یک منبع موثق و نزدیک به یحیی گل‌محمدی به ما خبر داد که سرمربی پرسپولیس تحت هیچ شرایطی تا پایان فصل استعفا نخواهد داد. وضعیت پرسپولیس به گونه ای است که دیگر هیچ یک از دست اندرکاران باشگاه، نمی‌توانند بحرانی بودن آن را تکذیب کنند.  یحیی گل‌محمدی در فصول گذشته و حتی همین فصل جاری، در چند نوبت قهر کرده و استعفا داد.

او چندی پیش و زمانی که نتایج تیمش خوب بود و در صدر جدول به سر می‌برد اعلام کرد فسخ قراردادش را به اطلاع هیئت مدیره باشگاه فرستاده و دیگر سمتی در این تیم ندارد. این اولین باری نبود که یحیی گل‌محمدی با چنین رفتار و گفتارهایی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را تحت فشار می‌گذاشت و این موضوع در این تیم مسبوق به سابقه بوده است اما همیشه شرایط به سود سرمربی عوض می‌شد. معمولا در گذشته یحیی گل‌محمدی با پرسپولیس نتیجه می‌گرفت و با تحت فشار گذاشتن مدیریت باشگاه به خواسته‌اش می‌رسد اما به نظر می‌رسد این بار ماجرا کمی فرق کرده باشد.

نتایج پرسپولیس مشابه گذشته نبوده و شکست برابر سپاهان و ناکامی در پیروزی در سه، چهار بازی گذشته در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، صدای هواداران متعصب پرسپولیس و خود یحیی گل‌محمدی را نیز درآورده است. گل‌محمدی در فصل جاری چند بار صحبت از جدایی کرده و حتی ۵ بار به باشگاه پرسپولیس نوتیس داد و در آخر هم مدعی شد دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارد، اما با همه این حرف‌ها او در تمرینات سرخپوشان حاضر است و قصد جدایی هم ندارد!

در حال حاضر بر کسی پوشیده نیست مدیریت باشگاه پرسپولیس شدیدا از استعفای یحیی استقبال می‌کند چرا که فقط خواجه حافظ شیرازی از اختلافات مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس خبر ندارد! یحیی به سه دلیل حاضر به استعفا نیست؛ اول اینکه احتمال برکناری رضا درویش و انتخاب جانشین جدید وجود دارد و یحیی گل‌محمدی همان طور که پس از کنار رفتن مهدی رسول پناه با جعفر سمیعی جانشین او توانست همکاری خوبی داشته باشد با جایگزین درویش نیز می‌تواند همان مسیر را برود!

 دوم آن که او تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارد. قراردادی که شنیده می‌شود حدود ۲۴ میلیارد تومان ارزش مادی آن است. گل‌محمدی اگر استعفا بدهد باید قید این مبلغ هنگفت را بزند و هیچ آدم عاقلی چنین کاری نمی‌کند. او منتظر می‌ماند که اخراجش کنند و در این صورت تمام و کمال پول قراردادش از پرسپولیس را خواهد گرفت.

سوم همچنین شنیدیم یحیی گل‌محمدی هدف گذاری کرده است که در فصل جاری حداقل یک جام بگیرد. با گرفتن حداقل یک جام (حتی جام حذفی) یحیی گل‌محمدی می‌تواند با حمایت هواداران پرسپولیس، به خواسته اصلی خودش رسیده و قراردادش را با این تیم حداقل ۲ سال دیگر تمدید کند.

بنابراین یحیی گل‌محمدی تحت هیچ شرایطی حتی شکست برابر النصر عربستان یا ناکامی‌در دربی، استعفا نخواهد داد.

source

توسط