لکه ها جزو بد ترین اتفاقاتی هستند که برای صورت شما خواهند افتاد. در واقع باید بگوییم حتی بد تر از جوش های هم هستند و هرچه سریعتر هم نسبت به درمان آنها اقدام کنید، باز از بین بردنشان از درمان جوش صورت زمان بر تر است، با این حال، غیر ممکن نیست و راه هایی وجود دارد و محصولات مراقبتی هستند که با انجام این راه ها و استفاده از این محصولات، شما قادر خواهید بود لکه های صورتتان را درمان کنید. در این مقاله می خواهیم برای شما عزیزان توضیح داهیم که آیا کرم مرطوب کننده ویتامین سی برای درمان لکه های صورت مناسب است یا نه. با ما همراه باشید.

بهترین کرم ویتامین سی برای لکه صورت

قبل از هر چیزی باید بگوییم که بله، استفاده از این محصول برای از بین بردن لکه های صورت مناسب است، چراکه یکی از خواص ویتامین سی برای پوست و صورت، خاصیت ضد لک آن می باشد. در ادامه نیز توضیح خواهیم داد که ویتامین سی چگونه باعث از بین رفتن لکه ها خواهد شد. اما اگر می خواهید بهترین کرم ویتامین سی برای از بین بردن لکه های صورت را بشناسید، باید مقاله ای که در این رابطه نوشته ایم را بخوانید. هر چند که بهتر است بدانید نام این کرم، کرم مرطوب کننده ویتامین سی بیوآکوا است، اما در مقاله نام برده شده، توضیحات بیشتری در رابطه با آن داده ایم. در واقع این محصول بهترین نمونه برای از بین بردن لکه های صورت است، چراکه هم کیفیت واقعا بالایی دارد، هم از پایدار ترین و البته بیشتری ساخته شده و هم قیمت خرید بسیار پایینی نیز دارد.




ویتامین سی چگوه باعث از بین رفتن لکه های پوست می شود ؟

یکی از انواع لکه های پوستی با نام هایپرپیگمنتاسیون شناخته می شود، در واقع هایپرپیگمنتاسیون، نوعی بیماری است که با افزایش شدت رنگ در ناحیه ای از پوست اتفاق می افتد. در واقع همه لکه های پوستی همانند هایپرپیگمنتاسیون می باشند. که یکی از راه های درمان این بیماری و البته درمان هر لکه دیگری در پوست از جمله لکه های ناشی از آفتاب سوختگی، لکه های ناشی از جای جوش های صورت و … نیز استفاده از محصولات مراقبتی حاوی ویتامین سی، همانند کرم ویتامین سی است که در واقع به دلیل خواص بی ظنیر ویتامین سی برای از بین بردن همه لکه های صورت می باشد.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی به این موضوع اشاره کنیم، باید ابتدا توضیح داهیم که صورت چرا دچار لکه های پوستی می شوند و لکه های ناشی از چی هستند. در واقع همانطور که گفته شد، این لکه ها به دلیل افزایش شدت رنگ ناشی از سنتز بیشتر ملانین در ناحیه خاصی از پوست با فعالیت ملانوسیت ها می باشد. برای از بین بردن این شدت رنگ و این لکه های پوستی، باید از محصولاتی استفاده شود که فعالیت این ملانوسیت ها و تولید ملانین ها را کاهش داده و به حالت عادی بازگرداند.

در مورد رابطه ویتامین سی با ملانین ها و ملانوسیت ها باید ابتدا بدانید که ویتامین سی یک اسید است و خاصیت اسیدی آن با وجود اینکه کمی ضعیف است و اما باز از سرکه قوی تر می باشد، باعث اسیدی شدن ملانوسیت ها می شود و بنابراین فعالیت کاتالیزوری تیروزیناز ( آنزیم تنظیم کننده سرعت تولید ملانین ها توسط ملانوسیت ) تنیم شده و بهبود می یابد. بدین ترتیب استفاده از ویتامین سی به هر طریق، چه به صورت کرم دست و صورت و چه به شیوه سرم صورت، باعث از بین رفتن لکه های پوستی ناشی از جای جوش، هایپرپیگمنتاسیون، آفتاب سوختگی و … می شود.

بخوانید : کرم حلزون برای از بین بردن لکه های صورت

سخن آخر

در واقع بهترین روش از بین بردن لکه های صورت، استفاده از ویتامین س و مشتقات و محصولات ساخته شده از آن است. در واقع تنها محصول مراقبت از پوست که باعث از بین رفتن لکه های پوستی می شود، کرم مرطوب کننده ویتامین سی بیوآکوا نیست و کرم های دیگری نیز وجود دارند، که البته بهترین نمونه خارجی آنها با در نظر گرفتن فاکتور های مختلف، همین محصول از بیوآکوا است، با این حال، علاوه بر کرم، محصولاتی دیگر از جمله : سرم صورت ویتامین سی بیوآکوا، فوم شستشوی صورت ویتامین سی بیوآکوا، تونر صورت ویتامین سی بیوآکوا و ماسک ورقه ای ویتامین سی بیوآکوا، برای از بین بردن لکه های پوستی و صورت مناسب می باشند.

source

توسط