تکمیل و در اختیار بهزیستی بخش دیشموک قرار خواهد گرفت.

source

توسط